Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No fakt,

jak zawsze zdania sa podzielone, za CBR przemawia to ze nie pije jak smok jak NSR.

No tak, NSRke jak sie kupowala to miala blokady pozakladane, no to CBRka 125 tez pewnie blokady ma, wystarczy to sciagnac i pewnie to sobie niezle radzi, zreszta, te CBRki z tegorocznej edycji PZM cberek 125 to sobie smigaly nawet fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozek a co patrzysz na wygląd, bo na osiągi to raczej nie? Widze wolisz czterosuwa niz dwusuwa.

 

przeca nsr ladniejsza od cbr

poprostu za ta sama kase mam roczna cbr lub kilkuletnia nsr. A poza tym cbr to 4t. A najlepiej to kupilbym jakas 600ke :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

CBRka to 4takt więc nie ma ma możliwości tunnigowych takich jak 2T :D Wydech troche poprawi przyspieszenie ale 150 km/h to za cholere z tego nie wyciągniesz a i dobrze bo przy takiej masie i małej ramie taka prędkośc mogłaby być niebezpieczna (brak stabilności) :D Jak chcesz 125 ccm pocinać 150 km/h to kup Aprilie RS 125 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale ja sądze że japończyki jak produkowali 125 to nie sądzili raczej że będzie nią ktoś latał 150 km/h. Nawet jeśli zmieni sie cylider,gaziory itd. na większe i pociągnie te 140-150 to jest to ryzykowne bo hamulce mogą nie wyrobić - to raz, a dwa że motocykl łatwo może zostać wyprowadzony z równowagi. Ja na swojej DT przy 110 km/h (a z górki sie zdarza :D) już odczuwam spory dyskomfort - chybocze się jak niewiadomo i traci pewność (i tak małą) prowadzenia :? Odradzam takie kombinacje :? Nie lepiej kupić coś mocniejszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale ja sądze że japończyki jak produkowali 125 to nie sądzili raczej że będzie nią ktoś latał 150 km/h. Nawet jeśli zmieni sie cylider' date='gaziory itd. na większe i pociągnie te 140-150 to jest to ryzykowne bo hamulce mogą nie wyrobić - to raz, a dwa że motocykl łatwo może zostać wyprowadzony z równowagi. Ja na swojej DT przy 110 km/h (a z górki sie zdarza :D) już odczuwam spory dyskomfort - chybocze się jak niewiadomo i traci pewność (i tak małą) prowadzenia :? Odradzam takie kombinacje :? Nie lepiej kupić coś mocniejszego?[/quote']

poza tym że pierdzielisz od rzeczy to wszystko ok... hamulce to ten motorek ma takie jak dwusuwowe 125 i nie ma sie czego wstydzić.. to samo jeśli idzie o podwozie sztywna rama i wahacz z profili naprwde konstrukcja niczego sobie.. może poza tym słabiutkim silniczkiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale ja sądze że japończyki jak produkowali 125 to nie sądzili raczej że będzie nią ktoś latał 150 km/h. Nawet jeśli zmieni sie cylider' date='gaziory itd. na większe i pociągnie te 140-150 to jest to ryzykowne bo hamulce mogą nie wyrobić - to raz' date=' a dwa że motocykl łatwo może zostać wyprowadzony z równowagi. Ja na swojej DT przy 110 km/h (a z górki sie zdarza :D) już odczuwam spory dyskomfort - chybocze się jak niewiadomo i traci pewność (i tak małą) prowadzenia :? Odradzam takie kombinacje :? Nie lepiej kupić coś mocniejszego?[/quote'']

poza tym że pierdzielisz od rzeczy to wszystko ok... hamulce to ten motorek ma takie jak dwusuwowe 125 i nie ma sie czego wstydzić.. to samo jeśli idzie o podwozie sztywna rama i wahacz z profili naprwde konstrukcja niczego sobie.. może poza tym słabiutkim silniczkiem...

 

Bardzo możlwie że jak to sie delikatnie wyraziłeś pierdziele ale mówie tylko co myśle a wnioskuje to z tego czym jeżdżę. Nikt mnie nie przekona że kurduplowaty CBR 125 który jest rozmiarów mojej DT 80 nie traci stabilności przy 150 km/h :!: Póki sie nie brykne - nie uwierze. A teraz mnie możesz wyzywać że jeżdże na motorowerze to jestem frajer :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie napisałem zę jestes frajer tylko że pierdzielisz głupoty bo nie masz pojecia o czym piszesz... pozatym niewidzisz różnicy jaka dzieli twoj sprzet a CBR? np zawieszenie z połową skoku DT koła z odlewów a nie szprychowane.. szosowe oponki i wieleinnych rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooo motylek widze jezdzi na takim moto :mrgreen: a wiec, piotrze? mysle ze to najlepiej sie pytac konkretnych firm np LeoVince, czy posiadaja tlumik do konkretnego modelu, i jezeli tak to zamowic,

motylek, a jak tam twoj moto? pewnie idealny jako pierwszy moto? masz fotki na bikepics albo gdzies na kompie?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem pod wrazeniem 8O 150km/h to naprawde sporo.Faktem jest,ze sporo czasu mu zajelo zeby sie tak rozpedzic,no ale i tak niezly wynik...chociaz moze ma zmienione zebatki???kto wie...ale jesli co niektorzy mowia,ze seryjna 130km/h wyciagaja....no nie wiem...

A tutaj macie przyspieszenie do 100-tki:

http://www.cbr125r.online.fr/videos/0-100CBR.wmv

A tutaj ma zarabisty wydech :D Piekny glosik :D

http://www.cbr125r.online.fr/videos/leovince.mov

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...