Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w wyborze


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników.

Chciałbym rozpocząć przygode z motocyklem enduro. Od razu mowie ze nie mam wiekszego doswiadczenia. Do tej pory korzystalem jedeynie z moto szosowych. Obecnie mam FJR 1300 ale chciałbym kupic jakies enduro jako dodatkowe moto. Jestem dosc sporej postury (186 cm, 110 kg) a motocyk mialby byc wykorzystywany do miasta, krotkich wyjazdow szosowych no i w teren (na poczatek niezbyt trodny) - ale z czasem nie wykluczam ze bedzie to cos poważniejszego:) - ogolnie ma dac sporo frajdy z jazdy po mazurskich okolicach:) Chciałbym tez zaznaczyć ze jest nie chcialbym zmieniac tego motocykla po jednym sezonie, gdyż musialbym wtedy toczyc boje z żonka a tego wolalbym uniknąć: :icon_mrgreen:

A teraz moje typy (w kolejności moich typów):

- KTM LC4 640

- Kawasaki KLR 650

- Yamaha XT 600

- Suzuki DR 650

Prosilbym o jakies sugestie co do ww moto ktore pomoglyby dokonac wyboru. Jak z usterkowoscią, trwaloscią, kosztami serwisu i czesci tych sprzetów.

Aha najważniesza sprawa, chce na to przeznaczyc (sam motocykl) ok 10-12 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym polecił YAMAHE XT 600 (tu masz zajebisty egzemplarz(tylko cena troszkę wyższa)) -- yamaha jak juz zrobi moto to dopracowywuje go w kazdym najmniejszym szczegole!

Ale KTM,Suzuki,Kawasaki tez niezłe moto!

Ja bym brał yamaszke :cool:

Wybór należy do Ciebie :lapad:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć który z nich byłby dla ciebie najlepszy bo wszystkie są bardzo dobre,jednak jeśli w przyszłości bierzesz pod uwagę wyjazdy w trudniejszy teren i bardziej poważną jazdę to te motocykle mogą okazać się zbyt ciężkie.No ale cóż,jak mam coś polecić,to polecam Yamahe XT ponieważ jest to sprawdzony motocykl,ludzie go sobie chwalą i ma niezniszczalny,kultowy silnik,chociaż wybor i tak należy do ciebie,jak juz wczesniej pisałem,inne motocykle też są dobre.Nie żebym zachwalał swój,ale jeśli chcesz motocykl bardziej na teren,i to nie zawsze lekki,to pomyśl nad TTR-ką,ten sam silnik co XT,mocniejsza,poprostu takie bardziej rasowe enduro :lapad:

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tylko ze on nie chce wyczyna, którego bedzie musiał non stop serwisować i wkładać kupe kasy.

Moze honda xr600?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M196443

No ale chyba WR 450 to nie jest wyczyn,kupe kasy to wkładasz w 2 suwowe wyjce ktore ze 125 poj mają po 45 KM.

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale chyba WR 450 to nie jest wyczyn,kupe kasy to wkładasz w 2 suwowe wyjce ktore ze 125 poj mają po 45 KM.

No ale chyba wr to jednak jest wyczyn, regulacje zaworów i zmiana oleju+ filtra co kilkanaście/kilkadziesiąt godzin. Uwierz mi ze w taki motocykl tez trzeba wkładac kupe kasy, a jak ktos nie serwisuje go tak jak nalezy to potem jest zdziwiony ze musi na remont wydac kilka tys. zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za te informacje. Wydaje mi sie ze na 99% bedzie to LC4.

Moze macie jakies fajne stronki z dokladnymi informacjami na temat tego moto?

Jeszcze raz dzieki

I mam nadzieje do szybkiego zobaczenia na jakies lesnej dróżce:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale chyba wr to jednak jest wyczyn, regulacje zaworów i zmiana oleju+ filtra co kilkanaście/kilkadziesiąt godzin. Uwierz mi ze w taki motocykl tez trzeba wkładac kupe kasy, a jak ktos nie serwisuje go tak jak nalezy to potem jest zdziwiony ze musi na remont wydac kilka tys. zł.

 

Buhahahahahahaha :lapad: zawory co kilkanascie godzin to moze napisz jeszcze, ze tlok co hmm 30h bo to wyczyn i nie wazne, ze jezdzi nim amator, a wszystkie wymiary sa takie jak w ksiazce serwisowej. Z olejem sie zgodze, ale w LC4 bedzie musial zmieniać tylko troche rzadziej. W WR regulacja raz na rok+lancuszek rozrzadu. Wiadomo jak luzy sa juz nie odpowiednie to trzeba to zrobic, ale ja u siebie jezdze juz 15-20h luzy zaworowe sprawdzilem zaraz na poczatku (nie wiem kiedy byla robiona regulacja wczesniej) i do tej pory wszystko jest ok, wiec nie wiem skad te teorie.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli szukasz moto tylko w teren zadnej szosy bo rozumiem ze FJ zostawiasz ,a wiec wybor nie jest latwy nauczyc sie jezdzic mozna na np DR 350 ale po paru miesiacach braknie ci mocy i zawieszenia pozatym moto jest dosc male i moze byc ci nie wygodnie .LC4 640 rowniez bym zostawil co innego 620 SC ewentualnie LC4 400 EXC lub waza znacznie mniej niz 640 . LC4 kosztuje ok 10 tys zl ,zostaje jeszcze XR 600 ( stare ale naprawde jare :lapad:) , KLX 650 R , DR Z 400 to w sumie na tyle :cool: z moto nie wyczynowych ,dalej juz tylko wyczyny ...

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...