Jump to content

KTM DUKE 125 2011r.PRZERYWA/DŁAWI SIĘ


Recommended Posts

Witam, mam problem z moim KTM Duke 125 z 2011r. Motocykl odpala normalnie (bez problemów), ale podczas jazdy na pierwszych trzech biegach podczas od kręcenia manetki do końca zaczyna jakby się dławić/przerywać. Dzieje się tak bez różnicy od prędkości czy zakresu obrotów w, których się aktualnie znajduje. Moto, gdy odkrecam manetke do 3/4 rozpędza się normalnie bez żadnych dziwnych objawów.

 

Jeszcze dodam, że motocykl podczas, gdy występują te objawy przerywanie/dławienie mimo wszytsko rozpędza się (co prawda wolniej) na biegach wyższych tego problemu nie ma. Był już u 2 mechaników i nic nie zrobili. Jeden nie miał komputera do tego modelu, więc się poddał. Drugi miał komputer i próbował, ale nic to nie dalo. Drugi mechanik podłączył pod kompa, skasował błędy nic to nie dało, wymienił pompę paliwową, świecę, regulował zawory, sprawdzał czujnik nóżki itp i nic.

Edited by KacperN
Link to comment
Share on other sites

po skasowaniu błędów fajnie by było odbyć jazdę próbną  przejechać kawałek tak żeby szarpał i potem jeszcze raz odczytać błędy to może sporo naprowadzić .....

rozumiem że na 4 biegu nie ma problemu dojść w trakcie jazdy do czerwonego pola ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, michoa napisał:

po skasowaniu błędów fajnie by było odbyć jazdę próbną  przejechać kawałek tak żeby szarpał i potem jeszcze raz odczytać błędy to może sporo naprowadzić .....

rozumiem że na 4 biegu nie ma problemu dojść w trakcie jazdy do czerwonego pola ?

Podobno mechanik po skasowaniu błędów był się przejechać i nie wracały, ale motocykl dalej tak robił. Na 4 biegu nie ma żadnych problemów motocykl zachowuje się normalnie. 

1 godzinę temu, zielorz napisał:

Wiesz jakie były błędy i czym to diagnozował ?

Diagnozował to jakimś komputerem. Wyskoczyło wiele błędów (niestety nie pamiętam dokładnie jakie) po skasowaniu ich i odpaleniu motocykla przejechaniu się podobno nie wracały 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 9.01.2022 o 22:11, KacperN napisał:

Podobno mechanik po skasowaniu błędów był się przejechać i nie wracały, ale motocykl dalej tak robił. Na 4 biegu nie ma żadnych problemów motocykl zachowuje się normalnie. 

ale dokręcisz go na 1 biegu do odciny czy w pewnym momencie złapie laga i  nie przyspiesza ?

  • Like it! 1

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

Motocykl na 1,2,3 biegu, gdy dam manetke do końca od razu przerywa/dławi się. Nie ważne czy będzie akurat na 4k obrotów czy 8k ... Przerywa przerywa, ale powoli się rozpędza aż dojdzie do normalnej odciny

Link to comment
Share on other sites

mnie to się wydaje że to trzeba by diagnozować komputerem w czasie rzeczywistym ......

postawić na stojak , podpiąc pod komputer , patrzeć na to co się dzieje w momencie kiedy on przerywa , nie wiem na ile interejs jest rozbudowany ale skoro w oplach z lat 95 tak się da to pewnie iw nowszym moto 😄

czujnik stopki zmostkuj całkiem kablem tylko solidnie i wtedy spróbuj u mnie w crm 125 miernikiem był dobry ale jak dostał wibracji szalał i objaw w starym gaźnikowym pierdzielu 2t był identyk jak u ciebie .......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

Jakie masz tam ssanie?

Czy mozna je zdiagnozowac? Bo ewidentnie albo za malo dostaje silnik, albo za duzo paliwa w stosunku do powietrza z tego co piszesz. Czy po zadlawieniu na wysokich obrotach wyrowna sie gdy odejmiesz troche gazU?

  • Like it! 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 13.01.2022 o 17:04, KacperN napisał:

A może być coś z czujnikiem TPS? 

teretycznie nie bo wtedy nie reagował by ci prawidłowo na gaz też na wyższych biegach.....

możesz go przemacać miernikiem tps to zwykły potecjometr , cień szansy jest że gdzieś tam nie łaczy i komputer wchodzi w jakąś awaryjną mapę zapłonu ale raczej wątpię

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...