Skocz do zawartości

ZONTES U1 125 - koło zębate napędu (sprocket)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.

Mam pytanie odnośnie koła zębatego w Zontes 125 U1.

W standardzie zamontowano koło (sprocket) tylnie 43 zęby.

Moim celem jest uzyskanie większej prędkości końcowej oraz brak problemu przy starcie.

Czy zmiana na 46 zębów (rear sprocket)nie będzie problematyczna?

 

Dzięki za wsparcie.

Edytowane przez Marcin_Zontes_U1_125
błędy w tekscie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 hours ago, Qadrat said:

https://sprocketcalculator.com

Jak zmienisz tylną zębatkę z 43 na 46 zębów to prędkość spadnie.

Dzieki za odpowiedz.

Czyli jak sie bawic to przednia zebatka? Oryginalnie jst 14T ... 16T lub 17T nie wiem czy sie fizycznie zmiesci ...

Myslicie, że 17T to dobre rozwiazanie?

8 hours ago, Adam M. said:

Niekoniecznie, jesli silnik bedzie na niej w stanie wykrecic wyzsze obroty.

W co oczywiscie watpie, ale mozna miec nadzieje. W kazdym razie przyspieszenia bedzie maial lepsze.

Dziekuje. Czy 17T w U1 125 spasuje? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...