Woooocaaash Posted June 19 Share Posted June 19 Miesiąc temu przeczyscilem gaźnik w motorze. Motocykl dobrze działał ale uszczelka przestała trzymać dlatego wymieniłem ją. Od tego czasu jak odpalam motocykl paliwo powoli leje się z komory pływakowej, a silnik normalnie pracuje. Sprawdziłem i pływak dobrze pracuję, jaki może być problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitomen Posted June 19 Share Posted June 19 W zaworku iglicowy ,ewentualnie za wysokim poziomie w gaźniku Quote KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woooocaaash Posted June 21 Author Share Posted June 21 Jak zmienić poziom paliwa w gaźniku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted June 21 Share Posted June 21 Pewnie tak samo jak kolejnosc faz przy zaciskaniu zacisków na motorze ale drugiej strony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted June 22 Share Posted June 22 Dlaczego chcesz go zmieniac? Powinien byc fabrycznie ustawiony i nie ruszany. To lanie paliwa z gaznika wyglada na wyrobienie lub zacinanaie sie zaworka iglicowego komory plywakowej. Ktora uszczelke wymieniales? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted June 23 Share Posted June 23 Dlaczego chcesz go zmieniac? Powinien byc fabrycznie ustawiony i nie ruszany. To lanie paliwa z gaznika wyglada na wyrobienie lub zacinanaie sie zaworka iglicowego komory plywakowej. Ktora uszczelke wymieniales?Adam a może by tak zacząć od tego, jaki to motocykl, jaki gaźnik? Jeden, dwa, 4? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej JK Posted June 23 Share Posted June 23 9 godzin temu, Adam M. napisał: Dlaczego chcesz go zmieniac? Powinien byc fabrycznie ustawiony i nie ruszany. To lanie paliwa z gaznika wyglada na wyrobienie lub zacinanaie sie zaworka iglicowego komory plywakowej. Ktora uszczelke wymieniales? Cześć, sprawdziłbym skąd leje się paliwo. Niektóre gaźniki przelewają się przez śruby regulacji albo przez przelewy. Sprawdziłbym: 1) ustawienie poziomu paliwa w gaźniku 2) szczelność pływaka 3) sprawność zaworka iglicowego i jego gniazda, który zamyka dopływ paliwa do gaźnika. Uszczelka komory mogła spuchnąć od paliwa i nie pasuje. Zalej ją gorącą wodą i spróbuj założyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woooocaaash Posted June 24 Author Share Posted June 24 Motocykl to honda rebel 125 1997, cieknie z przewodu przelewowego, została wymieniona uszczelka komory pływaka, dzięki za odpowiedzi postaram się wszystko posprawdzac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej JK Posted June 24 Share Posted June 24 Skoro cieknie z przelewu to oznacza, że zawór iglicowy lub jego gniazdo nie działają właściwie. Zatem: 1) sprawdzić czy pływak jest szczelny 2) sprawdzić poziom paliwa (w manualu będzie opis ustawienia) i ustawić prawidłowy poziom. 3) sprawdzić zawór iglicowy i jego gniazdo, jeśli wyrobiony - trzeba wymienić. Uszczelka komory pływaka nie ma tu nic do rzeczy. Jeszcze jedno. Jeśli masz cień podejrzeń, że paliwo dostało się do oleju, wymien ten olej. Mam starszy model tego silnika. Bezwzględnie w tych twinach trzeba tam zamykać kranik po zakończeniu jazdy. Drobny paproch albo zmiana ciśnienia atmosferycznego przy przejściu frontu może się skończyć wyciekiem paliwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiler Posted June 25 Share Posted June 25 Sory ale jeśli ktoś pyta jak ustawić poziom paliwa to świadczy o jego wiedzy . Na czym polegało jego czyszczenie ?? Opłukałeś go z zewnątrz czy rozkręciłeś i złożyłeś na zasadzie " to chyba będzie tu a tamto raczej w innej dziurce " ?? Naprawdę oddaj to komuś kto się zna bo narobisz sobie dużo więcej szkody niż "zarobisz" przez samodzielną prace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woooocaaash Posted Monday at 03:15 PM Author Share Posted Monday at 03:15 PM (edited) Chodziło mi o ustawienie na jakim poziomie paliwa ma się zamykać zawór iglicowy. Okazało się że w środku zaworka jest czarny osad, nie zauważyłem go ponieważ czyściłem benzynka a nie alkoholem izopropylowym. Po oczyszczeniu wszystko działa. Dzięki za odpowiedzi jak dojść do tego(nie za bardzo miałem pojęcie o gaźnikach) Edited Monday at 03:15 PM by Woooocaaash Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej JK Posted 12 hours ago Share Posted 12 hours ago Niezależnie od sukcesu, poszukaj instrukcji serwisowej to Twojego motocykla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.