Jump to content

Cbr 954rr co to za dźwięk


drgaorPL
 Share

Recommended Posts

Ja na twoim miejscu już dawno jeździł bym na manualnym napinaczu.

Miałem 2 Hondy i w obu tylko to pomogło wyrównać pracę i uciszyć silnik. 

Moto Psycho

Link to comment
Share on other sites

Śruba spustowa to M12 dopasuj miedzianą podkładkę w jakimś sklepie. Akcesoryjne śruby mają jeszcze oring, magnes i otwór na zawleczkę.

Moto Psycho

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Adam M. napisał:

Lepiej aluminiowa, miedziana trzeba odpuscic czyli rozgrzac do koloru wisni i ochlodzic.

No właśnie: jak to jest z tym wygrzewaniem podkładek miedzianych? Sporo kręcę się wśród mechaników starej daty (np. mój ojciec) i zdania są podzielone. Niektórzy twierdzą, że grzejemy tylko stare podkładki, których chcemy użyć ponownie. Znaczna mniejszość twierdzi, że każdą miedź trzeba wygrzać. Jak to w końcu jest?

Ja dodam od siebie, że nowych podkładek nigdy nie wygrzewałem i ani razu nie miałem przypadku wycieku.

Link to comment
Share on other sites

Panowie wiem że pisaliście ze 954 ma specyficzny dźwięk podczas pracy silnika, ale nie daje mi to spokoju nagrałem jeszcze dziś filmik po lataniu i tak jak mówię pali normalnie powyżej 100stopni, gdy idzie przygazowka ten dźwięk się wycisza jak by najbardziej to słychać tak 3-4 tysiące obrotów i co to może jeszcze być czy to może być to że tłoki rysują powierzchnię gniazd bo tak podobno w tych modelach się dzieje,
Rozrzad wymieniony czyli łańcuch i napinacz te luzy zaworowe niby porobione kosz sprzegłowy raczej to nie jest bo gdy pale na wyciśniętym sprzęgle chodzi tak samo co jeszcze mogę zrobić z tym fantem zrozumcie mnie że się martwię bo chciał bym żeby Moto chodziło jak najdłużej, A na chwilę obecną nie posiadam takiej gotówki żeby demontowac silnik i rozbierać na części pierwsze :)

Filmik po jeździe przy okazji w rzeczywistości nie puka aż tak jak to nagrywa telefon znacznie ciszej ale jednak LWG

https://m.youtube.com/watch?v=dujUfjfVzSU

Link to comment
Share on other sites

Nie, nie moze. Jesli kosz sprzegla chalasuje to stukaja sprezyny amortyzatora silnika i nie ma znaczenia czy masz sprzeglo wcisniete czy wycisniete. Wg mnie nic sie specjalnego nie dzieje, jezdzic, obserwowac.

Aaaa przypomnialem sobie ze luzny kolektor wydechowy w glowicy moze dawac takie wrazenie stukow. Oprocz tego uprasza sie o pisanie czarno na bialym, bo odwrotnie napisanego tekstu nie widze.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...