Skocz do zawartości

Torowanie - podstawowe przygotowanie….


Croowab
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, kiler napisał:

pamiętam moje pierwsze wjazdy na tor

Ja na poznaniu, na pierwszym SD, pamiętam jak panicznie hamowałem widząc tablicę 200m na prostej startowej, a potem jeszcze gaz przed patelnią 😁 ehh dawno mnie tam nie było... 

Edit Krzemień na seryjnej r1 tylko na slickach zrobił 1.34, trening czyni mistrza, nie sprzęt...

Edytowane przez przemek96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ernestZL napisał:

Nowa R1 potrzebuje w zasadzie tylko slicków właśnie i sama seria urywa głowę na torze. 

Kazdy nowy litr urywa glowe na torze.. 

Roznice miedzy modelami  sa znikome

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś w otchłaniach YouTube jest kanał pewnego Włocha, który ściga się na najnowszym R1 - wyścigi amatorskie.

Z tego co przekazywał, to sporo zależy od tego jak ustawi motocykl do wyścigu. Można powiedzieć, że jest to kluczowe.
Kilka wyścigów przegrał (i raz się wykurwił) przez sam soft - np. ESP za wcześnie odcinało zapłon, albo podczas wyjazdu z winkla dopuściło do uślizgu, gdy nie powinno.

Można powiedzieć, że nowsze sprzęty mają tak dopracowany soft i elektronikę, że mając 200 kuni pod dupą można odkręcać manetę do końca nie martwiąc się o uślizgi itd.
Z jednej strony genialne, z drugiej usypiające czujność.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Damian85 napisał:

Gdzieś w otchłaniach YouTube jest kanał pewnego Włocha, który ściga się na najnowszym R1 - wyścigi amatorskie.

Z tego co przekazywał, to sporo zależy od tego jak ustawi motocykl do wyścigu. Można powiedzieć, że jest to kluczowe.
Kilka wyścigów przegrał (i raz się wykurwił) przez sam soft - np. ESP za wcześnie odcinało zapłon, albo podczas wyjazdu z winkla dopuściło do uślizgu, gdy nie powinno.

Można powiedzieć, że nowsze sprzęty mają tak dopracowany soft i elektronikę, że mając 200 kuni pod dupą można odkręcać manetę do końca nie martwiąc się o uślizgi itd.
Z jednej strony genialne, z drugiej usypiające czujność.

Nie masznpojecia o czym piszesz!

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wadzę tu drobny konflikt 😉

12 minut temu, Damian85 napisał:

Kilka wyścigów przegrał (i raz się wykurwił) przez sam soft - np. ESP za wcześnie odcinało zapłon, albo podczas wyjazdu z winkla dopuściło do uślizgu, gdy nie powinno.

a zaraz pod tym

13 minut temu, Damian85 napisał:

Można powiedzieć, że nowsze sprzęty mają tak dopracowany soft i elektronikę, że mając 200 kuni pod dupą można odkręcać manetę do końca nie martwiąc się o uślizgi itd.

to jak to jest ?? Z ESP dochodzi do uślizgu czy nie ?? 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Croowab napisał:

Kazdy nowy litr urywa glowe na torze.. 

Roznice miedzy modelami  sa znikome

Przyznam się że na nowej R1 nie jeździłem. Tylko na bemce i najnowszej dyszce. I na tym głównie jeżdżą ludzie z mojej okolicy. Jednak po przesiadce na R1 wszyscy zdecydowanie poprawili czasy. Coś w tym modelu musi być że człowiek który kręcił się w okolicy 1.40 i nie bardzo mógł to złamać, siada na nową R1 i jedzie po dłuższej przerwie 1.37. Od tak. Poprostu. 

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kiler napisał:

wadzę tu drobny konflikt 😉

a zaraz pod tym

to jak to jest ?? Z ESP dochodzi do uślizgu czy nie ?? 😉

 
 
 
Video Player is loading.
Play Video
Play
Unmute
 
Loaded: 61.93%
 
 
Current Time 0:00
/
Duration 1:00
Open quality selector menu
Fullscreen

This is a modal window.

 

Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.

TextColorWhiteBlackRedGreenBlueYellowMagentaCyanTransparencyOpaqueSemi-Transparent BackgroundColorBlackWhiteRedGreenBlueYellowMagentaCyanTransparencyOpaqueSemi-TransparentTransparent WindowColorBlackWhiteRedGreenBlueYellowMagentaCyanTransparencyTransparentSemi-TransparentOpaque
Font Size50%75%100%125%150%175%200%300%400%Text Edge StyleNoneRaisedDepressedUniformDropshadowFont FamilyProportional Sans-SerifMonospace Sans-SerifProportional SerifMonospace SerifCasualScriptSmall Caps
Reset restore all settings to the default valuesDone
Close Modal Dialog

End of dialog window.

 
 
+
Advertisement: 0:01
 
 
 
 
 
+

Nie mam litra z najnoszym tech, wiec jedynie mówie to, co ten gosciu pokazywal.

ESP i elektronika pozwala na wiele, ale jak sa jakies problemy z ustawieniami, to się męczysz. Gościu ma gdzieś historie o tym, jak sie męcY z ustawieniami i gdy mu moto zdllawia na prostej lub uślizguje kola w winklach.

Nie pamietam już w czym był problem, bo ogladalem to dawno temu.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simpson, Kosa i jeszcze tacy co ich nie znam niedawno testowali najnowsze litry. 
najlepszy czas wykrecila aprilia pozniej bmw suzuki i dalej ducati.

fakt R1 nie testowali bo zdechly hamulce ale wszyscy zgodnie twierdza, ze roznice sa minimalne..

ja nie wiem, slabo jezdze i moto mam z 15roku. 
 

Kamil kreci dobre czasu ale to jest gosc ktory non stop trenuje i jest ukierunkowany na sukces. Moze w przyszlym roku bedzie jezdzil oficjalnie w bmw…

 

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Damian85 napisał:

Nie mam litra z najnoszym tech, wiec jedynie mówie to, co ten gosciu pokazywal.

ESP i elektronika pozwala na wiele, ale jak sa jakies problemy z ustawieniami, to się męczysz. Gościu ma gdzieś historie o tym, jak sie męcY z ustawieniami i gdy mu moto zdllawia na prostej lub uślizguje kola w winklach.

Nie pamietam już w czym był problem, bo ogladalem to dawno temu.

No widzisz - cały Twój problem polega na tym o czym kilku ludzi na forum Ci pisało

Otóż wiedzę swoją czerpiesz z neta  przez oglądanie jakiś youtubów i innych

A jazda na torze no nie tylko wiedza teoretyczna tylko praktyka praktyka i jeszcze raz praktyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kiler napisał:

Otóż wiedzę swoją czerpiesz z neta  przez oglądanie jakiś youtubów i innych

No zależy jaką wiedzę. 

Co do litrow i najnowszej elektroniki to mówię jasno, że sie nie znam, jedyne co widzialem, to YouTube. Uczciwie przyznaje to.

Co do starych strupów bez systemow no to mam to na codzień. 

No ale tak poza tym to elektronika nie pokonuje praw fizyki. 

Może uratować przed uslizgiem, tak jak w aucie - ale w zakrecie nie pomoze zlapac dobrego toru jazdy, czy odpowiednio się złożyć i dzidować.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ogólnie rozczarowany tym tematem. Myślałem, że będziemy się tutaj nap**dalać o to, czy jazda na slikach to pedalstwo, czy absolutna konieczność, a Wy tu sobie pucharki rozdajecie.

To forum na psy schodzi.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Bimbak napisał:

Jestem ogólnie rozczarowany tym tematem. Myślałem, że będziemy się tutaj nap**dalać o to, czy jazda na slikach to pedalstwo, czy absolutna konieczność, a Wy tu sobie pucharki rozdajecie.

To forum na psy schodzi.

Bimbak Ty sknero!! 
na opony Ci szkoda!! 
 

 

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...