Jump to content

Honda CBR 600 PC37 z 2004 roku. Problemy z rozruchem na rozgrzanym silniku.


Recommended Posts

Witam, dziś po przejechaniu około 10km rozgrzaniu motocykla do ok. 80 stopni pojawił się problem, gdy chciałem motocykl ponownie odpalić. Mianowicie sytuacja wyglądała tak, jakby akumulator się rozładował, nagle po przejechaniu tego dystansu. Dodam, że zimny silnik odpalił od strzała, po ostygnięciu również odpalił bez problemu. Nie sprawdzałem jednak czy problem się powtórzy. Czy to wina akumulatora? Czy może jakieś inne pomysły?

Światła i kontrolki przygasły podczas próby uruchomienia, tak jakby akumulator się rozładował.

 

Edited by GÓR3S
dodanie do tematu modelu moto
Link to comment
Share on other sites

  • GÓR3S changed the title to Honda CBR 600 PC37 z 2004 roku. Problemy z rozruchem na rozgrzanym silniku.
Posted (edited)

 

5 minut temu, Adam M. napisał:

To moze wskazywac zarowno na klopoty z ladowaniem jak i wykonczony akumulator. Trzeba sprawdzic obie rzeczy.

Jeżeli ładowanie jest ok, to istnieje możliwość że akumulator może się rozładować tak po prostu podczas jazdy? Dodam, że jak silnik ostygł to motocykl odpalił ponownie od "strzała"

Edited by GÓR3S
Link to comment
Share on other sites

Oczywiscie. Nie dalej jak zeszlej niedzieli koledze padl aku na ktorym pojechal na zlot wspolnie ze mna i koniec, bez jego wymiany nic nie mozna bylo zrobic. Baterie AGM tak maja.

  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Adam M. napisał:

Oczywiscie. Nie dalej jak zeszlej niedzieli koledze padl aku na ktorym pojechal na zlot wspolnie ze mna i koniec, bez jego wymiany nic nie mozna bylo zrobic. Baterie AGM tak maja.

Jasne wezmę to pod uwagę, super że mam już jakiś punkt odniesienia. Na moto od miesiąca i szczerze nie mam pojęcia o tym nic. Trochę mnie to uspokoiło, bo wygląda na poważniejszą usterkę. Będę działał i dam znać co i jak. 

 

Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie 🙂

Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, Nitomen napisał:

Do sprawdzenia luzy zaworowe i rozrusznik.

Też o tym czytałem, bo faktycznie jeżeli akumulator byłby słaby to nawet po ostygnięciu by nie odpalił a tu jednak odpala bez problemu. A światła które przygasają mogą oznaczać za wysokie bądź słabe napięcie na rozruszniku? 

Link to comment
Share on other sites

Na rozgrzanym silniku jest większa kompresja i ciężej zakręcić niż na zimnym.

Sam alternator może już nie dawać rady i mieć częściowo zwęgloną izloację co się odbija na ładowaniu.

 

Jak będziesz kupował aku to polecam Unibat.

Moto Psycho

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...