Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2003 Jeżdżę Intruderem 800 i chciałbym go zmienić na coś większego. Rozważam Intrudera 1400 i Shadowa 1100. Moglibyście wyrazić swoje opinie na temat wyżej wymienionych i pomóc mi w wyborze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FJ1100 Opublikowano 18 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2003 Jak dla mnie tylko Intruz 1400 - dla jego wypierdu nic nie dorówna :!: Intruz 1400 maży mi się od dawna, tylko kasa...pozdrownienia :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 19 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2003 powiem tak,bylem jeszcze rok temu w takiej samej sytuacji,mialem Intrudera 700,i wiedziałem że nastepny z japońskiej stajni może być tylko VS 1400, obecnie posiadam pierwszy model 1400,i nie mam mu nic do zarzucenia,wieć powiem ci jedno nie bierz innych możliwości pod uwage a nie pożłujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wbankowy Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2003 zależy czy hcesz tylko pojeździć sobie po kraju czy dalej , bo jak dalej to polecam honde jest wygodniejsza na trasie niż intruder( ma zbyt miętki tył,) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 < Jak dla mnie tylko Intruz 1400 - dla jego wypierdu nic nie dorówna Intruz 1400 maży mi się od dawna, tylko kasa... pozdrownienia > Witam - co do tego wypierdu to by się można było kłócić. Mam Shadowa (tyle, że C3) i fakt, że w tym wypadku to Intruz może się ze mną pościgać (ale moja Shadowa to ciężki cruiser). Jeździłem również Intruzem - wrazenia całkiem fajne (tylko ta kierownica!!!). Tyle, że ze starszymi modelami Shadowy Intruz nie ma żadnych szans. Maszyny moich kumpli (takie dość znane w okolicach...) zostawiają każdego Intruza w przedbiegach (zrobiłem jedną z nich kilka stówek więc mogę to stwierdzić namacalnie). Powiem tak - skrzynia czwórka, małe poprawki w gaźnikach i kanałach dolotowych, puste wydechy i jak się nie złapiesz kierownicy to moto pojedzie bez Ciebie a koło tylne kopie na każdym biegu :) . Działa to strasznie na ambicję posiadaczy Intruzów (tacy też są w naszej ekipie) ale niestety z tymi Shadowkami to i Valkyria musi się zdrowo napocić... Powiem tyle GL1200 (98 KM i całkiem fajny moment obrotowy :twisted: ) niestety po wrzuceniu dwójki w Shadowce zniknął w lusterku. Inny przykład - autostrada w Czechach i jazda Shadowką dobrze ponad 200 km/h. No nie jestem pewien czy każdy Intruz to potrafi. Nie zrozumcie mnie źle - nie mam nic przeciwko Intruderom, wręcz podoba mi się jego klasyczna linia (o mały włos nie stałem się posiadaczem tego sprzętu) tyle, że raczej na Shadowa bym nie zamienił. To chyba moja odpowiedź na to co wybrać. Jakoś mam bardziej sentyment do marki Honda (trwałość, jakość wykonania itd.) i do chłodzenia cieczą. Ale wiadomo - rzecz gustu. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 ciekawe ile taka modyfikowana shadowka pali? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 ciekawe ile taka modyfikowana shadowka pali? :lol: I to jest właśnie najdziwniejsze, że spalanie praktycznie nie wzrosło. Samego mnie to zastanawiało ale na prawdę nie doznaje się szoku na stacji benzynowej. Moja Shadowa pali około 5,8 l/100km a sprzęty kumpli praktycznie tyle samo. Może ma to związek z lepszym spalaniem, lub większym wykorzystaniem możliwości motocykla na tej samej dawce paliwa? Diabli wiedzą. Oczywiście wymaga to super regulacji gaźników. A wiem to ponieważ praktycznie zawsze jeździmy razem i tankujemy w tych samych miejscach, więc bajek kumple nie mogą mi opowiadać. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 to ile te "stare" shadowki maja do 100km/h ? valkirye maja cos kolo 3 sekund z setnymi, cos mi sie nie widzi to, ale zaraz poszukam w sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wbankowy Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 intruder do setki ma5.2 wiadomość zaczerpnięta z katalogu,a honda 1100 6s wiadomoś apropo hondy ze stronkihttp://www.republika.pl/chudzikj/VT1100.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 intruder do setki ma5.2 wiadomość zaczerpnięta z katalogu,a honda 1100 6s wiadomoś apropo hondy ze stronkihttp://www.republika.pl/chudzikj/VT1100.htm no wlasnie intruz ma 5.2 dane fabryczne, a shadowka ma wg. fabryki 6 s do 100, wiem ze mowa tu byla o zmodyfikowanych shadowkach, ale co stoi na przeszkodzie zmodyfikowac tez intruza ? :) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wbankowy Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 wiecie co ale na chopperze głupio się wyglonda powyżej 130km/h sam o tym wiem bo czasem palma odbije i pojade wjęcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 no wlasnie przeciez tu nie chodzi o przyspieszenia i predkosci max. i o to ze wlasciciele jednych modeli sa zazdrosni o osiagi drugich. przeciez w chopperach nie o to chodzi. a przyspieszenia rzedu 5s do 100 to naprawde jest niezle, nie ma co przesadzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Tylko VS 1400...mialem i nigdy nie wpadlbym na pomysl kupienia Shadowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 Jak zwykle ilu uczestników dyskusji, tyle opinii. Sam jestem posiadaczem vs 1400. W tym motocyklu podoba mi się morderczy monent zawieszony dość nisko i sam silnik, z kolei sam moto jest troche za krótki (tak wydłużyć mu rostaw osi o jakies 200 mm i już nie myślałbym wcale o vt). Faktycznie intruz nie pojedzie 200 km/h, ale dla mnie shadow ma jedną podtsawową wadę, a mianowicie brzydki silnik ;) , za to długość jesy O.K. no i gdyby motorek na szprychach zawiesić :lol: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 Aha najważniejszego zapomniałem dodać. Po zakupie Vs piersze co należy zrobić to zmienić kierownicę. Bo inaczej to jak by kozy dosiadać :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.