Skocz do zawartości

KAYO K2 250 4T


elvis86PL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
czy sa tu moze urzytkownicy tej chinskiej maszyny ?
mam w planach ja zakupic jednak poza YT, nie poznalem nikogo kto by ja posiadal.
Moze ktos chciallby sie wypowiedziec na jej temat ?

Dopiero zaczynam swoja przygode z cross i poki co wydaje mi sie to dobrym wyborem.

Pozdrawiam   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, moja znajoma posiada ten motorek i bardzo sobie chwali z kolei ja go serwisuję. W tej chwili ma zrobione około 60 motogodzin więc co nieco mogę o nim opowiedzieć. Kupiliśmy go w kwietniu, zaraz po zakupie miał dwie małe usterki tzn. padł akumulator oraz stopiły się przewody elektryczne, które przez przypadek dotknęły silnika. Obie rzeczy zostały naprawione w ramach gwarancji i od tamtej pory nie mamy z nim absolutnie żadnych problemów, a uwierz mi że, nie ma lekkiego życia 😄

Motocykl jest ogólnie bezproblemowy i mało upierdliwy. Do typowej obsługi należy jedynie lać paliwo, wymieniać olej i prać filtr powietrza no i ewentualne naprawy tego co się samemu urwało albo złamało 😉 Wszystkie części, które potrzebowałem docierają na drugi dzień więc nie ma z tym problemu.

Moja koleżanka jest bardzo niska i waży ok. 50kg więc dla niej 20KM na razie wystarcza w zupełności i naprawdę potrafi nie jedną osobę zaskoczyć tym co ten motor potrafi. Z kolei dla mnie, przy wadze ponad 90kg jest to trochę za mało. Wszystko zależy od tego, jak bardzo chcesz na nim szaleć. Ma również pewne minusy, np.:
- fabryczne opony - tylna jeszcze jak cię mogę ale przednia... nie ma w ogóle bocznej kostki więc przy ostrym skręcie motor leci prosto 😛
- łańcuch - bezoringowy i zrobiony chyba z plasteliny... rozciąga się w tempie ekspresowym
- naciąganie łańcucha - w wahaczu nie ma gwintu, naciąg ustawia się jedną nakrętką, a drugą kontruje, w efekcie, do wahacza wlewa się woda i piach i gwint na śrubie bardzo szybko koroduje i śruba jest do wymiany
- brak regulacji zawieszenia
- mocowanie tylnej zębatki - śruby mocujące zębatkę wkręca się w piastę a otwór przechodzi na wylot, więc od drugiej strony cały czas dostaje się woda, piach itd. i w efekcie gwint i śruba korodują i wkręcanie i wykręcanie tych śrub to męka... proponowałbym na dzień dobry zalepić je od tyłu smarem albo sylikonem 😉
- filtr powietrza - mamy tutaj szybki dostęp z boku, wystarczy odkręcić jedną śrubę i gotowe, ale samo umiejscowienie filtra sprawia że zaciąga syfu co nie miara... ja nakładam na niego czepki BHP nasączone olejem, bo bez tego filtr po każdej jeździe wygląda jak szmata do podłogi.

Ogólnie jednak mogę ten motocykl szczerze polecić. Stosunek ceny do jakości moim zdaniem jest jak najbardziej dobry. Ja jednak zdecydowałem się na Kayo T4 i powiem szczerze, że różnica jest mega....

Jeśli chcesz się jeszcze czegoś dowiedzieć to pisz śmiało, z chęcią odpowiem.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...