Skocz do zawartości

Rozrząd KLR 600


lukitoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam od niedawna klr 600 jeździł bez zarzutów po odstawieniu i próbie ponownego odpalenia długiego jakby stracił kompresję i zaczął strzelać w tłumik, głowica już sprawdzona nawet ją lekko zregenerowałem i pytanie o rozrząd gdyż serwisówki, które mam nie odpowiadają mojej klrce posiadam wersję z rozrusznikiem nie widzę żadnego ząbka, jest tylko korek na deklu od alternatora i czy na to ustawić Magneto na znak T i wałki równo z głowicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik nie wplywa na ustawienie rozrzadu, wiec ustawic trzeba go tak jak wersje bez rozrusznika - znak T na rotorze ma sie odnosic do znakow na zebatkach walka rozrzafu ustawionych poziomo i rowno z linia przeciecia glowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Tak jak wyżej napisane, rozrząd nie ma nic wspólnego z twoim problemem, jeśli nie masz doświadczenia to ne ruszaj rozrządu, bo nie ma po co, on się sam nie przestawia. Jak się upierasz to możesz luzy zaworowe posprawdzać, ale strzelanie z rury to raczej objawy typowe dla gaźnika (za dużo paliwa w mieszance)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...