Skocz do zawartości

Odnośnie Horneta


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Chciałem zapytać co sądzicie na temat Horneta 600 dla osoby mało doświadczonej, niezbyt pokaźnych rozmiarów bo mam jakieś 180 cm wzrostu i 65 kg wagi. Kierowcą jestem spokojnym, a moto chciałem kupić na niedalekie dojazdy jak i również dla frajdy. Na Horneta padło z ponieważ bardzo mi się podoba wizualnie jak i jego cicha praca silnika. Prosił bym was abyście się wypowiedzieli co o tym sądzicie i ewentualnie polecili również inne moto jeśli uważacie ze z tym mógłbym nie dać rady. Jestem otwarty na wszelkie opinie. Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bry,

odnośnie horneta znajdziesz multum informacji w tym wątku. na przyszłość korzystaj z wyszukiwarki raczej, niż powtarzaj n-ty raz typowe zapytania (początkującego); po prostu więcej się dowiesz z archiwalnych postów, niż chce się ludziom n-ty raz powtarzać. forum to nie fejsbuk, treści nie znikają po 5min

 

natomiast jak Adam zauważył, 100KM naprawdę tak średnio nadaje się do nauki jazdy, zwłasza jeśli mówimy o wysokoobrotowej r4. dobra rada - poszukaj na początek czegoś spokojniejszego, łatwiejszego do opanowania. nie sztuka być mistrzem prostej, którego byle 125ccn objedzie na pierwszym zakręcie, bo kierownik będzie miał więcej umiejętności. jest multum tematów o kupowaniu pierwszego motocykla, poczytaj, pomyśl

jsz

  • Lubię to! 1
„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, Adam M. napisał:

Hornet solidny motur, jezdziles czyms mniejszym i ile tego bylo?

Adam jeździłem gs 500 dość krótko bo miałem go tylko na 2 miesiące do dyspozycji i kilka razy udało mi się dosiąść Kawasaki zr7s 750 

Edytowane przez ZarquRs8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jako stary zgred uwazam ze latwiej sie uczyc na czyms lekkim i zwrotnym, wlasnie jak GS500, CB500, czy jakis inny tego typu sprzet ktory cie moca nie przerasta, a jest dosc uniwersalny i rozne rzeczy mozna z nim zrobic, czyli zarowno do miasta do pracy jak nad rzeczke z dziewczyna da rade. Wiekszosc mlodych gniewnych uwaza jednak ze jak nie zaczyna od litrowego scigacza to nie ma szacunku na dzielni i na tym sie meczy. Hornet 600 to nie litrowy scigacz, ale wydaje mi sie ze tez jego mozliwosci na razie nie wykorzystasz a jest juz drozszy w obsludze i uzytkowaniu niz troche mniejsze motocykle 2 cylindrowe.

No ale oczywiscie zrobisz jak chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki budżet?

jeszcze 10 lat temu początkującemu sam proponowałbym gs-a 500 lub cebulę 500 ale szczerze ... to są już motocykle "zabytkowe". jeśli na zakup motocykla nie możesz przeznaczyć więcej niż 5kzł to faktycznie to są dobre opcje. natomiast jeśli ktoś dysponuje kwotą ok. 10-15kzł to raczej poleciłbym coś w rodzaju er6, nc700/750, cb/cbr500 (po 2013r)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.05.2022 o 21:27, konrad1f napisał:

jaki budżet?

jeszcze 10 lat temu początkującemu sam proponowałbym gs-a 500 lub cebulę 500 ale szczerze ... to są już motocykle "zabytkowe". jeśli na zakup motocykla nie możesz przeznaczyć więcej niż 5kzł to faktycznie to są dobre opcje. natomiast jeśli ktoś dysponuje kwotą ok. 10-15kzł to raczej poleciłbym coś w rodzaju er6, nc700/750, cb/cbr500 (po 2013r)

Ja szukam czegoś w przedziale 6 do max 10k niestety większą kwotą nie dysponuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra rada: kup to, na co Cię stać, a nie to, co sobie wymarzyłeś. sam kiedyś popełniłem ten błąd, wysilając się na zbyt drogi motocykl - potem brakło na ciuchy, brakowało na serwis, więcej stał niż jeździłem. marzenia są fajne, ale większy pożytek będziesz mieć z jakiejś tańszej 500-tki, z serwisem i częściami kosztującymi połowę tego, co hornet - jeżdżąc, a nie modląc się do "nieruchomości"

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz właśnie sprzedałem cbf 500 z 2007 roku. 56 KM tak, że da się jechać, bezawaryjny, mało pali, poręczny.Ja miałem salon Polska z przebiegiem faktycznym 32 tys km, doposażony i sprzedałem za 9500 zł.Moim zdaniem idealny do nabrania doświadczenia, a jak potrzeba to 180 km/h bez problemu też poleci.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jeszua napisał:

dobra rada: kup to, na co Cię stać, a nie to, co sobie wymarzyłeś. sam kiedyś popełniłem ten błąd, wysilając się na zbyt drogi motocykl - potem brakło na ciuchy, brakowało na serwis, więcej stał niż jeździłem. marzenia są fajne, ale większy pożytek będziesz mieć z jakiejś tańszej 500-tki, z serwisem i częściami kosztującymi połowę tego, co hornet - jeżdżąc, a nie modląc się do "nieruchomości"

jsz

Chyba masz racje, może lepiej nie porywać się narazie na taki zakup tylko coś tańszego w utrzymaniu kupić. Dzięki za rade 

Godzinę temu, artu3131 napisał:

Ja teraz właśnie sprzedałem cbf 500 z 2007 roku. 56 KM tak, że da się jechać, bezawaryjny, mało pali, poręczny.Ja miałem salon Polska z przebiegiem faktycznym 32 tys km, doposażony i sprzedałem za 9500 zł.Moim zdaniem idealny do nabrania doświadczenia, a jak potrzeba to 180 km/h bez problemu też poleci.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A powiedz mi coś więcej o tym modelu jak tam z komfortem, prowadzeniem, spalaniem? Oczywiście zaznaczam że mnie interesuje jazda typowo turystyczna przy nie zabójczej prędkości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl był mojej żony, ale trochę nim pojeździłem.Sam ważę 100 kg i mam 184 cm i jakiegoś dużego dyskomfortu nie czułem.Ale to każdy musi sam się przymierzyć.Spalanie w granicach 5 litrów, a na trasie przy spokojnej jeździe potrafi zejść poniżej 4 litrów, dobrze przyspiesza tylko potrzebuje obrotów.Jak byś kupił w takim stanie jak była moja to zapomnisz o mechanikach.Motocykl uniwersalny do pracy i na wyjazdy.
Jak idę do garażu po mojego klamota to już zaczynam żałować że go zostawiłem, a sprzedałem CBF-ke.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, ZarquRs8 napisał:

Ja szukam czegoś w przedziale 6 do max 10k niestety większą kwotą nie dysponuje 

spokojnie er6

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co za różnica? ten, który będzie w lepszym stanie, z abs-em i w lepszej cenie 😛

  • Dzięki! 1

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...