Badyl Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Co może być przyczyną duszenia się silnika na wyższych obrotach? Nie wiem jak to dokładnie określić. Jak jest zimny silnik to wszystko ok, ale po przejechaniu około 1 km to już zaczyna przerywać, a nawet potrafi strzelić w wydech. Takie dziwne uczucie jakby mu zapłon odłączało co chwila. Nie mam zielonego pojęcia co z nim może być. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 a gaśnie? masz problemy z odpalaniem? u mojego kolegi w takim skuterku zwaliła się pompka czy kranik od paliwa i się podobnie robilo (gg jego 6643244) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Nie mam zielonego pojęcia co z nim może być. A świece kiedy wymieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 wyczyśc filtr powietrza- u kumpla to pomogło. Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 6 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Filtr powietrza wyczyściłem, świecę wymieniłem, a z kranikiem jeszcze nic nie kombinowałem. Tylko mnie dziwi to że strzela w wydech. Co Wy o tym myślicie? Aha, problemy z odpalaniem są gdy silnik się nagrzeje. Odpala wtedy tylko z kopajki. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szyna_89 Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 No stary tu Ci nie pomoge, mam tez taki skuterek :lol: złom i tyle.Mi zasiwcała sie kontrolka od oleju i gasl jak wyłonczyłem i włonczyłem zapłon jak sie jeszcze toczył to strzelił z tumika i czasmi dalej jechał.Zawiozłem do serwisu(tam gdzie kupiłem) powiedzieli ze to pompka od oleju i zaczeli wymieniac ze mnie to wynisosło 600zł tj. cylinder, tłok, pierscienie, łozyska i cos tam jeszcze nie wiem jak to sie nazywa, toczyłem taką wojne z gosciem ze zapłaciłem tylko 600zł. zaczeło sie ponoć od łozyska na wale a skonczyło na remoncie silnika, gosc mi wmawial ze mialem wypadej i dlatego silnik poszedł :-D :-D :-D :-D normalnie idiota, ale nic nie poradze mam na dotraciu i musze to gówno sprzedac zeby mic kase na remont mojej NSR. Napisz czy Ci sie zaswieca kontrolka od oleju, a jak nie to nie wiem, przy jakiej predkosci Ci sie dusi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Mój kumpel ma bajaja i ma to samo. Wywalił zawirowywacz i jakąś tulejke z gaznika i sie troszkie polepszyło.Jak strzela ci w tlumik to masz zapóźny zaplon lub za bogata mieszanke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szyna_89 Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Ten bziuk ma dozownik wiec albo pompka zabardzo olej podaje, albo cos z tym zapłonem.PZDR 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 9 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Kontrolki oleju nie posiadam :) Wersja bez dozownika Czyli myślicie żeby mniej oleju do benzynki zać? Dusi sie przy 40km/h a przerywa jak sie nagrzeje cały czas. Jest jeszcze jedna sprawa - to zaczęło się jak pękł mi wydech ( rura prowadząca od silnika do wydechu ) po spawaniu nie mogłem uszczelnić ujścia cylindra więc na uszczelke z obu stron nałożyłem silikonu silnikowego, ale jak się nagrzeje to przepuszcza delikatnie. (słychać delikatne sssssyczenie) Czy nieszczelność wydechu może tu być powodem? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szyna_89 Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Wydech w 2T to podstawa, spróbuj uszczelnic to dokładnie bo byc moze to jest głownym powodem.Pzdr 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 9 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Właśnie wróciłem z pchania skutera :) Jechałem sobie normalnie po prostej i jak zawsze sie dusił, ale coraz częściej strzelał. W końcu strzelił raz a porządnie i zgasł. Do tej pory nie mogę go odpalić, zazwyczaj było tak, że jak wystygł to odpalił (tyle że na ssaniu) a teraz kicha. Ani elektrycznym starterem ani z kopa :| Już nie mam słów do tego ...ekhm... szrota.... Pozdrówki [ Dopisane: 10-09-2005, 10:36 ]Szrot naprawiony ;) Już wiem co było przyczyną strzałów i wczorajszego zgaśnięcia. Banał - spadła fajka z świecy. Tyle że ja jak kupiłem ten cudowny skuter to wstawiłem tam cudowny bajer, świecącą fajkę. I tu był błąd, ponieważ tam była wstawiona taka mała lampka w tej fajce która na początku świeciła, a teraz jak rozebrałem tą fajkę okazuje się że ona się w środku przepalała i tak jakby odcinała zapłon. Pzdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil.wwo Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Ja mam to samo w charcie. Od kąd założyłem gaźnik BING motor na rozgrzanym silniku przy wyższych obrotach przerywa. Świeca jest nowa, na niskich i średnich obrotach silnik pracuje bardzo kulturalnie, ale jak na nagrzanym wejdzie na wyższe to po chwili zaczyna się dusić tak jak by za mało paliwa dostawał. Co robić?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.