Skocz do zawartości

KTM DUKE 125 2011r.PRZERYWA/DŁAWI SIĘ


KacperN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z moim KTM Duke 125 z 2011r. Motocykl odpala normalnie (bez problemów), ale podczas jazdy na pierwszych trzech biegach podczas od kręcenia manetki do końca zaczyna jakby się dławić/przerywać. Dzieje się tak bez różnicy od prędkości czy zakresu obrotów w, których się aktualnie znajduje. Moto, gdy odkrecam manetke do 3/4 rozpędza się normalnie bez żadnych dziwnych objawów.

 

Jeszcze dodam, że motocykl podczas, gdy występują te objawy przerywanie/dławienie mimo wszytsko rozpędza się (co prawda wolniej) na biegach wyższych tego problemu nie ma. Był już u 2 mechaników i nic nie zrobili. Jeden nie miał komputera do tego modelu, więc się poddał. Drugi miał komputer i próbował, ale nic to nie dalo. Drugi mechanik podłączył pod kompa, skasował błędy nic to nie dało, wymienił pompę paliwową, świecę, regulował zawory, sprawdzał czujnik nóżki itp i nic.

Edytowane przez KacperN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po skasowaniu błędów fajnie by było odbyć jazdę próbną  przejechać kawałek tak żeby szarpał i potem jeszcze raz odczytać błędy to może sporo naprowadzić .....

rozumiem że na 4 biegu nie ma problemu dojść w trakcie jazdy do czerwonego pola ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, michoa napisał:

po skasowaniu błędów fajnie by było odbyć jazdę próbną  przejechać kawałek tak żeby szarpał i potem jeszcze raz odczytać błędy to może sporo naprowadzić .....

rozumiem że na 4 biegu nie ma problemu dojść w trakcie jazdy do czerwonego pola ?

Podobno mechanik po skasowaniu błędów był się przejechać i nie wracały, ale motocykl dalej tak robił. Na 4 biegu nie ma żadnych problemów motocykl zachowuje się normalnie. 

1 godzinę temu, zielorz napisał:

Wiesz jakie były błędy i czym to diagnozował ?

Diagnozował to jakimś komputerem. Wyskoczyło wiele błędów (niestety nie pamiętam dokładnie jakie) po skasowaniu ich i odpaleniu motocykla przejechaniu się podobno nie wracały 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.01.2022 o 22:11, KacperN napisał:

Podobno mechanik po skasowaniu błędów był się przejechać i nie wracały, ale motocykl dalej tak robił. Na 4 biegu nie ma żadnych problemów motocykl zachowuje się normalnie. 

ale dokręcisz go na 1 biegu do odciny czy w pewnym momencie złapie laga i  nie przyspiesza ?

  • Lubię to! 1

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie to się wydaje że to trzeba by diagnozować komputerem w czasie rzeczywistym ......

postawić na stojak , podpiąc pod komputer , patrzeć na to co się dzieje w momencie kiedy on przerywa , nie wiem na ile interejs jest rozbudowany ale skoro w oplach z lat 95 tak się da to pewnie iw nowszym moto 😄

czujnik stopki zmostkuj całkiem kablem tylko solidnie i wtedy spróbuj u mnie w crm 125 miernikiem był dobry ale jak dostał wibracji szalał i objaw w starym gaźnikowym pierdzielu 2t był identyk jak u ciebie .......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz tam ssanie?

Czy mozna je zdiagnozowac? Bo ewidentnie albo za malo dostaje silnik, albo za duzo paliwa w stosunku do powietrza z tego co piszesz. Czy po zadlawieniu na wysokich obrotach wyrowna sie gdy odejmiesz troche gazU?

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.01.2022 o 17:04, KacperN napisał:

A może być coś z czujnikiem TPS? 

teretycznie nie bo wtedy nie reagował by ci prawidłowo na gaz też na wyższych biegach.....

możesz go przemacać miernikiem tps to zwykły potecjometr , cień szansy jest że gdzieś tam nie łaczy i komputer wchodzi w jakąś awaryjną mapę zapłonu ale raczej wątpię

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...