IRA Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 zmienialem w niedz.olej w moim gpz 900r.w instrukcji bylo napisane ze maja byc 3 litry.na silniku ze 4.wlalem trzy a okienko do poziomu oleju bylo cale zalane,moto stalo oczywiscie na centralce.orientuje sie ktos ile go tam powinno byc.pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarkiewicz Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 witam oleju powinno być tyle ,że stawiając na centralce na równym w okienku /szczególnie GPZ 900,1100/ 3/4 okienka -sprzwdzone! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 moze z filterm 4 litry a bez ffiltra 3 ,filtr oleju troszke wciagnie w siebie . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 instrukcji bylo napisane ze maja byc 3 litry.na silniku ze 4. jezeli masz dobrego manuala, to bedzie napisane:- ilosc przy wymianie bez filtra- ilosc przy wymianie z filtrem- ilosc przy zalewaniu suchego silnika (po remoncie) jezeli wartos na deklu jest inna, to znaczy , ze masz nie tego manuala ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 A w mojej cbr jak stawiałem motocykl jesienią to było połowę okienka (na zimnym silniku oczywiscie) a teraz jest całe...Paliwo z gaźników spuszczone i kranik zakręcony więc wykluczam możliwość przedostania się paliwa.A może w trakcie zimy (moto nie przepalane) olej spłynął z całego silnika do misy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Poziom oliwki nie sprawdza sie na centralce, tylko na kołach (przecież tak jeździcie) i na ciepłym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus2 Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 W manualu jest napisane żeby sprawdzać na centralnej podstawce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał K1100rs Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 W manualu jest napisane żeby sprawdzać na centralnej podstawce. Zgadzam się całkowicie. Instrukcja (przynajmniej we wszystkich rzędowych BMW) wyraźnie wskazuje, iż sprawdzamy olej na centralce i na zimnym silniku, bo przecież powinniśmy to zrobić przed odpaleniem. Problem jest z motocyklami, które centralki w wyposażeniu seryjnym nie mają. Szczerze jednak powiem, że różnicy umnie nie ma w obydwu pomiarach nie ma. Natomiast gdy zalewam moto świeżym olejem to zawsze jest tak, że wleję gdzieś o 300-400ml mniej niż instrukcja nakazuje i już mam full, a po pierwszym odpaleniu gdy olej zostanie rozprowadzony po całym układzie znów w okienku robi się wolne miejsce właśnie na tę brakującą ilość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Czasami pomaga , kiedy zakręci się korek spustowy przed nalaniem świeżego oleju . :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 ta brakujaca ilosc wciaga filtr, oleju porownajcie sobie wage filtra wyjetego z moto i swiezego suchego Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Instrukcja (przynajmniej we wszystkich rzędowych BMW) wyraźnie wskazuje' date=' iż sprawdzamy olej na centralce i na zimnym silniku[/quote']W instrukcji GIESA wyraźnie jest napisane , by badać poziom oleju w moto stojącym na kołach-ale w innych moto należy stosować się do poleceń producentów.Można by rzec: co model to obyczaj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 (edytowane) Witam, przekroczyłem zaledwie 1000km, i zauważyłem, że coraz więcej mi zaczyna żłopać oleju. Co się dzieje? narazie na 1000 ok 250mll Jeszcze jedno: Postawiłem moto na stopce, i po zalaniu oleju odpaliłem go aby się rozgrzał, i zauważyłem że coś stukocze w głowicy. Jest to dzwięk, jak by coś szumotało, po lekkim dodaniu gazu, dzwięk słychać, z jednej strony jak i z drugiej tak samo wyraźnie. Co to może być? Edytowane 16 Czerwca 2008 przez jachuer5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Nie dziw się że ER-5 żłopie olej. Znajomy latał ER-5 na kurierce to wydawal więcej na olej niż na paliwo. :) A Kawasaki zawsze lubiły żłopnąc więc niż inne. Te stuki z głowicy to pewnie luz zaworowy ale w ER-5 czasem zdarzają sie problemy z rozrządem, panewki szybko się wybijają i krzywki czasem się kaleczą co powoduje stukanie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 strasz mnie jeszcze://inni posiadacze mówia, że im er 5 nie pije oleju...moja wcale nie kopci, a olej ubywa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Może inni źle sprawdzają albo sciemniają. Każdy silnik żlopie olej, czy to Kawa czy BMW to jednak troche musi brac. Ale nie za dużo. Srednio poniżej 100ml/1000km. A Kawy słyną że są olejożerne. Tak samo jak Yamaha z modelami szczególnie FZ/FZR. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.