Skocz do zawartości

Yamaha MT 01 ( MT01, MT-01 )


Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem ten stelarz i raczej nie ma się do czego przyczepić, polecam opcję z aluminiowymi noskami monokey dzięki nim stelaż wygląda dużo lepiej niż z całą płytą

 

Ja też mam a raczej miałem u siebie założony ten stelaż ale po dosyć intensywnym sezonie niestety nie wytrzymała blacha wentylatora do której przykręca się część stelaża :(( i teraz muszę szukać innego rozwiązania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam a raczej miałem u siebie założony ten stelaż ale po dosyć intensywnym sezonie niestety nie wytrzymała blacha wentylatora do której przykręca się część stelaża :(( i teraz muszę szukać innego rozwiązania

 

Kurcze możesz napisać jak się urwała? czy to się w drodze stało? i czy ewentualnie można jakoś temu zapobiec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

afrikaniec , rozumiem ,że jesteś w posiadaniu identycznego i można śmialo zamawiać ?

Sam stelaż wygląda solidniej od tego akcesoryjnego .

Opcja z urwaną blachą od wentylatora zmartwiła mnie troszkę ,pisz chlopie ;) czemu i jak temu zapobiec .

Edytowane przez DRIFF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całe szczęście zauważyłem że coś nie gra jak byłem na miejscu. Sam bagażnik się nie urwał ale jak wjechałem w dziurę to coś zadzwoniło i zacząłem szukać co to mogło być. poruszałem kilka razy energicznie stelażem i okazało się ze jest już luźny, trzymał się tylko na podnóżkach. Zmuszony byłem go zdemontować łącznie z wentylatorem (niestety 4 dni przed wyjazdem na mały rekonesans po kraju) teraz zamówiłem kompletny wentylator wraz z tą blaszką która się urwała i czekam na przesyłkę. Jak już przyjdzie to montując wentylator wzmocnię troszkę cały "zadupek" i powinno być OK. Podczas montażu zrobię kilka fotek żebyście mogli podpatrzeć jak uniknąć dodatkowych kosztów i zaoszczędzić mnóstwo nerwów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepszym rozwiazaniem jest h&B z tym że trzeba wstrzelić nito nakrętki (oryginalnie wkręca się je w tuleki osadzoe w gumie) ja mialem kufer 50l ma maxa załadowany i stelaż na nim i nic się nie działo montaż/demontaż trwał 5 miut

Edytowane przez mlubon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mlubon

lepszym rozwiazaniem jest h&B z tym że trzeba wstrzelić nito nakrętki (oryginalnie wkręca się je w tuleki osadzoe w gumie) ja mialem kufer 50l ma maxa załadowany i stelaż na nim i nic się nie działo montaż/demontaż trwał 5 miut

 

mlubon ,generalnie piszesz o stelażu jak na zdjęciu ?

Jakiego rozmiaru nitokółków użyłeś ,średnica zewnętrzna, długość i średnica gwintu wewnątrz kołka ?

 

Ciekawe co tam D0minik wymyśli, jak co podaj rownież Twoje rozwiązanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ,w nadchodzącym Nowym 2013 Roku życzę wszystkim, suchych, przyczepnych nawierzchni, pięknych winkli i widoków.

MTqów zawsze zatankowanych do pełna (po 3zł/L :P), długich i

ekscytujących wypraw motocyklowych. A tak ogólnie żeby niebył gorszy od tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam na myśli taki

http://neu.hepco-bec...504513.0101.pdf

nie pamiętam jakie tam wstrzeliłem - takie by pasowały chyba pod śrubki 6 - te 2 śrubki co się wkręca w motocykl pod siedzeniem z tyłu

tak to wygląda

file.html[/img]

Edytowane przez mlubon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

afrikaniec , rozumiem ,że jesteś w posiadaniu identycznego i można śmialo zamawiać ?

Sam stelaż wygląda solidniej od tego akcesoryjnego .

Opcja z urwaną blachą od wentylatora zmartwiła mnie troszkę ,pisz chlopie ;) czemu i jak temu zapobiec .

 

Myślę że spokojnie możesz zamawiać, trlko poprawki przy wentylatorze trzeba zrobić tak jak DOminik napisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mlubon ,generalnie piszesz o stelażu jak na zdjęciu ?

Jakiego rozmiaru nitokółków użyłeś ,średnica zewnętrzna, długość i średnica gwintu wewnątrz kołka ?

 

Ja zrobiłem to inaczej: wykonałem własne śruby (nie wstrzeliwałem / montowałem nito-śrub). Trzeba było trochę rozebrać tył motocykla, bo trzeba zdjąć obudowę zadupka. Musiałem nawet ściągać wydechy. Ale opłaciło się, bo zamontowałem duże śruby (pod klucz 13, więc średnica to chyba 8 mm), które mocno trzymają całą konstrukcję. Dodatkowo skręcałem an klej. Jeżdżę już z kufrem SHAD 45 litrów od 2 sezonów, głównie dłuższe wyjazdy (3-8 dni). Kufer zapakowany na maxa (czasami trudno go unieść :), zwlaszcza jak musiałem wracać z Austrii z uszkodzonym akumulatorem), tak, że moto przy mocniejszym ruszaniu staje na koło. Podłączam dwa zdjęcia do pooglądania. Służe również szczegółami na priva.

post-5990-0-09108300-1357112140_thumb.jpg

post-5990-0-43000500-1357112141_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...