Skocz do zawartości

KAWAŁsuki ZX-14 / ZZR 1400 ( Kawasaki ZZR1400 )


Rekomendowane odpowiedzi

Od dealera dowiedziałem się (nie wiem ile w tym prawdy), że za jakiś czas ma być wersja o obniżonej mocy, napędzana kardanem. Może tak a może to tylko plotka.

powiem szczerze, ze sam osobiscie widzialem juz rozne wersje zbudowane na silniku ZZR1400, z tego co pamietam to jedna wersja byla bardziej turystyczna, wyposazona w pelen zestaw kufrow, natomiast druga wersja to cos takiego jak Z1000 tylko ze z silnikiem ZZR1400, taki duzy naked bike, piekny streetfighter.

Obydwie wersje wygladaly na prawde super, nie byly zbyt "futurystyczne", wiec jest szansa ze wkrotce trafia do produkcji seryjnej. Niestety nie moge w tej chwili znalezc link'a do tej strony, ale jak tylko znajde to na pewno wrzuce na forum.

Na jednym z forum amarykanskich dotyczacym ZX14 (takie oznaczenie jest w USA), rowniez rozpisywali sie na temat wersji R. Tzn. motocykla w sumie sportowego o pojemnosci 1400, tzn. chodzi o zastapienie ZX12R. Chociaz juz zadnych zdjec nie widzialem, ale ja osobiscie najbardziej bylbym za wersja sportowa.

Szczerze mowiac to watpie zeby Kawasaki wyprodukowalo 4 rozne wersje oparte na tym samym silniku, ale zobaczymy co bedzie. Na pewno silnik ma potencjal i jest rozwojowy.

 

 

znalazlem link:

 

http://www.zx-12r.org/phpBB2/viewtopic.php?t=43545

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeezeli ma zmienionego chipa to mozliwe ( kumpel sprawdzal osobiscie ) , a malowanie ladne.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu tylko Amerykanie maja specjalne edycje kaw?

Może dlatego, że tam sieć salonów działa prężnie, a firmie zależy na klientach. Ze wszystkich salonów jakie w Warszawie odwiedziłem Kawasaki zrobiło na mnie najgorsze wrażenie :icon_twisted: [mówię o MCS na Prymasa]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 2007 model,jest taki malowanie,tutaj to sie nazywa zx 14.

 

Tak na marginesie 317 to pojdzie jak go spuscic z samolotu,ma ogranicznik predkosci do 185 mph,bez ogranicznika okolo 190 mil,mila to 1.6 km.To sa wartosci rzeczywiste a nie na szybkosciomierzu,w sumie to bez znaczenia,i tak bardzo szybko.

 

Kumpel ma 2006 model,bardzo fajny sprzet,silnik ma poprostu zaj...... wykop,reszta motorka dziala tez rewelacyjnie, jedyne co do d to siedzenie.Ale to latwo,tzn tanio mozna poprawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie 317 to pojdzie jak go spuscic z samolotu,ma ogranicznik predkosci do 185 mph,bez ogranicznika okolo 190 mil,mila to 1.6 km.To sa wartosci rzeczywiste a nie na szybkosciomierzu,w sumie to bez znaczenia,i tak bardzo szybko.

 

Powiedz mi czy w tym modelu predkosc jest ograniczana elektronicznie czy tez silnik po prostu przy 299 km/h jest odcinany ?

 

Kumpel ma 2006 model,bardzo fajny sprzet,silnik ma poprostu zaj......

 

Silnik to nie wszystko, pozatym nim sa jeszcze inne elementy. Dla mnie o wiele lepsza w rozwiazaniu napedu jest z japoncow hayabusa. tam przynajmniej po odkreceniu manetki gazu cos sie dzieje. W ZZR 1400 ponizej ca. 5500 rpm jest taka taka sama kicha jak w MZ 250 - przymajmniej tak mowi moj kumpel ktory na codzien nia smiga.

 

wykop,reszta motorka dziala tez rewelacyjnie

 

Taaaaaaak na autostradzie ja odkrecam manetke a kumpel musi zredukowac o DWA biegi w dol bo inaczej z tylu zostaje ( oczywiscie do osiagniecia pewnych obrotow )

 

wykop to zaczyna sie dopiero od 6000 obrotow, potem fakt ogien.

 

Hamulce mogly by tez byc nieco lepsze.

 

poza tym takam rewelacyjna nie jest, gdyby byla to bym ja raczej mial. :D

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZX14 ma dwa komplety przepustnic,jeden to manetka gazu,drugi sterowany elektronicznie.Drugi otwiera sie pozniej,przy 6-7 tys obrotow,dlatego moto jest relatywnie slabe na dole.Wywalenie tego i dobry tunning z power commander drastycznie polepsza osiagi w tym zakresie obrotow.Takim tez zmodyfikowanym motorkiem jezdzilem.Moc ma wszedzie.BMW k 1200 s ma mniej wiecej zblizone osiagi do cbr1100xx z ktorym jest dobrze zaznajomiony,kawasaki jest zupelnie w innej klasie.

 

Druga opcja,chyba lepsza,to TRE,taki chip ktory powoduje ze przepustnice otwieraja sie duzo wczesniej,tylko 70 $, http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm

 

Hamulce ?,powiedz koledze niech wywali fabryczne,beznadziejne klocki i wstawi cos przyzwoitego,np EBC HH+ czy Versah RJL, i stalowe linie z przodu.Dobre klocki to 60-80 $,linie 80-100 $,w sumie wydatek niewielki a roznica bardzo duza.Tak na marginesie to jest pierwsza rzecz ktora "atakuje" w motorkach.Fabrycznie te dwie rzeczy sa beznadziejne,przynajmniej w japonskich motorkach.

Tak zmodyfikowane hamulce sa mniej wiecej porownywalne do podobnie ulepszonych kotwic od 04 R1.

 

Moto jest dlawione na 6-tym biegu ( na samej gorze obrotow)i dlatego nie pojdzie wiecej niz 300,patent polega na tym zeby ECU oszukac ze jest na 5-ym biegu,negatywna strona to to ze wskaznik pokazuje piaty bieg caly czas.

 

Interesujacy artykulek na temat modyfikowanego ,troszeczke,zx14,ewaluacja wywalenia drugich przepustnic i chipu.Roznica jest zaj...... na dole.

 

http://www.bikeland.org/story.php?storyID=24810

 

Trzeci wykres od gory to po zamontowaniu TRE i tunningu,6-ty bez przepustnic i po tunningu .

 

W przypadku takiej bestii jak ZX14 takie modyfikacje powinny byc obowiazkowe,inaczej to jak picie dobrego pilsnera po podgrzaniu.

 

Do tego dochodzi power commander ,300$,mapa jest free,mozna sciagnac z internetu.

 

Nowe zx 14 to 12000$ plus 500-600 na poprawki,,,,,wybor jest prosty,,, :flesje:

 

Pozdrowienia.

 

P.S.BMW to tez fajny motorek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tuning mozna patrzec dwojako, ja juz na tym zeby zjadlem i wiecej nie chce - za kosztowne, zwlaszcza gdy trzeba experymentowac. Kumpel sprowadzil sobie chipa wlasnie ze Stanowi po pierwszej jezdzie zrujnowal i opone i nabawil sie dosc powaznych problemow z cywilna policja notabene na motocyklach. Mosial przedstawic motocykl do przegladu. Z tego co mowi idzie wiecej niz te trzy paki.

 

Napewno przewody w stalowych oplotach beda lepsze, experymentowanie z klockami moze byc podobne do ruskiej ruletki, pozatym nie wszystkie w Niemczech sa dozwolone wiec nie kazdy ma ochote na utrate ubezpieczenia i dozwolenia do ruchu. W L jeszcze tego nie ma w Stanach chyba nigdy nie bedzie :biggrin:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...