Skocz do zawartości

Suzuki TL 1000 R (TL1000R)


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli masz dobry piec to nie powinien w żadnym wypadku puszczać dyma (białego dyma) czy to na luzie czy na biegu.

Co masz na myśli z ciśnieniem układu korbowego, czym to zmierzyłeś, gdzie konkretnie jest wyciek?

Wentylator powinien się włączyć przy 105 C.

Myślę, że jesteś trochę przewrażliwiony, problem z odpaleniem to pewnie nie naładowany akumulator,a dymy z

z pieca to para z układu wydechowego z czarnym dymem (niedopalone paliwo) bo piec niedogrzany.

Zagrzej do temperatury pracy, przejedź się daj mu kilka razy i wtedy zobaczysz co i jak.

Temperatura podczas jazdy powinna być w granicach 82-86 C.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z odpaleniem to byla moja wina , rozlozylem starter i zle zlozylem i krecil w zla strone . Jezeli chodzi o dym to po kilku przegazowaniach na raz puszcza czarny dym, ale po kilku w czasie ostatniej przegazowki. Jezeli chodzi o olej i wycieki to mam na mysli odme , ten krociec ktory wchodzi do obudowy filtra . Przy zdjetej obudowie filtra "wyskakuja" co jakis czas kropelki oleju .

Adam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie .

Czy moze mi ktos wytlumaczyc jak zrobic regulacje przepustnic? Serwisowka nie jest za czytelna . Czujnik podniesienia musi być odlaczony(podcisnienie dochozace do czujnika ) jak rownież inne przewody podcisnienia. Motor rozgrzany , kalibracja miernikow i kalibracja przepustnic. Zastanawiam sie czy to może być przyczyna tego ze jak trzymam gaz na ok 3-4 tys obrotów to obroty skaczą góra dół. Świece nowe filtr czysty , myśle aby wyjąć pompę paliwa i sprawdzić sitko czy nie jest brudne . Jeszcze z tylnego cylindra na obrotach słyszę coś ala trzaski czy może to być napinacz albo łańcuch .

Adam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...w moim tlr odkąd go mam strasznie późno bierze sprzęgło ( normalnie ciągnie dopiero w ostatniej chwili, jak już klamka spod palców

ucieka ) . grubość tarcz i długość sprężyn -ok przekładki proste. może dziać się coś z pompką czy siłownikiem czy wymieniać sprzęgło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jest to dosyc upierdliwe...w pelni ciagnie dopiero jak juz calkiem spod palcy ucieknie przez

co zdazaja sie szarpniecia a i zgasnie czasem...zwlaszcza przy predkosciach i manewrach

parkingowych....puszczasz, puszczasz...nic, nic...nie ma plynnosci operowania....sprawuje sie dobrze tylko

przy zapierdzielaniu...on/off i nic wiecej. Czy mozliwe zeby na tyle sprezyny byly wydupczone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Panowie,

 

zmieniał ktoś z Was łożyska w przednim kole ? Interesuje mnie czy podejdą jakieś zamienniki czy tylko seria?

Przy okazji chciałbym zmienić olej w przednim zawieszeniu, co polecacie, jaka gęstość, ewentualnie jak marka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...