Skocz do zawartości

skladanie sie w winklach z "kolanem"


Osek22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Croowab napisał:

Ja???

ja nie umniem;)

Filipr umie;) 

Nie pytalem, czy umisz ! 🤣 Stwierdzielm, ze Cie na tym filmiku nie widze ! 🤣

 

🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ks-rider napisał:

Nie pytalem, czy umisz ! 🤣 Stwierdzielm, ze Cie na tym filmiku nie widze ! 🤣

 

🙂

Jestem brzydki i nie lubie sie pokazywac;)

 

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.06.2020 o 16:30, Croowab napisał:

Masz poogladaj;

 

 

No i w którym momencie odpowiedzieli na moje pytanie?

R

W dniu 12.06.2020 o 16:18, ks-rider napisał:

Przechyl motocykla ma swoje granice. przenoszac srodek ciezkosci do wewnatrz promienia daje Ci to pozostawienie motocykla pod znacznie mniejszym katem wzgledem plaszczyzny nawierzchni. Im motocykl mniej pochylony, tym wieksza predkosc uzyskujesz.

Gazem nic nie zrekompensujesz - chyba, ze uzyles blednego sllowa / okraslenia to .....

Bledne jest mniemanie / teza ze przenosimy do przodu aby zwiekszyc nacisk na przednie kolo. 

Co da wieksze dociazenie przedniego kola ? Teoretycznie lepsza przyczepnosc przedniego kola ale w momencie zmiany masy ( przod / tyl ) odciazysz tylne kolo, ktore po prostu moze Ci odjechac i caly experyment skonczy sie widowiskowym highsider'em i szlifem w botanike. Kola powinny byc w miare mozliwosci wspolmiernie obciazone.

 

Do tego nie potrzebujesz wogole jezdzic, bierzesz Flex i szlifujesz pod katem aby bylo wiarygodne !

 

🙂

Chodziło na pewno o mniejszy kąt względem drogi ? Bardzo fajnie to wytłumaczyłeś, ale jeszcze dopytam dla pewności - chodzi o to, ze pochylając motocykl zmuszamy go do skrętu, a dodatkowo wysuwając mase jesteśmy w stanie uzyskać mniejszy promień łuku, po którym jedziemy (lub zachować taki sam, ale zwiększyć prędkość) , niż pozwala na to fizyka samego motocykla ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, DŚchmielu napisał:

Chodziło na pewno o mniejszy kąt względem drogi ? ... ale jeszcze dopytam dla pewności - chodzi o to, ze pochylając motocykl zmuszamy go do skrętu, a dodatkowo wysuwając mase jesteśmy w stanie uzyskać mniejszy promień łuku, po którym jedziemy (lub zachować taki sam, ale zwiększyć prędkość) , niż pozwala na to fizyka samego motocykla ? 

Czataj ze zrozumieniem, bo kombinujesz nie w tym kierunku. Fizyka jest jedna ! Do wymuszenia skretu jest impuls skretu i w zaleznosci jaki masz promien winkla reagujesz tak a nie inaczej. 

Nie pasuje mi u Ciebie okreslenie " wysuwajac mase " Dokad chcesz ja wysuwac ? Mase sie PRZESUWA  a nie wysuwa ! ! ! 

Kladac bardziej motocykl uzyskujesz mniejszy promien. Chcac uzyskac wieksza predkosc, tez kladziesz mocniej.I dlatego na TORZE przesuwasz srodek ciezkosci aby nie klasc maszyny nisko a uzyskac wieksza predkosc. Maszyna jak najbardziej do pionu a rider jak najmocniej do nawierzchni.

 

Tyle, ze kiedys konczy sie fizyka i zaczyna botanika, zaznajom sie z okregiem Kamm'a

 

🙂

 

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, DŚchmielu napisał:

No i w którym momencie odpowiedzieli na moje pytanie?

R

Widocznie nie rozumiesz przekazu.

5 godzin temu, DŚchmielu napisał:

...- chodzi o to, ze pochylając motocykl zmuszamy go do skrętu, a dodatkowo wysuwając mase jesteśmy w stanie uzyskać mniejszy promień łuku, po którym jedziemy (lub zachować taki sam, ale zwiększyć prędkość) , niż pozwala na to fizyka samego motocykla ? 

Nie, aby “zmusic” motocykl do skretu trzeba go zainicjowac wykonujac tzw przeciwskret.

Nie przenosi sie masy tylko prEnosi srodek ciezkosci. 

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Croowab napisał:

Nie przenosi sie masy tylko prEnosi srodek ciezkosci. 

No jak nie, jak tak !  🤣

Przenosisz swoja mase a to powoduje zmiane / przeniesienie srodka ciezkosci !  🤣

 

Mowiac prosciej, jak nie spuscisz doopy, to nijak z tym srodkiem ciezkosci, doope cza rusyc !  🤣

 

🙂

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, ks-rider napisał:

No jak nie, jak tak !  🤣

Przenosisz swoja mase a to powoduje zmiane / przeniesienie srodka ciezkosci !  🤣

 

Mowiac prosciej, jak nie spuscisz doopy, to nijak z tym srodkiem ciezkosci, doope cza rusyc !  🤣

 

🙂

Tak, KS masz rację, ale dokłądnie chodzi o przeniesienie środka ciezkości..

I nie tyle co dupe co całe ciało.. 

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Godzinę temu, kiler napisał:

piłeś coś ostatnio ??

Bardziej tak wysokoprocentowego ??

No dobra, na wolnych zakrętach się im zdarza, ale z tego co widziałem, to głównie utrzymują jedną pozycję.

Czy to przez to, że lecą jak szatany i wychylanie się zza owiewek ich tylko spowalnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...