Sidewinder Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Jak wygląda sprawa jazdy nakebike'em przy prędkości 180km/h.Bo wiatr przy 130 km/h specjalnie mi nie przeszkadzał.Niesty w niektórych modelach nie można sobie od tak zdejmować bądź zakładać owiekę, dlatego chciałbym wiedzieć czy jak kupować motocykl to odrazu z owieką czy można ją sobie darować w motocyklu 600 cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiobaran Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 WITAM. Wszystko zależy od rodzju motocykla i owiewki.Kumpel miał BANDITA z owiewką i bez i muszę powiedzieć że różnica była kolosalna, w ogóle nie czuc było wiatru.Ja natomiast w XJR-ce założyłem szybkę i niewiele pomagała, ale różnica była wyczuwalna.Natomiast co do pytania o prędkość, to przy 180 km/h jechać dłużej bez owiewki to trochę kark boli, ale wszystko do przyzwyczajenia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Jak przy 180 km spróbowałem wystawić łapę zza owiewki ( robiłem pozdrowionko ) to mało mi jej nie wyłamało. Na golasie 130 - 140 km/h to max co pociągniesz dłużej, z owiewką nawet kilkaset kilosów nie stanowi problemu. No i jeszcze te robale na kurtce i jeszcze dużo ciszej i zapomniałem co jeszcze ... Zbycho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 zaletą braku owiewki jest właśnie to, że zniechęca do szybkiej jazdy, 120 na polskim asfalcie i tak jest wystarczająco niebezpieczne.Ale nawet 170 można pociskać przez 5-10 minut ... a wrażenie prędkości na pewno jest większe, właśnie z powodu wiatru, hałasu ...A poza tym, fajnie po trasce zdjąć kask i umyć szybke z centymetrowej warstwy robactwa. Ja to lubię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2003 Czesc! Ja to sprawil bym sobie moto bez owiewki , a potem dokupil jakas ladna szybe, jak naprawde przeszadzlaby mi jazda pelnym golasem, w swoim" CB750 na gumowej ramie"narazie nie mam szyby, ale robie go na cafe racera i mam fajna szybke pasujaca do tego stylu, wiec chyba ja zaloze, bo czeka mnie jazda do Poznania i z powrotem, bez szyby bedzie ciezko(mam slaby kask). Jak uda mi sie zlozyc terenowke, to szyby nie bede zakladal, bo lubie "kontrolowac wiatr" . Pozdrawiam. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2003 Ja chcę Sid kupic coś bez owiewki, bo jak cię zdejmuje ze sprzęta, to odruchowo odejmujesz gaz. Kupmel, który miał nakeda, przesiadł się na "plastika" i mimo zapewnień że uważa zapierdziele 220 na każdej prostej. Ja chcę pożyć, a że świr jestem, to kupie golasa, co by mnie wiatr ograniczał. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 10 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2003 Szyba nie jest w stanie zastąpić integralnej owiewki, zawsze będzie z boku i z dołu podwiewało a przy naprawdę dużych szybkościach praktycznie NIC nie osłania.Poprzednio jeździłem VS 800 z szybą i stąd doświadczenie.Po dłuższej tarsie zawsze cała kurtka była w robalach, tam gdzie szyba osłaniała tylko ciut mniej. Zbycho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Lutego 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2003 Na Monsterze bez żadnej owiewki jazda powyżej 150-155 km/h przestaje być przyjemnością. Rzuca na wszystkie strony, wiatr chce zdmuchnąć kask, ręce z bólu odpadają. POnadto btrak bocznych owiewek powoduje, że witar jakoś tak wygina nogi, że po dłuższej jeździe z dużą prędkością zaczynają mocno boleć. Kiedyś założyłem wysoką szybę i komfort podróżowania wzrósł niepomiernie, ale potem ją zdjąłem, bo to w końcu moto do miasta i na małe wypady, a z tą szybą wyglądał wręcz żałośnie. Tym niemniej czasem się nie mogę powstrzymać i śmigam Dukiem pod 190, ale wtedy leżę na zbiorniku, niewiele widzę i w zasadzie po chwili andrenlinowej jazdy kończę takie szaleństwa. Golas to golas - klasa i spokój... :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 13 Lutego 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2003 Właściwie moje pytanie było pod kątem motocykla Yamaha XJ600 S bo z owieką wykląda trochę pokracznie, a bocznych to on nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 13 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2003 Jeździłem bez szyby i z szybą. Wydaje mi się, że lepiej mieć choćby szczątkową osłonę przed wiatrem. Wystarczy czołowy wiatr o prędkości 40 kmh, żeby jazda 90-100 kmh stała się UPIERDLIWA - razem daje to 130-140 kmh i wtedy na dłuższej trasie masz wybór: albo zmniejszenie prędkości albo obrzydliwy ból karku!!! Przejechałem swego czasu ok 150-200 km pod dość silny wiatr (miałem mało czasu i trochę się śpieszyłem) i jazda naprawdę była upierdliwa. Teraz po założeniu szyby czołowy wiatr nie jest już problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 13 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2003 Taaak, jazda bez owiewki ma więcej klasy. A ból karku na customie nie znaczy, że na nakedzie też boli. Jechałem z kolesiem na Bemowo (200km), średnia prędkość 110. On: Kawa EN500, ja z Pasażerką VX. Oba bez owiewek, bez szyb ... jazda bez przerw na odpoczynek.Jak dojechaliśmy, kumpel chciał jak najszybciej "złoma" odstawić do garażu, ja jeździłem jeszcze koło 120km poo mieście, a skończyłem późnym wieczorem. Jego bolało wszystko: łapy, szyja, głowa, dupa ... może tylko nogi nie. Mnie nie bolało nic, to samo z moją Pasażerką. A XJ to już inna historia, bo wersja bez owiewki jest o wiele mniej popularna, niż S. To jest problem. Sam się napalałem na Xj, ale chcaiałem koniecznie N, nie S. Nie jest łatwo znaleźć (zwłaszcza, że duży odsetek moto na sprzedaż w kraju, to ***) Po co Ci owiewka SID? Ja nie mam, Vlaad nie ma, Paweł nie chce. Będziesz musiał na nas czekać ... :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.