Skocz do zawartości

YAMAHA 1700 WARRIOR- PROSZE O INFO!!!


LAMASSU
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak w tytule-szukam informacji poza danymi katalogowymi o tej maszynce najlepiej jakies testy ,wrazenia z jazdy a moze ktos ma ?i podzieli sie wrazeniami ;)

 

[ Dopisane: 13-08-2005, 11:47 ]

jak wybralem zly dzial -to prosze o przeniesienie :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniu chyba sie "przyczepil" niepotrzebnie. Szczerze mowiac Warrior jest jednym z tych motocykli powstalych przez odchudzenie cruisera (w tym wypadku Road/Wild Stara) - a wiec powtarza to, co sie stalo w latach 50-tych, kiedy tworzono "obrzyny" (=choppery) z HD, Indianow i nielicznych innych motocykli ciezkich. Jedna roznica: teraz to sie dzieje w farbryce, wtedy - w prywatnych warsztatach i garazach.

Co do Warriora: przejechalem kilkaset km tym motocyklem. Zupelnie nie dla mnie, bo nie nadaje sie do zalozenia turystycznych kuferkow, ani nawet pojemniejszych sakw. Duza szyba tez tu nie na miejscu. Zbyt maly bak - ograniczony zasieg. Maszyna typowo bulwarowa do palenia gum i innych szpanerskich gestow oraz na spacery podmiejskie dla bogatszych, jako "status symbol" (choc juz nie brak modeli, ktore Warriora przebijaja... Dluzsza jazda powyzej 130 km/h jest walka z wiatrem i wlasna pozycja, przyprawia o bol kregoslupa. Za to przyspiesza "zapierajac dech" i estetyke ma przyciagajaca oko. Bardzo drga na niskich obrotach, przyjemnie mrowi na wyzszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podobają Ci się motocykle V-max i Warrior to pomyśl o MT 01.Mam kumpla który jeżdził na Warriorze i teraz przesiadł się na MT 01 i jest bardzo zadowolony.Ja sam jeżdziłem na V-maxie przez 6 lat,a ostatnio miałem okazję przejechać się MT 01 na trasie z W-wy do 3-miasta,i krótko mówiąc jest to doskonałe połaczenie tych dwóch motocykli.Z tym że zawieszenie MT 01 to kosmos w porównaniu do Vmaxa.Na MT 01 naprawdę można sobie pofiglować,a odgłos pracy silnika pieści niebiańsko uszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już chyba norma że każdy tutaj chwali swoje, ja polecam Royal Stara, Tur Classic ma zbliżona moc do Woriora a po wymianie wałków rozrzadu i modułu na te z Venture wzrasta do okolo 100 kM,a wygląd typowego Cruisera, możeszteż wziąć pod uwagę ze miałbyś kawałek V-maxa(silnik w Royalu jet przerobiony z V-maxa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupelnie nie dla mnie

 

Warrior nigdy nie byl przeznaczony do dalekiej turystyki - z tym sie zgadzam. Chociaz w akcesoriach Yamahy jest zestaw toreb podroznych i szybka. Caly jednak urok Warriora tkwi w jego "surowosci". Jest jednym z niewielu cruiserow (a raczej power cruiserow), ktorego osiagi dorownuja wygladowi. Przyspieszenia, prowadzenie w zakretach i hamowanie sa nieporownywalne z tradycyjnymi cruiserami. Stanowi rowniez swietna baze customowa - polecam stronke: http://www.rswarrior.com

 

Dla mnie jest super i moge go polecic z czystym sumieniem kazdemy kto czuje jego klimat.

 

Ale sie nakrecilem :) :P :)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mi się wszystko w Warriorze podoba za wyjątkiem oryginalnego wydechu - pasuje jak pięść do oka do tego motocykla ale to tylko moja opinia. Jak lubisz zwierzaki mające niezłego kopa to pomyśl o VTX 1800 - ma jeszcze więcej koników niż Warrior a i miejsca na nim trochę wiecej więc zapakowanie ewentualnych bagaży nie będze rzeczą niemożliwą. Z innych opcji jest jeszcze VN 2000 ale nie ma ich na rynku wtórnym - widziałem jedną ofertę za kosmiczne pieniądze lub V-Rod, który też swoje kosztuje.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale to konkurencja i kazdy swoje chwali!

Caly jednak urok Warriora tkwi w jego "surowosci".
dlatego mi sie tak podoba!!!
Jak lubisz zwierzaki mające niezłego kopa to pomyśl o VTX 1800

myslalem bo jest wiekszy wybor na rynku ,ale jak to uslyszeli w salonie YAMAHY to wysmiali sie z Hondy ,ze szczala nie warta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

a co w salonie Yamahy mieli Ci Hondę wychwalać??!!, jakby mieli w ten sposób promować produkty Yamahy i je sprzedawać - to raczej biznesu by nie zrobili. Chciałbyś mieć w swojej firmie pracowników, którzy by mówili że konkurencja robi lepsze albo tak samo dobre rzeczy?

uważam że Warrior fajny i ma swój styl i charakter (oczywiście turystyk z niego raczej niewielki - ale z większości tzw. ścigaczy tworzonych z myślą o torze również ale jak będziesz chciał to na pewno podróżować nim również można). VTX - też fajny sprzęt (Honda dziadostwa nie robi) a tzw. znawców z salonów sprzedaży nie słuchaj bo z doświadczenia wiem że nieraz w wielu salonach nie wiedzą co sprzedają i zdarza się że ich pojęcie o motocyklach (a zwłaszcza produktów konkurencji) jest często nikłe. Przykład - u mnie w mieście jest tzw. autoryzowany salon Yamaha (gdzie facet sprzedaje raczej więcej rówerów na raty niż motocykli) w tym salonie tzw. dealer twierdził 2 lata temu jak znajomy chciał wymienić oleje itp. (czyli zrobić przegląd w serwisie) że olej w wale kardana w XVS 650 Drag Star jest taki sam jak w silniku i z silnika przepływa do wału - pogratulować.

 

Pozdrawiam i jak Ci się podoba Worrior - to kupuj, bo jak nie kupisz tego co Ci sie najbardziej podoba to zawsze pozostanie niedosyt/ niesmak, a w przypadku zakupu motocykli nieraz też trzeba się kierować emocjami , a nie tylko zdrowym rozsądkiem i kalkulacją - gdyż sama jazda motocyklami ze zdrowym rozsądkiem ma niewiele wspólnego (tak twierdzi tzw. społeczeństwo :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslalem bo jest wiekszy wybor na rynku ,ale jak to uslyszeli w salonie YAMAHY to wysmiali sie z Hondy ,ze szczala nie warta

No jasne - a co mieli pochwalić coś lepszego? Podoba mi sie Warrior ale jego silnik przy porownaniu do VTX chodzi jak sieczkarnia - bez obrazy ale tak jest. A co do kopa to raczej nie bardzo do VTX przystaje. Ponad 100 koni, napęd kardanem, chydrauliczne zawory - tego nie znajdziesz w Warriorze no i predkość maks jest daleko w tyle. Trochę mnie wkurza takie podejście w salonach - sam się zastanów - dlaczego jeździ więcej VTX-ów niż Warriorow skoro cena jest porównywalna? Ja nie twierdze, że Warrior jest bee ale idiotyzm typu VTX jest do dupy mogł powiedzieć ktoś, kto nigdy nawet z bliska tego motocykla nie widział. Jeśli znasz angielski to poczytaj trochę tutaj http://motorcyclecruiser.com/roadtests/Musclebikes/ Zwróć szczególną uwagę na opinie o prowadzeniu Warriora - jest super dopuki jedziesz prosto. :? A raczej w Polsce bezkresnych autostrad nie ma. Ja jeździłem wielokrotnie VTX i raczej tego problemu nie uświadczyłem a wręcz przeciwnie - wchodzi w zakręty super. Jak trochę przy VTX pokombinujesz z mapami zapłonu, Power Commanderem, Chyper chargerem to 120 koników się w mig pokaże - cyfry o których Warrior nawet śnić nie może. Wiesz mi jest obojętne co kupisz ale raczej nie sugeruj sie opiniami gości w salonach co zanim sie tam zatrudnili sprzedawali ogórki a teraz są ekspertami wśród motocyklistów.

Ten tekst podsumowuje fajnie opinie na temat Warriora:

" If it's better to look fast than to be fast, the Warrior is a winner."

Ja nie mam nic przeciwko temu motocyklowi ale naprawdę nie postawiłbym go przed VTX.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pojawił się w VTX 1800 to mam przed soba Motocykl nr 8 z 2003 roku gdzie jest test porównawczy VTX 1800 ,VM Mean Streak ,Warrior i V-Rod, wg tego testu VTX ma Vmax 189 Worrior 192, 0-100 VTX 4,8 Worrior 4,3 , 0-140 VTX 10 Worrior 8,6 ,elastyczność 60-100 VTX 6,1 W 4,4 ,100-140 VTX 6,7 a W 6,1 .

Suche dane na korzyść Worriora ale mi sie też nie podoba jego wydech i osobiście wolałbym VTX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem wielokrotnie VTX i raczej tego problemu nie uświadczyłem a wręcz przeciwnie - wchodzi w zakręty super.

 

A w Warriorze uswiadczyles? Szkoda, ze wyrazasz takie opinie gdy nie jezdziles Warriorem a tylko VTX. Przejechalem nim kilka tysiecy kilometrow i nie mam zastrzezen co do jakosci prowadzenia. Kazdy motocykl ma swoja specyfike rowniez w prowadzeniu i kazdy jest inny - cale szczescie bo jakby wszystkie moto byly identyczne to swiat bylby nudny :)

 

Jak trochę przy VTX pokombinujesz z mapami zapłonu, Power Commanderem, Chyper chargerem to 120 koników się w mig pokaże - cyfry o których Warrior nawet śnić nie może.

 

Ciekawe na jakiej podstawie tak sadzisz (to znaczy, ze Warrior jest odporny na takie same zmainy)?

A o osiagach napisal juz Doktor...

 

I zeby nie bylo ze mi sie VTX nie podoba - falne moto ale troche w innym stylu.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...