Jump to content

Muzeum motocykli - jaki model byś umieścił/ła


przemek96
 Share

Recommended Posts

Jestem ciekaw jaki motocykl wg Was zasługuje na trafienie do muzeum, model który byście chętnie zobaczyli na żywo. Mogą to być zarówno zabytki jak i współczesne modele. Fajnie jakbyście dodali krótki opis, co w nim takiego ciekawego. Może się dowiemy o ciekawych modelach...

Porozmawiajmy o motocyklach. 

Link to comment
Share on other sites

cz szrot 250 /513 😄  miałem pół roku 2 razy się przejechałem z czego raz mnie pały goniły , darło to się tak że w lesie 2km było słychać a jak wygłuszyłeś wydech watą to traciła moc strasznie więc nikt tego nie robił 😄 kopniak urywał nogę ,  mając 176cm wzrostu nie szło go sięgnąć stojąc obok moto ( potwornie wysoki motocykl stąd ksywa koza 😄 ja przy 176 cm jak stała prosto ziemi dotykałem palcami , musiałem ją pochylać  ) gaźnik z topieniem pływaka  , odpalanie to była mordownia , oddawała , zalewała się , gasła , z popychu nie byłeś w stanie złamać kompresji i na nią wskoczyć , jak byliśmy ekipą próbowaliśmy na zaciąg za samochodem 😄 ogólnie szatańsko to jechało jak na 35KM bo ten silnik chodził 0/1 metalowe suche sprzęgło które praktycznie nie miało półpoślizgu , więc opór , strzał z klamy i ogień 4 biegiem na 140 z tyłu 😄 śmierć w oczach jazda tym , na żwirowni co chwilę gasła bo nie jechała dołem ( nie miała siły ruszyć z niskich obrotów )albo nakrywka albo dzikie gumy z 3 biegu 😄

do tego zajebisty wygląd , 2 bębny .........

kupiłem za 2k w białymstoku , cały dzień jechaliśmy rozwalonym transitem przez Polskę , wiecznie miałem z nią problemy , do tego przez hałas nie mogłem jeździć ( nie miałem prawka , nie miałem samochodu , stała na posranym osiedlu gdzie ludzie na psy dzwonili zaraz a do lasu trza było kawałek przelecieć ) sprzedałem po pół roku za 700 zł w częsciach ( tarcze sprzęgła pękły i się rozsypały , rozłożyłem do remontu i straciłem wene , hajs wiele innych )

dlaczego ? bo to jest kawał histori w PL swojego czasu był to najlepszy prosty w serwisie ( choć cholernie awaryjny ) nadający się do skoków i ostrej jazdy motocykl crossowy , mnie przeczołgała niesamowicie przez 2 jazdy , przesiadłem się z mtxa 80 , to jak zsiadałem to nogawki osikanie k k k k k urwa jaka moc 😄  ogólnie dzisiaj nawet do niej np dt125 nie ma podejścia , wiadomo że przy jakiejkolwiek japoni to śmietnik , ale przy dualu w życiu 😄

cz cross 250513.jpg

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

ale ile można tych motocykli wymieniać?

nie będę grubo opisywał bo to raczej standardy

z naszego podwórka:

-cws m55, sokół 1000 i 600 i przedwojenne "setki"

-junak m07 i m10

-eshaele/fumy/wueszyny/komary/romety - przekrój przez produkcję ze szczególnym uwzględnieniem rodziny ptaków

-maraton 125

-munch mammut

 

usa:

-dolniaki hd - co najmniej ulh i wl (koniecznie również w wersji wla) + jakiś knuckle, pan (tu dobrze aby była również replica capitan america z easy rider) , shovel (np. fxr :P) a z evo to np fatboy z terminatora,  w sumie z evo mogłaby być jeszcze grace z pulp fiction no i może jeszcze ostanie wydanie FXR4, przydałaby się jeszcze electra mocno zmęczona, uwalona olejem popolicyjna z meksyku, i może jeszcze sporciak np. 1200s z przełomu wieków

-indyki dolniaki chief i scout oraz four

-jakaś buła na kratownicowej ramie

 

niemcy:

-ks750 i ks800

-r75 (w wersji w błocie pod stalingradem) i r71 w cywilu, r12

-jakaś ewolucja "erek" aż do czterozaworowych (wśród nich bond musiałby być i np. dwuzaworowy gs)

-k1

 

wyspy:

-ariel square four

-vincent black lightning lub ewentualnie shadow

-tr6 (może również w replice z wielkiej ucieczki)

-jakiś trident z lat 70tych

-brough superior

-może pierwszy speed triple

 

wschód:

-podolsk

-m72 (z pierwszych moskiewskich)

-jakiś nowoczesny ural do porównania z m72

-i chiński klon m72 również dla porównania

 

japonia:

-gl1000 k1

-cb750four k1

-gt750

-z900

-h1 mach3

-re5

-xs-1

-pierwszy gix olejak

-gts1000

 

to tak z grubsza by wystarczyło 😛

  • Like it! 1
Link to comment
Share on other sites

Konrad pozamiatałeś... 😁

Ja od siebie dodam 

Buell XBRR - 1340 chłodzone powietrzem i olejem podkręcone do około 150 KM 

Honda NR 750 - nie lubię hondy, ale to bym pieścił

Ducati Desmosedici - motogp z rejestracją i światłami

Czekam dalej 😉

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mogę na razie na szybko zdjęciowo? 

(Stare foty, moje, nie netowe 🙂 , mam więcej)

bsa.jpg

nsu.jpg

simson.jpg

urania.jpg

nie

 

M.G.S. - jesteśmy otwarci jak inkunabuł w gablocie

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, GRASS napisał:

Mogę na razie na szybko zdjęciowo? 

(Stare foty, moje, nie netowe 🙂 , mam więcej)

 

Skąd te zdjęcia? Bo nie wygląda to na żadną wystawę 🙂

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, grizzli napisał:

Skąd te zdjęcia? Bo nie wygląda to na żadną wystawę 🙂

Wszystkie moto znajomych, foty ja. Kiedyś, kiedyś pisywałam dla pewnego portalu (już nie istnieje). Miałam tego trochę, musiałabym przekopać dyski i pendrivy, bo to naprawdę dawno temu było 🙂 (np. właściciel Simsona i Uranii już nie żyje).

5 godzin temu, przemek96 napisał:

Grassowej i Azbesta motóry 😁

Noooo i jeszcze to poniżej - propozycja do muzealnej kategorii dziwactw i przykładu, że nie da się mieszać samochodowego bezpieczeństwa z 2oo, nawet skuterowymi i co to zresztą za beema była, jak głównie włoska. To się nie mogło udać 😉 

P.S. Złapane w Pradze, oczywiście kiedyś 😄 

 

bmw c1.jpg

Edited by GRASS
  • Thanks! 1

nie

 

M.G.S. - jesteśmy otwarci jak inkunabuł w gablocie

Link to comment
Share on other sites

CBX 1000 Nie dość że Honda to jeszcze przepięęęękna.... i rzadka obecnie.

Żyj tak, żeby Twoich pomników nie musiała pilnować policja.

Pegi na Twitterze.

 

Link to comment
Share on other sites

Ducati Paul Smart 1000

Ducati Panigale Superleggera V4

Ducati Monster S4RS

Ducati 916 

W sumie to wszystkie sbk Ducati bym chciał - 851,888, 916, 996,998,999,1098,1198,1199,V4 

 

Link to comment
Share on other sites

Tiaaa, tez mialem takie przemyslenia w wieku lat 14 myslac o amerykanskich smaochodach z lat 60/70 tych ktore mialy by byc ratowane przed nuklearna katastrofa. Wszystkie bym ratowal.

Dzisiaj mysle ze muzeum to nie najlepsze miejsce dla motocykli, szczegolnie starych. A jesli juz muzeum to dla takich ktore w jakis sosob zmienily oblicze motocyklizmu na przestrzeni lat, a nie dla popularnej masowki robionej dla dotarcia z punktu A do B dla przecietnego Kowalskiego.

Link to comment
Share on other sites

33 minuty temu, Adam M. napisał:

 A jesli juz muzeum to dla takich ktore w jakis sosob zmienily oblicze motocyklizmu na przestrzeni lat

To jest kilka takich modeli które mógłbyś wymienić 😉

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...