Skocz do zawartości

Problem z gaźnikiem - Ducati Monster


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, mam problem z pacjentem jakim jest Ducati Monster, mianowicie:

1. Motocykl chodzi tylko na ssaniu ( po odjęciu ssania gaśnie )

2. Podczas gwałtownego dodawania gazu na ssaniu dławi go i gaśnie ( otwierając delikatnie przepustnice nabiera obrotów )

3. Lekko strzela z gaźnika ( pod filtrem )

Co zostało zrobione i nie dało rezultatów :

- wyczyszczony gaźnik

- regulacja śruby wolnych obrotów bez rezultatu

- jedna z membran była uszkodzona ( wymieniony komplet )

- sprawdzenie poziomu paliwa w pływakach ( wyjadę się być ok w obydwu )

- regulacja iglic ( góra, dół )

- synchronizacja była zrobiona ( może nie profesjonalne, ale myślę że na ten moment wystarczająco )

 

Jakieś sugestie, pomysły?

 

Pozdrawiam 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi tylko na ssaniu to po prostu uklad wolnych w gaznikach jest dalej zaslepiony. Trzeba go odblokowac sprawdzajac zarowno strone powietrzna jak i mieszanki i otworki wylotowe w korpusie gaznika pod przepustnica ktorymi mieszanka dostaje sie do glownego przelotu gaznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Adam M. napisał:

Jezeli chodzi tylko na ssaniu to po prostu uklad wolnych w gaznikach jest dalej zaslepiony. Trzeba go odblokowac sprawdzajac zarowno strone powietrzna jak i mieszanki i otworki wylotowe w korpusie gaznika pod przepustnica ktorymi mieszanka dostaje sie do glownego przelotu gaznika.

Dzięki za sugestię, ogarnę temat jutro i dam znać 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No właśnie, trzeba porządnie wyczyścić gaźnik, nie tylko zgrubnie myjką ultradźwiękową, ale mechanicznie specjalnymi druciczkami do dysz, + carburatorcleaner,  szczególnie jak Adam zasugerował...

Warto też sprawdzić, czy paliwo podaje do gaźników, i drożność otworków odpowietrzających zbiornik paliwa, a łatwo na ssaniu odpala, czy trzeba mleć, prawie aż do padnięcia akumulatora- jak tak- to pewnie luzy zaworowe się kłaniają...

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ssaniu odpalał w miarę ładnie. Gaźnik wyczyściłem, faktycznie większość dysz była zatkana, teraz są już drożne. Paliwo dochodzi, ale po założeniu gaźnika nie odpala... Nawet na ssaniu.. Świece mokre, paliwo w gaźniku jest. Nie wiem co jest grane, wykręcam go raz jeszcze i będę patrzył, powoli sił brakuję.

Motocykl odpalił, pojawiły się wolne obroty, ale pozostaje problem zalewania ( przy dodaniu gazu dławi i gaśnie, strzela spod filtra, czasami pracuje na jeden cylinder ) świece czarne, nawet mokre. Poziom paliwa w pływakach ok. Powoli kończą się pomysły co może być nie tak, regulacje składu mieszanki nic nie dają, będę próbował jeszcze z regulacją iglic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie reaguje na regulacje składu mieszanki, to trzeba porządnie wyczyścić gaźnik jeszcze raz...

Aha czasem przy składaniu, podwinie się membrana trzeba to sprawdzić, ja zawsze sprawdzam po złożeniu czy podnosi iglice z przepustnicą , dmuchając sprężarką...

A pytanie- dawno luzy były robione i czy w ogóle byly...?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...