arcioo Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Witam.Mam problem , w mojej jedynce 98r przestał działac mi obrotościomierz nie wie ktoś co z tym mogę zrobić (da się to jakoś naprawić czy trzeba kópować nowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Proponuje dać to do jakiegos elektronika, tylko taki ktoś może to naprawić, a jak nie to www.ebay.de i szukamy używanych zegarów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Ja bym radził sprawdzić wtyczkę i styki z tyłu zegarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Obrotomierz?To chyba dziala na zasadzie linki :arrow: :!: Może linka poszla sie je*ać.Odkręć tą linke od zegarów i zakręć rozrusznikiem,powinna sie obracać,a jak nie :arrow: to wymiana linki od obrotomierza Cię czeka :D Linki nie powinny być drogie,chociaż do R1.Ale nie bój sie, motocykl będzie jeździl :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Obrotomierz?To chyba dziala na zasadzie linki Ze świątecznymi pozdrowieniami powiem tyle, że sam działasz na zasadzie linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 No mój poprzednik Siwy jeszcze takiego sprzętu nie widział w realu. Ja po sprawdzeniu kostek skombinował bym kolesia z podobną R1 i podłączył twój zegar u niego, radze zrób tak zanim dasz zegar do naprawy. u nas fachowcy od RTV nie radzą sobie z zegarami. Może masz uszkodzony kabel w instalacji a rozgrzebiesz zegar, jeśli moto miało przedtem dzwonka jest to wysoce prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Sprawdź najpierw połączenia kabelków przy samch zegarach - od wibracji różne rzeczy potrafią się zrobić (mnie np. przednia lampa wyjechała na środek skrzyżowania) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 W sumie musze sie zgodzic z kolegami , glupio troche ze sam o tym nie pomyslalem, ale najlepiej sprawdzic zegary w innej R1 i wtedy bedzie na 100 batow pewnosc czy zegary sa uszkodzone czy przejscia na kablach nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 ...a jeżeli inne zegary będą banglały to najlepiej poszukaj dobrego elektronika, na pewno zrobi Ci taniej niż miałbyś kupować nowe budziki ...co do linki, to daruj sobie, do R1 są bardzo drogie a szczególnie te od obrotomierza, bo są baaardzo długie - idą przez wydech :D :D :) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Czym sie objawia owe uszkodzenie obrotomierza?Jeśli pokazuje Ci różne wartości obrotów przez jakiś tam krótki czas i pieriodycznie powraca do wsazań właściwych na 2-3 sekundy i jest to model R1 na gażnikach to jest duże prawdopodobieństwo , że zagary są sprawne tylko pokazują jakąś usterkę w instalacji elektrycznej (wyświetlają kody usterek). Sprwadż, czy wszystkie kostki są podpięte, nawet ta od rezerwy paliwa.Twierdzę na podstawie doświadczenia z Thunderace, bo też chciano mi wymieniać liczniki i komputery i to w serwisie, a okazało się, że czujnik TPS był rozpięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 moze by je tak wyslac do pabla :mrgreen: :D do przyszlych swiat wroca moze Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 mnie np. przednia lampa wyjechała na środek skrzyżowania dobre :mrgreen: zegary biora sygnal z modulu. sprawdz cala droge polaczen. jezeli nadal nie chodza, to i modul moze byc walniety, niekoniecznie zegary. zrob jak radza inni -> pozycz zegary od innej R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 zagary są sprawne tylko pokazują jakąś usterkę w instalacji elektrycznej (wyświetlają kody usterek). Tak właśnie pewnie jest - dla uściślenia: The YZF-R1 features a self-diagnosing system for the following circuit(-s): • throttle position sensor • EXUP • fuel level indicator light any of these circuits are defective, their respective condition codes will be displayed on the tachometer when the main switch is set to “ON” (irrespective of whether the engine is running or not) Tachometer display sequence Circuit Defect(-s) System response Condition code Throttle position sensor • Disconnected • Short-circuit • Locked • The ignitor unit stays set to the wide-open throttle ignition timing. The motorcycle can be ridden. • The tachometer displays the condition code. 3,000 r/min EXUP • Improper connection • Short-circuit • The EXUP valve stays in the open position for three seconds and then the servomotor shuts off. The motorcycle can be ridden. • The tachometer displays the condition code. 7,000 r/min • Servomotor is locked. • The servomotor’s power supply is constantly interrupted so that it will not burn out. The motorcycle can be ridden. • The tachometer displays the condition code. Fuel level indicator light • Improper connection • The tachometer displays the condition code. 8,000 r/min When more than one item is being monitored, the tachometer needle displays the condition codes in ascending order, cycling through the sequence repeatedly. the engine is stopped, the engine speed 3 is 0 r/min. Koledze np. przycięły się linki Exupu i wyświetlany był taki błąd - na 7 tys. obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 ooo, niezly patent, myslalem, ze komputer bledy wyswietla na wyswietlaczu predkosciomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcioo Opublikowano 25 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Dzięlki . Byc może ze pokazuje jakieś błędy ponieważ miała dzwonka , a usterka obiawiała się tym że czasmi działał a czasami nie, tylko nie pamietam co pokazywał . [ Dopisane: 25-12-2005, 12:11 ]Mam kolegę z R1 ale ma nowszą 2001 nie wiecie czy bedą pasowały zegary czy niema sensu sie bawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.