gutek_rapier Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 witam mam w charcie wypolerowane kanały na lustro gładziudkie jak szyba i słyszałem że kanały niepowinny być wypolerowane aż na lustro czy to prawda jesli tak to w czym to szkodzi i czy zmniejsza sie moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 to prawda bo mieszanka trafia taka jak juz zostanie wypchnieta ze skrzyni korbowej nie ma juz zadnych zawirowan ani nic.ogolnie zmienia sie ksztalt kanalow zeby mieszanka wpadala pod ruznymi kontami. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Dajesz bezsensowne wypowiedzi spytałem sie czy to zmniejsza moc i czy szkodzi to silnikowi a ty mi gadasz o jakichś kontach w których mieszanka jest wpychana do cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Taaa, w skrzyni korbowej nie ma żadnych zawirowań... w ogóle nic tam przecież nie wiruje... :) Polerowane kanały mają wpływ na laminarny przepływ miesznki i a co za tym idzie mniejsze opory i lepsze napełnianie. Opinie sa różne. Generalnie polepsza to moc i zmniejsza zużycie paliwa. Ale zalezy to od konkretnego silnika.O samym polerowniu możesz poczytać tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Jak bys byl madry to bys wiedzial ze samo rozpylanie mieszanki zalezy od mocy i jak ona wpada :) i jak to dziala na silnik.DZiwna sprawa ze ani polini,ani hebo ani Airsail bo z takimi cylindrami stycznosc mam na codzien nie poleruje kanalow na lustro.sa one normalnie odlane i nic nie kombinowane.z tego co wiem nawet najsilniejszy cylinder w klasie do yamahy Tzr Hebo manston nie ma polerowanych kanalow. :flesje: wiec prosze was.lepiej juz je poszerzyc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Ale interesuje mnie taka rzecz:Słyszałem że kanałów niemożna polerować na lustro a u mnie świeca sie jak 100% lustro sa gładkie itp ludzie mówią że jak bedzie wypolerowane na lustro to bezyna sie bedzie skraplac i coś tam sie bedzie działo i sie zmniejszy moc i mówią żeby to zmatowić papierkiem 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Wiatm. A wiec zależy o jakie kanały Ci chodzi bo jesli ssący to niepowinno byc na "lustro" bo benzynka sie skrapla przy niskich w otoczeniu temperaturach. A jesli o płuczące to tam raczej nie ma wiekszego znaczenia(chociaz nie jestem pewien)Jesli Cie to tak irytuje wes papier wodny "800 albo 1000" i zrób poprzeczne ryski wzdłuz kanałuPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 PanowieTak jak pisałem, opinie są różne, ale z doświadczenia wiem, ze przynosi to efekty.Np. w silniku, co prawda samochodowym (Honda Civic 1,4 16V) korekcja i polerownie kanałów dała 10 kucy więcej na hamowni... A jeżeli jesteśmy przy motocyklach, to przytoczę wam fragment regulaminu FIM, dotyczący klasy Supersport: 2.03.20 Głowica cylindrów Głowica cylindrów musi być taka, jak homologowana. Zezwala się na następujące modyfikacje.Zezwala się na szlifowanie i polerowanie kanałów i komory spalania głowicy cylindrów, związane z indywidualnymi przeróbkami, takimi jak modyfikacje przepływu gazów czy naprawa.Stopień sprężania jest dowolny.Komora spalania może być modyfikowana. Tak więc sami widzicie, jest coś na rzeczy, skoro nawet w sporcie motocyklowym to stosują.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 No tak tylko tu chodzi o głowice 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 No tak tylko tu chodzi o głowice 4t Ale zjawiska przepływu mieszanki i napełniania cylindra są bardzo podobne.Nie przeczę, że pewne różnice są. W 2T większe znaczenie mają zjawiska falowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 PanowieTak jak pisałem, opinie są różne, ale z doświadczenia wiem, ze przynosi to efekty.Np. w silniku, co prawda samochodowym (Honda Civic 1,4 16V) korekcja i polerownie kanałów dała 10 kucy więcej na hamowni... przam bardzo masz jakieś na to dowody bo coś mi sie zdaje iż straszne głupoty wypisujesz i prawdopodobnie wyczytałeś to od jakiegoś ulicznika :biggrin: skąd to wiesz :flesje: sprawdziłeś sam na własnej skórze ;) nie sądze wiec nie pisz takich bzdur ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 przam bardzo masz jakieś na to dowody bo coś mi sie zdaje iż straszne głupoty wypisujesz i prawdopodobnie wyczytałeś to od jakiegoś ulicznika :biggrin: skąd to wiesz :flesje: sprawdziłeś sam na własnej skórze ;) nie sądze wiec nie pisz takich bzdur ;) Co masz na myśli pisząc ulicznik? Napisałem, że wiem z doświadczenia... Po polsku, a nie po chińsku... Chyba, że masz zaległości ze szkoły podstawowej i problemy z czytaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Co masz na myśli pisząc ulicznik? Napisałem, że wiem z doświadczenia... Po polsku, a nie po chińsku... Chyba, że masz zaległości ze szkoły podstawowej i problemy z czytaniem...troche bedzie offtopic ale co tam poddaliśmy wyżej wymienionym zabiegom honde civic 1.6 v-tec i na hamowni nie było widać żadnej rożnicy ;) więc jak czytam to co napisałeś to nie dziw sie że mi sie scyzoryk otwiera :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Daj sobie spokój z polerowaniem, chyba że koniecznie chcesz mieć przyrost ok 1-2 % mocy ;) . Lepiej zegraj kanały cylindra z karterami, tam jest dużo do uzyskania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Albo dorob 2 dodatkowe to bedzie najwiekszy przyrost mocy.nawet po jednym malutkim nad kanalem przelotowym. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.