KacperN Posted January 4, 2022 Share Posted January 4, 2022 (edited) Witam, mam problem z moim KTM Duke 125 z 2011r. Motocykl odpala normalnie (bez problemów), ale podczas jazdy na pierwszych trzech biegach podczas od kręcenia manetki do końca zaczyna jakby się dławić/przerywać. Dzieje się tak bez różnicy od prędkości czy zakresu obrotów w, których się aktualnie znajduje. Moto, gdy odkrecam manetke do 3/4 rozpędza się normalnie bez żadnych dziwnych objawów. Jeszcze dodam, że motocykl podczas, gdy występują te objawy przerywanie/dławienie mimo wszytsko rozpędza się (co prawda wolniej) na biegach wyższych tego problemu nie ma. Był już u 2 mechaników i nic nie zrobili. Jeden nie miał komputera do tego modelu, więc się poddał. Drugi miał komputer i próbował, ale nic to nie dalo. Drugi mechanik podłączył pod kompa, skasował błędy nic to nie dało, wymienił pompę paliwową, świecę, regulował zawory, sprawdzał czujnik nóżki itp i nic. Edited January 4, 2022 by KacperN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michoa Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 po skasowaniu błędów fajnie by było odbyć jazdę próbną przejechać kawałek tak żeby szarpał i potem jeszcze raz odczytać błędy to może sporo naprowadzić ..... rozumiem że na 4 biegu nie ma problemu dojść w trakcie jazdy do czerwonego pola ? Quote "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
zielorz Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 Wiesz jakie były błędy i czym to diagnozował ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KacperN Posted January 9, 2022 Author Share Posted January 9, 2022 2 godziny temu, michoa napisał: po skasowaniu błędów fajnie by było odbyć jazdę próbną przejechać kawałek tak żeby szarpał i potem jeszcze raz odczytać błędy to może sporo naprowadzić ..... rozumiem że na 4 biegu nie ma problemu dojść w trakcie jazdy do czerwonego pola ? Podobno mechanik po skasowaniu błędów był się przejechać i nie wracały, ale motocykl dalej tak robił. Na 4 biegu nie ma żadnych problemów motocykl zachowuje się normalnie. 1 godzinę temu, zielorz napisał: Wiesz jakie były błędy i czym to diagnozował ? Diagnozował to jakimś komputerem. Wyskoczyło wiele błędów (niestety nie pamiętam dokładnie jakie) po skasowaniu ich i odpaleniu motocykla przejechaniu się podobno nie wracały Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michoa Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 W dniu 9.01.2022 o 22:11, KacperN napisał: Podobno mechanik po skasowaniu błędów był się przejechać i nie wracały, ale motocykl dalej tak robił. Na 4 biegu nie ma żadnych problemów motocykl zachowuje się normalnie. ale dokręcisz go na 1 biegu do odciny czy w pewnym momencie złapie laga i nie przyspiesza ? 1 Quote "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
KacperN Posted January 12, 2022 Author Share Posted January 12, 2022 Motocykl na 1,2,3 biegu, gdy dam manetke do końca od razu przerywa/dławi się. Nie ważne czy będzie akurat na 4k obrotów czy 8k ... Przerywa przerywa, ale powoli się rozpędza aż dojdzie do normalnej odciny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michoa Posted January 13, 2022 Share Posted January 13, 2022 mnie to się wydaje że to trzeba by diagnozować komputerem w czasie rzeczywistym ...... postawić na stojak , podpiąc pod komputer , patrzeć na to co się dzieje w momencie kiedy on przerywa , nie wiem na ile interejs jest rozbudowany ale skoro w oplach z lat 95 tak się da to pewnie iw nowszym moto 😄 czujnik stopki zmostkuj całkiem kablem tylko solidnie i wtedy spróbuj u mnie w crm 125 miernikiem był dobry ale jak dostał wibracji szalał i objaw w starym gaźnikowym pierdzielu 2t był identyk jak u ciebie ....... Quote "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
KacperN Posted January 13, 2022 Author Share Posted January 13, 2022 A może być coś z czujnikiem TPS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted January 13, 2022 Share Posted January 13, 2022 Jakie masz tam ssanie? Czy mozna je zdiagnozowac? Bo ewidentnie albo za malo dostaje silnik, albo za duzo paliwa w stosunku do powietrza z tego co piszesz. Czy po zadlawieniu na wysokich obrotach wyrowna sie gdy odejmiesz troche gazU? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KacperN Posted January 13, 2022 Author Share Posted January 13, 2022 Nie wyrówna się... Dopiero , gdy zrobię manetkę poniżej 75% otwarcia jest git, ale gdy znowuż otworzę mocniej zaczyna przerywać/dławić się. Moto jest na wtrysku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 No to niestety ratuje cie tylko serwisowka i badanie kolejnych czujnikow z miernikiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michoa Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 W dniu 13.01.2022 o 17:04, KacperN napisał: A może być coś z czujnikiem TPS? teretycznie nie bo wtedy nie reagował by ci prawidłowo na gaz też na wyższych biegach..... możesz go przemacać miernikiem tps to zwykły potecjometr , cień szansy jest że gdzieś tam nie łaczy i komputer wchodzi w jakąś awaryjną mapę zapłonu ale raczej wątpię Quote "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.