endurowiec Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Niewiem jakie wybrac hanbary listki czy pełne. Napiszcie jakie polecacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 był juz o tym temat.Wszystko zależy od wymagań! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 zaraz ten temat usuną, ale ja mam pełne i nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Co do tego szukania to szczerze mówiąc ostatnio jest problem :roll: Ja mam pełne polisporty w XLR w TSce miałem takie same i raz jak się wyglebiłem to mi się palce między handbarem a kierą zacisneły. Ale tak to są OK :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 I tu jest problem, bo ja się boje tego, co miał enduroboj. Jednak tyle ludzi w enduro jeździ w pełnych i nic się nie dzieje. Decyzja zależy głównie od przeznaczenia i budżetu :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 13 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Chyba jendak kupie pelne bo wyglądaja solidniej i chyba bede z nich zadowolonyPozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 to tylko pozoryZobacz ilu zawodników używa listków. Najlepsze są z metalową listwą. Niektórzy jednak boją się zegnie się ona na ręce (chodzi o handbary nie listki).Ale dobre listki nie są złe.Dobrze chronią i mozna szybko uwolnic łapę. Jednak dobre handbary/listki to >200zł (z metalową listwą) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 WitajJa mam pełne z listwa aluminiową (jezdze w enduro)cena takich handbarow jest duza ja dalem u OLKA 160zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 ja kiedys tak wyglebilem w listkach ze wyłamało sie jedno mocowanie i listek przygniót klamke hamulca a ta przy okazji łamiac mój palec... :D ale mimo to bardziej pewnie i bezpiecznie jezdzi mi sie listach niz w pelnych, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_87 Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Oba mają swoje wady i zalety.Listki są "bezpieczniejsze" w razie upadku, i nie łamią się tak jak pełne(plastikowe).Za to pełne gwarantują lepszą ochronę przez gałęziami itp, lecz gdy kupisz Polisporty plastikowe (takie ja ja miałem) bo przy jednej porzadnej glebie posypią się(mi własnie się połamały).Jak już kypuwać pełne, to tylko z aluminiowym środkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Polecam plastikowe listki z metalowymi wzmocnieniami, np acerbis, ufo. One naprawdę dają radę, nie gną się tak mocno, spokojnie dają radę gałęziom. Przy tym nie łamią klamek i nie łamią obudów pomp, co zwykłe handbary robią (w ub. roku taki pełny handbar wywalił mi na glebie dziurę w mocowaniu pompy sprzęgła na kierownicy i 1500 zł w plecy (choć patent zastosowałem i pompa jak chodziła tak chodzi). Osłona przed wiatrem jest podobna. Listki są lżejsze. Nie trzeba także nacinać końcówek kierownicy i bawić się w patenty z mocowaniami wewnątrz kierownicy. Największe wady pełnych handbarów w trudnym terenie enduro to: możliwość przygniecienia nimi palców podczas gleby, testsowane niestety nie raz, zdarza się.... Boli, można palce połamać. Dwa - łamią się klamki masowo, a nawet gorzej - niedawno w KLX klamka zabkolowała mi się o handbar i tak jakiś czas jechałem. Wszystko się zagotowało, klocki szlag trafił, zapiekł się jeden tłoczek. Pól dnia z tym cholerstwem potem walczyłem, żeby naprawić przez jeden moment nieuwagi... Pełne hadbary są świetne na dalsze trasy i bardziej lajtową sprawę. Jakby ktoś się chciał zamienić listki (czarna) na pełne (czarne) handbary to zapraszam do wymiany!! (moje są oryginalne KTM z mocowaniami etc>) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 13 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Ja nie mam na wymiane ale chcialbym kupic jakies uzywane handbary ale raczej pelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 To rozejrzyj się za jakimiś listkami w dobrej cenie, to dam Ci swoje pełne (ale czarne są), a Ty mi kupisz tamte (tez czarne muszą być) i wówczas wszyscy będą zadowoleni :Dpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Mówisz że listki uchronią klamkę przed złamaniem? Ja miałem listki acerbis, model jakis podstawowy raczej, bez listwy, przy glebie bardzo lajtowej poszedł ów listek w drobny mak a klamka wygięła się pionowo w dół :D Te orginalne klamki w CZ to jest model Gniotsia nie łamiotsia także nieraz już były prostowane jednak jeszcze pare razy i materiał się zmęczy. Wolałbym listki bo te klamki mam tak długie że w żadnego handbara nie wejdą. Ale boję się że taki listek mi klamki nie ochroni. Wymiana klamek to też raczej słaby pomysł u mnie bo sprzęgło chdzi topornie a hebel przy takiej długiej dźwigni ledwo daje rade także skrócenie klamek jeszcze pogorszy sprawę. Wolałbym jeździć CZ tylko od święta :D Czas na coś mniej uciążliwego. (wybaczcie powtórzenia słowa listek, klamka itp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Róźnica jest taka, że pełne handbary łamią klamki notorycznie, a listki temu zapobiegają - no chyba, że moto walnie kierownicą centralnie w kamień, to nie ma bata. Ale przy zwykłej glebie na miekkę pełen handbar od razu złamie klamkę, a listek baaardzo rzadko.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.