vasiliy Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Witam Mam taki problem i chcialbym sie dowiedziec dlaczego.Otoz z prawej rury (czyli za sprawa prawego cylindra) CMka puszcza mi dym - spala olej. Ale dzieje sie to tylko przez pierwsza minute, gdy silnik jest zimny i pompuje dopiero olej! Potrafi niezle nadymic. Gdy silnik jest juz rozgrzany i motocykl jest nawet na wysokich obrotach dymku ANI ŚLADU!Do tego prawy cylinder sie poci. PozdrawiamMaciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Masz pewność, ze to olej, a nie niedopalona benzyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 pewnie sa troche zuzyte piersienie. Jajk silnik sie rozgrzewa to metal sie rozszerza - i kompresja sie polepsza - moto przestaje dymic. Ale nie martw sie na takich pierscionkach mozna jeszcze dlugo posmigac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Masz pewność' date=' ze to olej, a nie niedopalona benzyna?[/quote']kolor dymka wsakzuje na olej. po za tym widac ze oleju ubywa... pewnie sa troche zuzyte piersienie. Jajk silnik sie rozgrzewa to metal sie rozszerza - i kompresja sie polepsza - moto przestaje dymic. Ale nie martw sie na takich pierscionkach mozna jeszcze dlugo posmigac.czyli to jednak pierscienie ? a moze uszczelniacze, albo ktoras z uszczelek jest wydmuchana (cylinder sie poci)? Dzieki za odpowiedzMaciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Jeśłi sprzęt dymi ci tylko podczas rozruchu, to moze wskazywać, na zajechane uszczelniacze zaworowe. Poprostu po pewnym czasie, po prowadnicy i trzonku spływa olej do cylindra, zbiera sie go tam tam troszke. Z tąd przy odpalaniu dymek. Po nagrzaniu silnika i rozszerzeniu się trzonka następuje uszczelnienie i sprzęt zaczyna wciągać mniej, jednak cały czas wciąga... ale nie wigać tego w spalinach (kolor) bo są to dość małe ilości. Ps. A może, to para wodna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 można to jeszcze (cieknące uszczelniacze zaworowe) inaczej sprawdzić, przed rozruchem wykręć swiecę, na bank będzie zaolejona, lub niech ktoś jedzie za tobą, bujnijcię się, a potem zacznij hamować biegami, tak zdrowo i jak będzie tez dymił, tak trochę mniej jak przy pierwszych minutach pracy - to napewno będą uszczelniacze zaworowe - ja tak miałem w swojej CB 400T/N, wymiana uszczelniaczy wyleczyła motopzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Jeśłi sprzęt dymi ci tylko podczas rozruchu' date=' to moze wskazywać, na zajechane uszczelniacze zaworowe. Poprostu po pewnym czasie, po prowadnicy i trzonku spływa olej do cylindra, zbiera sie go tam tam troszke. Z tąd przy odpalaniu dymek. Po nagrzaniu silnika i rozszerzeniu się trzonka następuje uszczelnienie i sprzęt zaczyna wciągać mniej, jednak cały czas wciąga... ale nie wigać tego w spalinach (kolor) bo są to dość małe ilości. Ps. A może, to para wodna?[/quote'] Dziekuje za odpowiedzi. Tak wlasnie stawialem w pierwszej kolejnosci - na uszczelniacze (p.s. to napewno nie para). ketchupvfr masz racje co do swiec, sa zaolejone co juz wczesniej zauwazylem.Teraz musze zamowic uszczelniacze. PozdrawiamMaciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 pod cylindrami są takie cieniuteńkie oringi, też to zagadnie przerabiałem (mi się pocił lewy), w komplecie uszczelek są, więc jak będziesz zdejmował głowicę , warto też je wymienić, a nawet trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.