Skocz do zawartości

gsx 1400


grizzli
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Croowab napisał:

Ja od długiego czasu szukam final edition yoshimura ...

znajdę to kupię .. na dożywocie..

 

p.s. - a jak mówiłem bierz gsx-a.. to marudziłeś 😜

Iiiitam, nie marudziłem, tylko rozum brał górę nad emocjami, a teraz, można powiedzieć, emocje wzięły górę nad rozumem...

Życie jest krótkie, a gsx1400 jest mało. Kochajmy je, bo szybko odchodzą... 😂

To motki, które już tańsze nie będą. Dwa w jednym-przyjemność i lokata kapitału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
1 godzinę temu, grizzli napisał:

Odświeżę i zapytam. Jest ktoś w Starachowicach, kto by rzucił okiem na gsx-a?

Widzę, że ciężko idzie zakup dobrej sztuki? 🙂

Ja wiosną poległem i odpuściłem temat lokomotywy, w promieniu 100 km obejrzałem 12 sztuk sprzętów z listy GSX 1400, GSX 1200, Bandit 1200, Zephyr 1100 w górnym pułapie cenowym. Już nawet do listy dopisałem Brevę 1100 ale w łódzkim brak. Skończyło się na R 1100 RS w mniejszych pieniądzach, którego teraz sobie powoli doprowadzam do lux stanu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Qadrat napisał:

Widzę, że ciężko idzie zakup dobrej sztuki? 🙂

Ja wiosną poległem i odpuściłem temat lokomotywy, w promieniu 100 km obejrzałem 12 sztuk sprzętów z listy GSX 1400, GSX 1200, Bandit 1200, Zephyr 1100 w górnym pułapie cenowym. Już nawet do listy dopisałem Brevę 1100 ale w łódzkim brak. Skończyło się na R 1100 RS w mniejszych pieniądzach, którego teraz sobie powoli doprowadzam do lux stanu.

Misja z gatunku "niemożliwe". Jest ich mało. Wczoraj oglądałem w Śremie za 20 tysi. Stan kolekcjonerski miał być. Gruzem nie był, ale miał sporo wycieków. A to śmierdzi problemami. Wizualnie też pozostawiał do życzenia. Teraz kończę składać gsx1100g, więc mogę kupić gsx1400 nawet zmęczonego, ale kompletnego i technicznie sprawnego i go zrobię. W Starachowicach stoi za 11,5, jest poobijany, ale sprawny i nie cieknący (wg sprzedającego), tyle tylko,że mam 400 km. Widzę po prostu, że trzeba zmniejszać wymagania. To będzie moje czwarte moto, więc nie ma pożaru. W grę wchodzi jeszcze xjr1300 i inazuma 1200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grizzli napisał:

Wczoraj oglądałem w Śremie za 20 tysi

Jak w Śremie to domyślam się u kogo oglądałeś 🙂 Też oglądałem stany kolekcjonerskie w dużych pieniądzach. Dla mnie stan kolekcjonerski to taki, że przyjeżdżam i jedyne do czego mogę się doczepić to "napęd zużyty w 50%" albo "opony z bieżnikiem poniżej połowy". Ale nie, że oglądam GSX-a a tam trytytki, kierunki na wkręty czy odpalenie po minucie kręcenia a po odpaleniu chmura siwego dymu i nierówna praca. Życzę powodzenia, jak coś znajdziesz w łódzkim to mogę podjechać i obejrzeć za przysłowiową flaszkę bo do końca listopada mam wolne.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzadko bo rzadko ale trafiają się i u nas rodzynki ale niestety tanie nie są. A i tak się sprzedają dość szybko. Trzeba się szybko decydować, nawet zimą, kiedy ruch na rynku jest spowolniony. Mi się udało kupić S4R z pełną historią, bezwypadkowy, z polskiego salonu i doinwestowany ale był wyraźnie droższy od jemu podobnych. Trzeba być cierpliwym i regularnie przeglądać oferty.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tommo napisał:

Rzadko bo rzadko ale trafiają się i u nas rodzynki ale niestety tanie nie są. A i tak się sprzedają dość szybko. Trzeba się szybko decydować, nawet zimą, kiedy ruch na rynku jest spowolniony. Mi się udało kupić S4R z pełną historią, bezwypadkowy, z polskiego salonu i doinwestowany ale był wyraźnie droższy od jemu podobnych. Trzeba być cierpliwym i regularnie przeglądać oferty.

To, co jest na portalach, wisi już od dłuższego czasu, a nic nowego nie przybywa. Ruch w tych modelach jest niewielki. Jest rzadki w Polsce, kłopotliwy w eksploatacji ze względu na nikłą dostępność używanych części, do tego ma parę poważnych wad związanych z silnikiem, a konkretnie z wyciekami oleju, również z chłodnicy, która w zasadzie jest niedostępna. Podobnie, jak kominy. Ogólnie model skierowany do bardzo wąskiej grupy klientów. Klasyczny motocykl, ale jeżeli właściciel nie potrafi ogarnąć go samemu, zeżre go finansowo z kopytami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Tommo napisał:

Grzesiu a czemu nie CB1300? Też fajna lokomotywa i niezawodna raczej.

Bo nie jest olejakiem suzuki? 😂

Pożyjemy, zobaczymy, też myślałem o cb1300 i xjr1300  🙂

Generalnie chcę mieć wszystkie duże olejaki suzuki. Więc jeszcze b12 I gen, inazuma 1200 i gsx1400. Niestety, spory wybór jest tylko w b12, reszta to misja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...