Skocz do zawartości

Z trójki na koło w 954


adas7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest to mozliwe na w/w (seryjnym) motocyklu? Ja swojego nie potrafie zmusic na dwojce powyzej 160 a na trojce wogole. Kolega podobno na czworce (ze sprzegła) wyrywa 954' date=' ale ciemno to widze.[/quote']

miałes sie na wiosne skumać z gixerem zeby Ci pokazał, no i??

qmpel i na 6 biegu firestorma z klamy stawiał (jak była gdzieś nierówność i podbijało przednie koło :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojecia jak z tym jest w 954 ale wiem ze ZX10R z 3 idzie na bank przy ok 180.. a na stojaka próbujesz i czy w ogóle probowałes jak tak to jakie są efekty ? Dodam ze 929 tez niezbyt chetnie idzie na gume naet z 2 nie jest taka rewelacyjna.. moja lepiej idzie mimo że jest starsza z 6 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da sie na bank...

Nie powiem Ci, że na 100% pójdzie na siedząco z klamy bo tego nie widziałem(z gazu napwno nie pójdzie :D ) ale na stojąco ze strzałem z klamy jest to do zrobienia(z gazu nie wiem czy dałoby rade ale podejrzewam że dobry i silny szofer może i dałby rade...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musi mi pokazywac bo tym motocyklem sam jezdze 220 na kole

A jeszcze na jesien sie ze mna klociles i chciales sie umawiac na pokaz a teraz sam smigasz tyle.Tylko wtedy jakos to do Ciebie nie docieralo :D

 

A na 3 wyrwiesz na kolo ale musisz miec baaaaaaaaardzo duzo sily w rekach.A najlepiej to sprzedaj ta fajere i kup K5,ten bez problemu z gazu na 3 przy 200 idzie na gume :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mowilem ze sie nie da 220, tylko ze chętnie to zobacze na żywo. Co do kupowania to myśle że taniej mnie wyjdzie dopakowanie siły i rwanie za kierownice, albo jazda po kolei z biegami i start przy niższych prędkościach. Jako że nie jestem zawodnikiem nie potrafie docenić i oszacować poszczególnych modeli więc zdecydowałem się na motocykl który przede wszytki mi się podoba a na drugim miejscu była bezawaryjność. Włąściwości jezdne i moc różnią się na tyle mało że ja i tak żadnym z tych motocykli nie zejde poniżej 1:50 w Poznaniu "A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać". Byłbym zawodnikiem to pewnie zwracałbym uwage na niuanse i potrafiłbym ocenić co jest lepsze, ale jako amator myśle że dobry zawodnik objechał by mnie jadąc na 919 podczas gdy ja siedziałbym na K5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jazda po kolei z biegami i start przy niższych prędkościach

Jestem takiego samego zdania i przewaznie stawiam SRADa z gazu na jedynce lub dwojce i potem w razie koniecznosci przebijam biegi.

Ale czasem trzeba pokazac jakiemus tuningowcowi w puszcze ktory jedzie np.180km/h gdzie raki zimuja.Dojezdzasz takiego przy 180,mrugasz mu swiatlami,jak w koncu zjedzie na prawy to strzal ze sprzegla na trojce i ladnie go wyprzedzasz na gumie a jego ku**ica zżera :lol: Tylko ze Ty bedziesz mial ciezko 954 postawic przy tej predkosci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno pomoże ale wtedy na trócje niekoniecznie już pbędziesz przekraczał 200... tzn. na liczniku tak ale w rzeczywistości prędkośc spandnie a o ile to kwestia jaie przełożenia.

Ja liczylem kiedyś ile spadłaby przy zmianie tylnej zebaty na 2 zęby większą i przedniej na 1 ząb mniejszą i wyszło że straciłbym około 40km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tak nie chce na razie zmieniać, straty prędkości powinno sie podawać procentowo i przy 200 na pewno to nie będzie więcej jak 15km/h czyli okolo 5-8% (1 ząb z przodu). Poza tym teraz licznik wskazując 290km/h sinik (na 6 biegu) ma jeszcze tys obrotów do odcięcia więc zmieniając przełożenie bedzie miał na tyle siły zeby dokręcic ten tysiąc i nadrobić obrotami straty prędkości na przełożeniu (jedynie spalanie wzrośnie). A jeżeli teraz wchodzi na koło z bólem z 3 biegu, wowczas powinien iść o wiele łatwiej, prędkość spadnie o te kilka procent, owszem, ale trójka ciągnie grubo ponad 220 więc te 15km/h (5-8%) nie będzie miało wielkiego znaczenia, wazne zeby wyrwać przy 180 a czy potem dociągne na 3 do 240 czy tylko do 230 to nei ma większego znaczenia bo zawsze można próbować wbijać czwórke :D. A przy zmianie dodatkowo paru zębów z tyłu to vmax rzeczywiście moze spaść o te 40km/h. Kumpel zmienił w kawie 9 to zapychał licznikowe 320 na odcięciu :D w praktyce nie przekraczał 250, moim zdaniem to troche przesadził. A zębatka niedroga, jak sie okaze ze kapa to wróce do oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adas lepiej zmienić tył niż przód...

Nie potrafie Ci wytłumaczyć technicznie dlaczego tak a nie inaczej ale wszyscy praktycznie stunterzy powtarzaja że mniejsze zębaty z przodu o wiele bardziej obciążają silnik(datego dwa zeby na przedniej to tal extreme który robia naprawde nieliczni a raczej skupiają sie na zwiększaniu tyłu i max jednego ząbka mniej z przodu).

 

Jeśli masz zebate z przodu 16zebów(nie wiem jaką masz ale przykładowo mówie bo takie są bardzo cząęsto, u mnie w kawie też...) to prędkość max powinna spaść o jakieś 20km/h...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 16 i chce 15, przy takiej zmianie przełożenia silnik ma nawet lepiej bo nie jest tak obciążony, dostaje tylko łańcuhc po dupie bardziej i tego się obawiam, a ze lepiej zmienić tył to wiem bo wtedy i silnik i cały napęd ma lżej. Tylko ja mam fabryczny łańcuch w tej chwili ma dopiero 5000 i szkoda mi go wymieniać, bo przy zakładaniu większej z tyłu musiałbym mieć dłuższy o jedno ogniwo a tutaj moge zostaćprzy starym napędzie

I tak bedziesz mial ciezko wyrwac go przy 180km/h' date='nawet jak pokombinujesz z zebatkami,za malo mocy ma 954 zeby ja bez problemow stawiac przy takich predkosciach....[/quote']

 

Coś musi być lepiej, nie bede mowil ze tak lub nie bo nie jestem pewnien, sprobuje to sie podziele wrazeniami

 

w sumie to masz niesamowity problem.. ja bym ci radził uczyć sie jazdy ze stała predkoscią i to jak najwolniej a nie 200 i wiecej co jest w tym takiego zajebistego?

 

nie chodzi o jazde z taką prędkością tylko o wydarcie go w góre przy takiej prędkości, 200 to się da i na 600 jechać. Chodzi o to ze jadąc z ekipą stałą prędkością rzędu 180 - 200 km/h troche głupio zwalniać do 150 stawać i pożniej ich doganiać a zanim ich dogonisz to trafi się jakiś łuk i i tak wszytko bierze w łeb. A wolno jak najbardziej się jeździ, ale nie zawsze.

"Mówiąc ze się ucze historii to wcale nie oznacza że odpusciłem geografie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...