Skocz do zawartości

BMW HP2


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie. Ja widziałem kiedyś na DSFie w Motorvision jak gosc chodzil na LC4 to poprostu szok...

Tyle, ze np. takie HP2 sie bedzie tylko w konkretnych zastosowaniach sprawdzac, czyli tam gdzie jest szybko itp. Bo nie wyobrazam sobie targac takiego kloca gdziejs po gorach.

A najbardziej podoba mi sie cytat

 

 

Marzenie wielu fanów Boxera spełnia się i BMW Motorrad z dumą prezentuje prawdziwy bezkompromisowy sprotowy i [u]wyjątkowo lekki enduro[/u] - nowy BMW  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi właśnie :notworthy: Jak chesz lekkie i słabsze to kupujesz 125 :notworthy:

To BMW raczej pokaże pazury na rajdach długodystansowych. Na typowo leśnych zawodach enduro prym pewnie nadal będą wiodły mniejsze KTMy czy WRki.

To coś jak KTM 950, tylko bardziej terenowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawialem sie po cholere w enduro bokser - wystaje toto przeciez na boki strasznie. bez gmoli pewnie ani rusz, a to jeszcze tylko poszerzy sprzeta...

wg tej strony bmw dzieki bokserowi jest nisko srodek ciezkosci i dobrze ciagnie od samego dolu. ciekawe czy naprawde warto miec enduro-boksera czy to tylko takie marketingowe pitu-pitu? oczywiscie abstrachujac od kosztu tej maszynki;)))) swoja droga ktos wie jak bardzo droga bedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. 65 tysi będzie kosztować (16 tys. EURo).

Bokser pewnie dlatego, że singiel o tej pojemności to raczej dziwna sprawa by była, a rzędowe czwórki się w teren raczej nie nadają. Mogli by zrobić V2, ale BMW nie ma jak dotąd takiego silnika, a koszt projektowania i budowania nowego jest ogromny, zwłaszcza gdy jedynym jego "odbiorcą" będzie model raczej niszowy (właśnie ten HP2).

Osobiście ciekaw jestem silnika, który BMW zastosuje w nowych modelach na początku 2006 roku. Chodzi o rzędowe 2 cylindry o pojemności ok. 850ccm. Chętnie ujrzę coś, co wypełni lukę pomiędzy przystępnym acz słabym F650GS, a 2 razy droższym R1200 czy choćby R1150. Turystyczne BMW o mocy ok. 80KM w cenie poniżej 40 tysi to może być łakomy kąsek (zwłaszcza gdy roczne używki będą za 25 tys. do wzięcia :( ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko BMW i nic wiecej.Jezdze sprzetem juz ponad 3 lata i nie wyobrazam sobie innego moto.Jest super uniwersalny bo na drodze wymiata ze hej a przebiegi dzienne po 600 km nie robia na mnie wiekszego wrazenia .W terenie lekkim tez sie da spokojnie jezdzic .ostatnio przelecielismy z kumplem od Bialowiezy az po Augustow tylko szutrami przez lasy i pola. Ale w glebszym piachu uwaga - tu nie ma zmiluj.Co do kosztow eksploatacji - zwazywszy ze pomiedzy przegladami nie dzieje sie absolutnie nic to ceny filtrow czy oleju sa porownywalne z innymi markami. odpada konserwacja lancucha i jego wymiana co jakis czas itp..

Wiem ze sa drogie ale warto i goraco polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na jakim modelu BMW śmigasz?? Ja ostatnio byłem na suwalszczyźnie(piękne i malownicze tereny, mazury wymiękają). I widziałem kilka grupek turystów na moto i było tam kilka a nawet kilkanaście BMW :!:

Wydaje mi się że jest to doskonałe moto do turystyki, a po wejściu HP2 będzie to także turystyka w troszke cięższym terenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...