Skocz do zawartości

Jak zmienić harakterystykę silnika 2T??


kuba_195
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak sobie tak jeżdzę, trochę zaczyna mnie to irytować, mój motorek łapie moc dopiero przy bardzo wysokich obrotach, to nie jest zbyt dobre, zwłaszcza,jeśli chcę się czasami przejechac spokojnie, czy da się coś z tym zrobić , bez drastycznych zmian np, cylindra??chciałbym zeby miał moment wyżsy przy niższych obrotach, ale nie wim czy to się opłaca..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsz gaźnik da Ci trozke mocy na wolnieszych. Pozatym w swoim Hmie masz wydech Racingowy który pozbawia silniczek praktycznie dołu.

Ja miałem 2 - taki jak Twój i Enduro i ten drugi miał naprawde niezły dół jak na 50 oczywiscie ale za to na wysokich nie miał takiej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z jednej strony fajnie, bo jak chce wyprzedzić to 2-3 biegi w dół i szatn się budzi, ale to takie nipraktyczne trochę.. mam gaźnik 21mm , niestety gardziel 18, może jak gardziel wmienię na 21 mm to coś pomoże, cy raczej będzie moment szedł do góry??? mam wydech tak jak mówisz racing... jaki gaźnik założyć 19??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja widziałem jak zawodnik ustawiał maszyne pod tor w Sochaczewie i zmieniał dystans między rurą rezonansową a tłumikiem akustycznym. Po prostu miał kilka rurek i przekładał zmieniając długość układu wydechowego.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Zawodnik zmieniał rurki łączące dyfuzor z tłumikiem. Dysponując kilkoma długościami stroił silnik. Co okrążenie zmieniano długość układu wydechowego, co zajmowało około jednej minuty.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, czyli muszę cały tłumiik cofać lub oddalać od dyfuzora,(jeśli dobrze zrozumiałem) , wiecie może , jak silnik zachowuje się na dłuższej i jak na rutszej?

P.S. jakie silnik może osiągać obroty taki, z racingowym dyfuzorem, 80cm3 i gaźnikiem 21mm, ?? nie iwem , bo nie mam zegarów żadnych, ale są naprade wysokie, 14tyś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo mądrze...Krecić silnik na jałowym biegu;] Pogratulowac normalnie:/
No jasne gdy regulujesz gaznik nie dajesz na chwile w palnik na luzie by zobaczyc czy sie wkreca na obroty??;] Przeciez nie mowie ze rznol go na jalowym 5 min tylko chwilowo 8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, czyli muszę cały tłumiik cofać lub oddalać od dyfuzora,(jeśli dobrze zrozumiałem) (...)
Dobrze zrozumiałeś. Co do różnic to np. Simson miał lepszy dół na dłuższej zaś nie wkręcał się tak wysoko jak na krótkiej. Jednak na krótkiej elastyczność się pogarszała.

Musisz popróbować zmieniać dystans dyfuzor/tłumik i porównywać. Nie tylko subiektywnie, dokonując jazd próbnych na wyczucie, lecz również ze stoperem w zębach porównując wymierne osiągi.

Powodzenia.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...