Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

999 przed 05 nie sa gorsze, są nieco inne, ale nie gorsze. Pomijamy stylistyczne różnice w owiewkach.

 

Poza wahaczem i głęboką miską olejową przede wszystkim są 20 KM słabsze (nie mówię o S-ce) i mają niezbyt fortunnie rozwiązaną lokalizację "elektryki". Cały zespół przekaźników jest bezpośrednio narażony na wodę z przedniego koła.

 

Jeśli komuś nie zależy na "poliftowym" wahaczu to zadbana 999 pierwszej serii jest bardzo fajnym motocyklem.

 

 

I fotka potwierdzająca że 999 sprzed 05 nie lubi przechyłów na zakrętach. :)

 

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, wersja przed liftem to naprawdę dobry motocykl poza kilkoma wadami które można odnaleźć w każdym motocyklu a o których wspomniał wyżej Theo.

 

 

Jednak szukając sztuki z rocznika 03,04 skupiłbym się na poszukiwaniu S-ki.

 

Na zdjęciu 999S rocznik 04' ta także nie lubi przechyłów na zakrętach dlatego staram się do zakrętu dojeżdżać szybko być w nim jak najkrócej i jak najszybciej go opuścić :wink:

 

0lv6.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są po lifcie czyli lepsze, nie oznacza, że taki a taki egzemplarz 2005 w górę będzie na 100 % lepszy od 2003 roku, wszystko zależy kto jeździł...i w jakich warunkach ( pomijając jazdę torową weźmy np. klimat angolński, mamy akurat 2 sztuki Gran Canyonów identyczne roczniki, pomijając fakt, że pochodzący z Angoli był serwisowany, a z Włoch klepany młotkiem angolański miał cięższe życie, pordzewiałe i nie do odkręcenia śruby...)

 

Wsio trza brać pod uwagę...dlatego zwróciłem uwagę na tego 999 S...

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem on-boardy z poznania kolegi jeżdżącego przedliftową S-ką. Lata w podobnym tempie i na takim samym przełożeniu, więc w miarę to jest odniesieniem. Na prostych wyraźnie widać te kilkanaście KM więcej od mojej zwykłej wersji. Po prostu znacząco szybszy motocykl.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bardzo ciekawy motocykl pod wieloma względami, mnie osobiście zaskoczyło Ducati tym, że w przypadku małego Panigale dokonano tak wielu zmian. Teraz należy czekać na cenę ustalona przez naszego importera jeżeli będzie ona w pobliżu ceny 848 motocykl w mojej opinii ma szansę na sukces - w naszym pięknym kraju ludzie lubują się w litrach a to jak by nie patrzyć prawie litr. 150 koni i blisko 100Nm w motocyklu ważącym 169 kg to gwarancja dobrej zabawy.

 

We Włoszech cena jest już znana prawie 16.000eur to sporo - Ducati jak na markę Premium przystało nigdy nie należało do tanich jednak cena jest wysoka jak na motocykl, który mimo pojemności jest sytuowany w klasie SSP.

Fakt, że aktualnie żaden produkowany SuperSport nie posiada na pokładzie takiego wyposażenia jak małe Panigale.

 

Tak czy sieak fajny sprzęt szczególnie na tor - po zdjęciu lamp, seryjnych owiewek, Lusterek, oryginalnego układu wydechowego będzie wyjątkowo lekki nie wymagający dalszych modyfikacji sprzęt na tor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć,

ja tak skromnie z pytaniem..: jak poradzić sobie z brakiem ciśnienia oleju w Ducati? - Model ST2 na wtrysku, bez chłodnicy oleju.

Silnik stał co najmniej rok suchy. Aktualnie jest u mnie w ramie, zalany został Castrolem 10W50 fullsynt. Przed odpaleniem chciałem go przesmarować kręcąc na sucho z odłączonym wtryskiem itd. - robiłem tak w poprzednim silniku podczas odpalania po zimie, czyli 750SS. Po około 15 sekundowym kręceniu lampka oleju gasła. W wypadku ST2 już nie wiem sam ile go kręciłem, a olej ani nie myśli zgasnąć.

Podałem olej przez czujnik ciśnienia, odkręcałem filtr oleju, położyłem moto na prawy bok - nic się nie zmieniło.

Zastanawia mnie jeszcze kwestia czujnika. Sprawdzałem go kompresorem i multimetrem - ogółem działa, ale nie wiem od jakiego ciśnienia.

Podczas kręcenia rozrusznikiem w okienku kontrolnym obniża się poziom oleju.. :rolleyes:

 

 

Jeszcze dodatkowo - wiem, że to nie dział handlowy, ale najlepiej myślę pytać o to tutaj - ma ktoś z was tutaj obecnych "brązowy" wtryskiwacz IWP 043 do sprzedania? :)

Edytowane przez nicek27

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj się udało. Zalałem filtr olejem, bo był pusty. Potem odkręciłem czujnik ciśnienia i dmuchałem powietrze w rurkę odmy do momentu, aż zaczęło pluskać. Zakręciłem czujnik, parę obrotów wału i lampka zgasła.

:cool:

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

Spróbuję, ale z góry wiem, że mnie szlag trafi, no bo jak piszący jedzie suchosprzęgłowym Ducati przez miasto na półsprzęgle, to co o nim świadczy????

Że jest motocyklowym tępakiem, czy tylko takiego udaje podczas testowania Ducatów????

 

P.S.

 

Aha, żeby nie było, że nie chciałem coś z tym zrobić, kiedyś nie pamiętam czy to nie w zeszłym roku, pokusiłem się o wysłanie małych sprostowań do redakcji Motocykla.... jak myślicie, no cóż do dnia dzisiejszego nikt się nie pokwapił o nawet słówko,: dziękuję, spier...aj, na ch...j mi pana texty ect.....

Chyba nikt nie lubi być ignorowany...

Nawet kiedyś wysłałem do Muzeum Ducati w Bolonii, to dostałem odpowiedź o P. Lodi co prawda pisany pewnie ze sztampy, ale miły gest w postaci jakiegoś znaczka czy naklejki też był i podziękowania....

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba to powiedzieć mym kolegom( jeden Polak a drugi Fin Yukki"s ), pewnie ich motocykle ( 1 ma ok.60 tys km, a drugi 150 tys km), że ich motocykli praktycznie nie ma :icon_mrgreen: :icon_razz:, już nie istnieją...

 

Przeczytajcie co napisałem wyżej i na tym możecie sobie opierać opinię...

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...