Skocz do zawartości

Peugeot 508 SW 2011 1,6eHdi


LORD VADER
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dam znać po powrocie z wawy jak poszło , najwyżej poprzedni właściciel zapłaci za przywracanie oryginału . O ile zużyte wtryski jestem w stanie zrozumieć bo auto ma ćwierć bańki o tyle soft uniemożliwia normalne dokończenie wymiany wtrysków a to wada ukryta . 

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą wadą ukrytą, to bym polemizował. Wiedziałeś co kupujesz i pewnie dlatego też kupiłeś. Wiesz też,  kto robił do tego soft. Daj znać, co  gość powie/zrobi? Bo co tam namodził to wie tylko on. No i skąd to napięcie na zasilaniu 140 V? Tam powinno być 12-14,5

Edytowane przez jonaszko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jonaszko napisał:

Z tą wadą ukrytą, to bym polemizował. Wiedziałeś co kupujesz i pewnie dlatego też kupiłeś. Wiesz też,  kto robił do tego soft. Daj znać, co  gość powie/zrobi? Bo co tam namodził to wie tylko on. No i skąd to napięcie na zasilaniu 140 V? Tam powinno być 12-14,5

O grzebanym sofcie zostałem poinformowany po przyjeździe na miejsce , zaakceptowałem zmianę charakterystyki i usunięcie puchy i zaakceptowanie tych dwóch faktów nie wyklucza odpowiedzialniości właściciela za to czego nie powiedział - że nie dadzą się wtryski zakodować a tabela błędów jest wiecznie pusta co jest wadą ukrytą.Sam właściciel mógł też tego nie wiedzieć ale o to pretensje powinien mieć do tunera. Carvertical też nie pokazywał niczego dramatycznego , przyrost przebiegu w normie , cena nie była jakaś mega okazyjna i to pierwszy nieodrapany kompletny 508 od klienta indywidualnego jakiego zobaczyłem po kilu egz.  i już miałem qrwa dosyć szukania bo nie znoszę bujania się po handlarzach i wysłuchiwania tego pierdolenia . Aczkolwiek muszę mu pogratulować wyczucia i momentu sprzedaży ... 3 miesiące i cewka wtrysku zdechła. 

 

5 godzin temu, jonaszko napisał:

I podaje 140v? No weź

Nie znam konstrukcji tego układu wtryskowego ale jako elektronik powiem że są przetwornice podnoszące napięcie i jeśli jest taka potrzeba to się je podnosi.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, LORD VADER napisał:

O grzebanym sofcie zostałem poinformowany po przyjeździe na miejsce , zaakceptowałem zmianę charakterystyki i usunięcie puchy i zaakceptowanie tych dwóch faktów nie wyklucza odpowiedzialniości właściciela za to czego nie powiedział - że nie dadzą się wtryski zakodować a tabela błędów jest wiecznie pusta co jest wadą ukrytą.Sam właściciel mógł też tego nie wiedzieć ale o to pretensje powinien mieć do tunera. Carvertical też nie pokazywał niczego dramatycznego , przyrost przebiegu w normie , cena nie była jakaś mega okazyjna i to pierwszy nieodrapany kompletny 508 od klienta indywidualnego jakiego zobaczyłem po kilu egz.  i już miałem qrwa dosyć szukania bo nie znoszę bujania się po handlarzach i wysłuchiwania tego pierdolenia . Aczkolwiek muszę mu pogratulować wyczucia i momentu sprzedaży ... 3 miesiące i cewka wtrysku zdechła. 

 

Nie znam konstrukcji tego układu wtryskowego ale jako elektronik powiem że są przetwornice podnoszące napięcie i jeśli jest taka potrzeba to się je podnosi.

A jakie dalsze kroki związane z usunięciem awarii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nastawiony na zakodowanie tych wtrysków bo to jak na razie jedyna nie wykonana czynnośc serwisowa. Jutro jade na wycieczkę do Wawy to będzie wiadomo co i jak , potem będe zawalony robotą a może nawet polowaniem na autobus / blablacar jak serwis nie pójdzie najlepiej 🤣 

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski wbite na chama hex-edytorem do kości na stole (i potwierdzone odczytem przez CAN). I tak mają spierdolone (źle dobrane przez wtryskarza albo "regeneratora") kody bo sterownik dobiera za krótkie czasy dla utrzymania obrotów co skutkuje wyświetlaniem absurdalnie niskiego spalania i pracą w złym miejscu mapy. Jest równiej (na ciepło) ale dalej szarpie na tempomacie czy za późno schodzi z obrotów .Na zimno odpala ok ale chodzi jak guano. Do tego dowiedziałem się że za 1200/szt można kupić nowe. Godzinka w stolicy w odpowiednim miejscu  i 4 stówki wyjaśniły mi tyle co 3 warsztaty nie były w stanie nawet w 10%...  Ciąg dalszy telenoweli , w tym przyszły odcinek "Co powie wtryskarz" już wkrótce 😊

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, LORD VADER napisał:

 Do tego dowiedziałem się że za 1200/szt można kupić nowe.

4 200 to taka możliwa, realna cena za komplet. Dlatego byłem zdziwiony, że wszedłeś w regenerację, która jest niepewna i karkołomna.

A co powie "wtryskarz"? Obym się mylił.

5 godzin temu, jonaszko napisał:

Czyli padlina nie warta kasy I zachodu. Tak to jest jak za tuning bierze się kowal a młynarz po nim poprawia. Za chwilę dojdą do roboty zawory a moze i wypalone tłoki.

Aha, Jonaszko...

Ty wiesz, co...  😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...