Skocz do zawartości

Cewka zapłonowa - za mała rezystancja?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wziąłem się w końcu za diagnozę co się mogło stać w moim 1100 RS. Sprawa wygląda tak:

- z wydechu czuć paliwo

- świece czarne

- kopci na czarno

- ogólnie go zalewa, kicha na wolnych obrotach, nierówna praca, nieraz strzeli w wydech.

Świece nowe, przewody również.

Przepustnice poszły do regeneracji bo i tak tego wymagały. TPS ustawiony. Wziąłem się za diagnozę elementów układu zapłonowego chociaż elektryk ze mnie żaden. Na pierwszy ogień poszła cewka. Na uzwojeniu pierwotnym wyszło 0,6 Oma. Książka mówi o wartości około 0,5 Oma więc raczej ok. Uzwojenie wtórne wyszło mi 7,6 kilo Oma. Książka mówi o około 13 kilo Omach. I teraz pytanie: czy taka cewka to śmieć?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby kogoś interesowało: cewka o takiej rezystancji, którą zmierzyłem u mnie to śmieć. Powodowała wszelkie zło jakie opisałem wyżej. Wleciała nowa cewka i jak ręką odjął.

Cewka pasująca do BMW 850 / 1100 / 1150 to Beru ZS 224. Normalnie do kupienia w sklepie, ja dorwałem nową za 250 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...