Skocz do zawartości

TT-R'ka nie pali :(


MORS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Motocykla nie ruszałem całą zime. Stał w garażu. NIe spuszczałem paliwa z gaźnika, ani nic innego przy nim nie robiłem. TERaz nie chce mi odpalić. Wiecie jaki jest powód ?? Świece przeczyściłem. I jak go sie tak pokopie to powoli coś tam "pierdzi" a tak to 0... ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mi sie wydaje to TT-R to nie cross, a wyglada tak :

http://bikepics.com/pics/pics/yam-tt600r-0...epics-14936.jpg

 

specyfikacja :

 

Yamaha TT-R 600

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem

Układ: singel

Rozrząd: OHC, cztery zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 595 ccm

Średnica x skok tłoka: 95,0 x 84,0 mm

Stopień sprężania: 8,5:1

Moc maksymalna: 43 KM (31,5 kW) przy 6500 obr/min

Moment obrotowy: 50 Nm przy 5000 obr/min

Zasilanie: Teikei Y30PV/2A

Smarowanie: z suchą miską olejową

Rozruch: nożny (w modelu TT 600RE od 2004 r. elektryczny i nożny)

Alternator: 180 W

Zapłon: Digital CDI

PRZENIESIENIE NAPĘDU

 

Silnik - sprzęgło: koła zębate

Sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowane mechanicznie

Skrzynia biegów: pięciostopniowa

Napęd tylnego koła: łańcuch x-ring

Podwozie:

 

Rama: pojedyncza, otwarta, spawana z rur stalowych, z odkręcaną tylną częścią

Zawieszenie przednie: teleskopowe Paioli 46 mm, skok 280 mm

Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, skok 280 mm

Hamulec przedni: pojedynczy tarczowy 267 mm, zacisk dwutłoczkowy

Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy 220 mm, zacisk jednotłoczkowy

Opony przód / tył: 90/90-21 / 130/90-18

Wymiary i masy

 

Wysokość siedzenia: 945 mm

Rozstaw osi: 1500 mm

Minimalny prześwit: 310 mm

Masa pojazdu: 131 kg

Zbiornik paliwa: 10 l

 

info z http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,2792931.html

 

wiec rozrusznika nie ma, a brac na pych 600 to ja dziekuje ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mati 27 ma racje jest to kross, nie żadne potężne enduro :icon_rolleyes: A moglibyście mi opisać cała procedure tego przelać paliw z gaźnika tak jak zaproponowała toowdie. Czyli jak zać ję, potem odkręcić kurek na ON i zalać go paliwem czy jak i wtedy na kopa próbować ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mati 27 ma racje jest to kross, nie żadne potężne enduro :icon_rolleyes: A moglibyście mi opisać cała procedure tego przelać paliw z gaźnika tak jak zaproponowała toowdie. Czyli jak zać ję, potem odkręcić kurek na ON i zalać go paliwem czy jak i wtedy na kopa próbować ??

zawołaj kumpla i popchnijcie!!! szkoda trojego buta. przepali się to będzie palić jak postawiłeś ją na chodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. :D hihi, a część utkneła w takim długim kluczu którym się odkręca świece, nie wiem jak to sie nazywa ;) hehehe Czemu spytałeś "czyżby"?? Też miałeś taki problem ??

Edytowane przez MORS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu spytałeś "czyżby"?? Też miałeś taki problem ??

Na forum ostatnio opisywano parę przypadków jak pękały świece NGK. Kup nową dedykowaną do tego modelu, najlepiej Denso albo NGK.

Tak mati 27 ma racje jest to kross, nie żadne potężne enduro

TTR'ki niezaleznie od pojemności to enduraki, nie żadne CROSS'y. Pzdr.

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...