Kaktus70 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Witam cylinder parmakit po 60 kilometrach na dotarciu czy on jeszcze pojedzi czy trzeba kupić nowy lałem dobry olej do niego nie katowałem go a tu takie coś. Link ze zdjęciami https://www.mediafire.com/folder/meex38rm4tb82/keeway Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Ale o co chodzi, o te wylamanie czesci tulei wchodzacej do karterow silnika? Bo reszta wyglada dosc normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaktus70 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Chodzi mi o te plamy w cylindrze to jest normalne? A mogę honownicą taką na wiertarkę przejechać ten cylinder? 14 godzin temu, Adam M. napisał: Ale o co chodzi, o te wylamanie czesci tulei wchodzacej do karterow silnika? Bo reszta wyglada dosc normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 A jak wyglada tlok z tego cylindra i dlaczego to rozebrales? Mozesz honownica na wiertarce przeleciec ten cylinder, ale delikatnie bo nie widze na nim dalej rysy po ostatnim honowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaktus70 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 (edytowane) 59 minut temu, Adam M. napisał: A jak wyglada tlok z tego cylindra i dlaczego to rozebrales? Zobacz https://www.mediafire.com/folder/tg34ts2o4exma/tłok A rozebrałem to dlatego że chciałem łożysko na główce korbowodu wymienić bo poprzednio założyłem jakieś łożysko za 5 zł A te ryki po honowaniu tak szybko by sie wytarły po 60 km Edytowane 12 Grudnia 2021 przez Kaktus70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Tlok wyglada dobrze, chociaz tak go trzymasz ze ciezko w 100% powiedziec czy nie mial troche przedmuchow miedzy piersceniami ( zaczernienia ). Nie robie w 2 suwach wiec na pewno nie powiem czy z kolei zaciemnienia na cylindrze sa normalne, ale wydaje mi sie ze tak bo sa tam przeciez kanaly wydechowe. Te 60 km to wlasnie typowy "czas" na zuzycie sie rys honowniczych, dlatego tak wazne jest obciazenie silnika zaraz po zlozeniu a nie trzymanie go na wolnych w celu np regulacji gaznika. I druga nauka z tego jak sie robi caly silniczek to warto wstawiac dobre czesci zeby sobie oszczedzic podwojnej roboty z rozbieraniem i skladaniem i podwojnego kosztu uszczelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaktus70 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 12 godzin temu, Adam M. napisał: Tlok wyglada dobrze, chociaz tak go trzymasz ze ciezko w 100% powiedziec czy nie mial troche przedmuchow miedzy piersceniami ( zaczernienia ). Nie robie w 2 suwach wiec na pewno nie powiem czy z kolei zaciemnienia na cylindrze sa normalne, ale wydaje mi sie ze tak bo sa tam przeciez kanaly wydechowe. Te 60 km to wlasnie typowy "czas" na zuzycie sie rys honowniczych, dlatego tak wazne jest obciazenie silnika zaraz po zlozeniu a nie trzymanie go na wolnych w celu np regulacji gaznika. I druga nauka z tego jak sie robi caly silniczek to warto wstawiac dobre czesci zeby sobie oszczedzic podwojnej roboty z rozbieraniem i skladaniem i podwojnego kosztu uszczelek. No mogłem założyć jakieś lepsze łożysko ale chciałem jak najszybciej odpalić i się przejechać Dobrze jak jeszcze czegoś będę potrzebować to będę się odzywać dziękuje ci bardzo że mi pomogłeś Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.