Skocz do zawartości

Moja „Krówka” - Yamaha Drag Star 1100


Daniel Quattro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.
 
Jestem tutaj w sumie zupełnie nowy i w dodatku jestem kompletnie zielony w temacie motocykli.
 
Od 14.07 jestem szczęśliwym posiadaczem YAMAHY XVS 1100A CLASSIC z 2003r. Jest to w sumie moj pierwszy motocykl w życiu.. Gdzieś tam kiedyś za małolata miałem jakieś MZ 150, potem 250 oraz JAWĘ 350 TS, ale tego nawet nie liczę. Praktycznie od 20 lat nie miałem, ani w sumie nawet nie siedziałem na motocyklu. 9649734aed25fcd7df8ae07587868e3d.jpg
 
 
Zawsze gdzieś mi się tam marzyły choppery, w szczególności Kawasaki VN800 oraz DragStar-y 650 i 1100, ale jakoś nigdy nie kupiłem (do tej pory ) Zawsze można znaleźć milion wymówek (praca, żona, dzieci, brak prawka, po co, na co itd…)
 
Dziś mam 41 lat (za miesiąc 42), DragStar 1100 zakupiony, prawko za ok. 2 tygodnie powinno być gotowe (byście widzieli zdziwione miny w szkole nauki jazdy jak zobaczyli moje prawko, wszystkie kategorie tylko „A” brakuje)
 
Moj motocykl:
 
- Yamaha XVS 1100A Classic
- Jestem drugim właścicielem, pierwszy ojciec kolegi miał motocykl od nowości,
- Wszystkie rachunki itd. dostałem z motocyklem
- Bezwypadkowy itd.
- Maly przebieg, udokumentowany
- Motocykl bardzo długo stał w garażu nie ruszany, kolega go jednak w tamtym roku na wiosnę doprowadził do stanu używalności (od tego czasu zrobił 1000km, potem kupiłem go ja)
- Świeży serwis zrobiony w lipcu tego roku
- Świeży przegląd również zrobiony
- Motocykl w sumie 100% oryginalny (dodatkowe reflektory i gmole zamówione wraz z Yamaha u Dealera)
- Kolega, po „wybudzeniu” motocykla zrobił kilka rzeczy „pod siebie” tj. założył szersz gmole, zmienil kierownice, zmienil przednie nadkole, siedzenie zamienił na solo
- Wszystkie oryginalne części otrzymałem z Yamaszka
da38cf0c58492ce507db480c19561096.jpg

 
Przeróbki w planie:
 
- Jeszcze nie wiem, ale chciałbym pójść w kierunku Bobber, chyba, ze coś mi się zmieni