Tommo Posted May 11 Author Share Posted May 11 14 minut temu, FIS napisał: Jak widać chcesz go kupić zgodnie z jego przeznaczeniem. Jak jest dla Ciebie tyle wart to bierz... Pamiętaj tylko, że nie są to motocykle dopracowane w każdym calu... Błędem było obejrzenie go na żywo. Przerył mi psychę i pozamiatane Oj tak wiem już trochę o nich ich bolączkach, cenach części etc... Z drugiej strony to ma większość czasu przestać a nie jeździć i tak został zaprojektowany FIS podjąłbyś się serwisu jakby co? Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted May 11 Share Posted May 11 Fajnie wyglada ... i to by było na tyle. Po to zresztą został zrobiony. Czy da się jechać? Pewnie tak tylko po co? Tak jak FIS napisał, podoba się, to bierz. Będzie ładną ozdobą garażu czy tam firmy. Raz, dwa razy do roku, przejażdzka kilka km po podwórku. Serwis? Wymiana płynów co jakiś czas i chyba to wszystko. To ma zdobić a nie cieszyć jazdą. Podejrzewam, że nawet hamulca tam nie ma dobrego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted May 11 Author Share Posted May 11 41 minut temu, jonaszko napisał: Czy da się jechać? Pewnie tak tylko po co? Żeby gdzieś dojechać Na zlocik, na kawę do knajpki, złapać trochę wiatru. Myślę że nawet gdyby był z tyłu zawias Softailowy to i tak nie nadaje się do szybkiej jazdy. To co zauważyłem, 90% naszych grupowych przejazdów po okolicach to wolny cruising. I to nawet fajne jest bo człowiek się relaksuje a nie spina dupę. Mam jeszcze S4R do wściekania jak znalazł. Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIS Posted May 11 Share Posted May 11 12 godzin temu, Tommo napisał: FIS podjąłbyś się serwisu jakby co? Bez problemu. Nawet miesiąc temu jednego podobnego zrobiłem. Uważaj, bo BD sklada osprzet do silników S&S'a "na winie" - co sie nawinie z osprzetu to pakują - miałem pare miechów temu spine z jednym włascicielem, bo mi próbował wmówić, że źle dobieram części do S&S'a. Czyli portki z 80 cali silnika miał w 1,7 silniku... i takie chciał zamawiac... a tam idzie nietyp, bo S&S buduje do BD troche nietypowe silniki, aby ograniczyć ich drgania, przez co jest troche młyn z doborem. P.S. Jak bedzięsz brał to podeślij na priv numery silnika - napisze Ci krótkie info co to jest za piec. Quote "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ https://silentgrayfellow.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted May 12 Author Share Posted May 12 11 godzin temu, FIS napisał: Bez problemu. Nawet miesiąc temu jednego podobnego zrobiłem. Uważaj, bo BD sklada osprzet do silników S&S'a "na winie" - co sie nawinie z osprzetu to pakują - miałem pare miechów temu spine z jednym włascicielem, bo mi próbował wmówić, że źle dobieram części do S&S'a. Czyli portki z 80 cali silnika miał w 1,7 silniku... i takie chciał zamawiac... a tam idzie nietyp, bo S&S buduje do BD troche nietypowe silniki, aby ograniczyć ich drgania, przez co jest troche młyn z doborem. P.S. Jak bedzięsz brał to podeślij na priv numery silnika - napisze Ci krótkie info co to jest za piec. EE4983X Niestety ma głowice TP czyli z większym potencjałem na awarię. Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIS Posted May 15 Share Posted May 15 117 cali Wał ze zmniejszoną średnicą Pierwotnie były zamontowane głowice S&S'a. Quote "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ https://silentgrayfellow.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.