Skocz do zawartości

CPI SM 2007r.


Rekomendowane odpowiedzi

Ja do 2t zawsze lałem 1:50 i nigdy problemów nie było. Jedynie na dotarciu przez pierwsze 200 km jeździłem na 1:30, potem kolejne 200 km 1:40 a później już standardowe 1:50. Tylko że jeździłem DT125 i dość mocno kręciłem więc wydechu zaplutego olejem nie miałem. No i olej to był zawsze syntetyk do 2t z wyższej półki, teraz niestety 50 zł za litr trzeba dać.

Ponoć w nowszych sprzętach dozownik daje mieszankę 1:100. Jak jeździsz spokojnie i zauważysz, że końcówka wydechu robi się zapluta olejem to daj mniej oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...