Qadrat Opublikowano 12 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2022 Wziąłem się w końcu za diagnozę co się mogło stać w moim 1100 RS. Sprawa wygląda tak: - z wydechu czuć paliwo - świece czarne - kopci na czarno - ogólnie go zalewa, kicha na wolnych obrotach, nierówna praca, nieraz strzeli w wydech. Świece nowe, przewody również. Przepustnice poszły do regeneracji bo i tak tego wymagały. TPS ustawiony. Wziąłem się za diagnozę elementów układu zapłonowego chociaż elektryk ze mnie żaden. Na pierwszy ogień poszła cewka. Na uzwojeniu pierwotnym wyszło 0,6 Oma. Książka mówi o wartości około 0,5 Oma więc raczej ok. Uzwojenie wtórne wyszło mi 7,6 kilo Oma. Książka mówi o około 13 kilo Omach. I teraz pytanie: czy taka cewka to śmieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 Gdyby kogoś interesowało: cewka o takiej rezystancji, którą zmierzyłem u mnie to śmieć. Powodowała wszelkie zło jakie opisałem wyżej. Wleciała nowa cewka i jak ręką odjął. Cewka pasująca do BMW 850 / 1100 / 1150 to Beru ZS 224. Normalnie do kupienia w sklepie, ja dorwałem nową za 250 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.