Jump to content

Recommended Posts

Kupiłem pojazd z tytułu tego posta ale jedna sprawa nie daje mi spokoju. Mianowicie w brifie było ze ma 20kw,czyli zblokowany, ale czy naprawdę, nie wiem gdyż to pierwszy mój cywilizowany moto. Niby coś tam jedzie ale czy ma pełna moc, nie wiem, ciekawi mnie jedno, na 6 biegu spokojnie mogę 40km/h jechać i nic nie szarpie, a po odkreceniu manetki przyspiesza. Policzyłem napęd i wyszło 15x45. Jak sprawdzic czy jest zblokowany? Ewentualnie jakie zębatki wrzucić żeby to sensownie jechało. Nie zależy mi na ściganiu się z rakietami, gdyż swoje lata już mam, ale wkurza mnie zmiana biegów, która nic do życia nie wnosi. 

Link to comment
Share on other sites

16 lub 17/42. Co znaczy, że jest zblokowany? Z czym jest zblokowany? Rozumiem, że masz na myśli, zablokowany? Z drugiej strony, jeżeli faktycznie jest zablokowany to vzy na niskich obrotach da radę? Musisz dopasować metodą prób i błędów.

Link to comment
Share on other sites

Myślę ze zaryzykuję 17 z przodu przy oryginalnym tyle i zobaczę co z tego wyjdzie. 

Pytanie kolejne, zrobiłem dzisiaj około 160km po górach i spalilem około 10l, czyli spalanie plus/minus 6,2,to dużo czy mało na 600?

Nie śmiejcie się, to mój pierwszy wysokoobrotowy silnik więc wolę zapytać niż szukać h... do d... 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 3.06.2022 o 19:55, Adam M. napisał:

Jak na gory to b.dobre spalanie.

 

Czyli sprawdzić synchronizację, zawory i ganiać. Wczoraj pogoniłem po obwodnicy ponad 180 na 5 biegu, jest szansa ze jest odblokowany/rozblokowany czy te zdławione też tyle pojadą? 

Link to comment
Share on other sites

Zalezy jak daleko zdlawiony. Ten motocykl mial fabrycznie w zaleznosci od rocznika od 70 do 80 pare koni i z duzej gory z wiatrem w plecy i kierowca przylepionym do baku jechal 210 km/godz. Twoj nie jest nowka wiec osiagi sa zupelnie akceptowalne.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 6.06.2022 o 06:44, Goli30 napisał:

Pytam, bo w niemieckich papierach, a teraz i w naszych, wpisane jest 20KW

 

 

A czy w tych samych germańskich papierach nie ma napisane jak jest dławiony ??

Wiele lat temu miałem ER6 i  w papierach był pięknie opisany sposób dławienia  ale przez te lata mogło się dużo zmienić albo tylko ja miałem takie szczęście

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
W dniu 7.06.2022 o 17:39, Goli30 napisał:

Pytanie kolejne, montował ktoś wskaźnik biegów, ten na magnesach? Warto nad tym myśleć? 

Skoro nikt nie odpisał, kupiłem i zamontowałem to. Działa nad podziw poprawnie. Ale jest jeden problem, trzeba podłączyć jeden kabel pod czujnik luzu. Kabel od czujnika odnaleziony, połączone i dupa. Wskaźnik biegów nie widzi sygnału z czujnika. Jak odepnę czujnik od instalacji motocykla, wskaźnik widzi sygnał,jak podłącze, już nie. Co ciekawe, zwykła kontrolka podłączona w tym samym miejscu, działa poprawnie. Moze ktoś pomóc, co robić, montować jakiś mini przekaźnik czy może jakaś dioda rozwiąże problem. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...