Skocz do zawartości

Na koło - 100, 200, 300 km/h a może więcej?


Rob Roy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wg gazety stuntrider najmocniejsza ma 614 kucy na tylnym kole

 

Czyżby właściciele tych cudnych maszyn mieli obok garażu fabrykę opon?? :mrgreen:

 

Ahia zapomniałem,ze Szramer mówił,że one więcej stoja niż jeżdżą :mrgreen:

 

Jednak 614 KM wydaje mi się niewobrażalną mocą jak na motocykl :mrgreen:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Takie cacka jak ta busa wcale nie są tam rzadkością i naprawde można spotkać takie maszynki na codzień.

Ja miałem o szczęscie że pracowałem w warsztacie tuningowym(coprawda praktycznie wyłącznie samochody robiliśmy) ale po drugiej stronie ulicy czyli kilkanaście metrów odemnie był warsztat motocyklowy który zajmował sie tylko i wyłacznie tuningiem plastików.

Widziałem cuda jakie nawet mi sie nie śniły. Najpopularniejsza była Haya robiona na wszelkie sposoby.

Widziałem uturbione i z nitro, widziałem piękne malowani i polerke jakości lustra weneckiego na nawet najdrobniejszych śrubkach, były piękne koła łącznie z tzw.śmigłami(popularne w stanach w samochodach "spinners" już teraz można kupić nawet do motocykla!),

Długo by opowiadać.

Mam kilka przykładowych fotek ale te nie są najlepsze jakie widziałem. Poprostu nie zawsze aparat był pod reką. :ehz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze mnie to w usa zastanawiało po co oni daja te długie wahacze do takich cienkich motocykli (rozumiem haye gixxery 1000 czy zx12r) ale do jakiś zxr i jak na fotce cbr f4i , możliwe że sie boja "lekkiego przodu" bo raczej na torach dla dragsterów niestartują :mrgreen:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szramer amerykanie są dziwni i skoro byłeś w stanach to wiesz że nie warto próbować ich zrozumieć bo oni nie są normalni(większość nie jest) i mają swój własny świat.

 

Widziałem że bardzo popularne jest u nich zdejmowanie jednej(najczęściej prawej) tarczy hamulcowej na przednim kole żeby lepiej wyeksponować koło(najczęsciej jakiś bajerancki wzóre w chriomie albo spinner) i nawet widziałem paru przygłupów którzy robili tak z naprawde ostro dłubnietymi silnikami w hayah(łącznie z nitro) i jaki jest z tego wniosek?!

Ano że to wszystko jest na pokaz, do chwalenia sie i przetaczania sie po bulwarach bo napewno nie do wyścigów bo jak już użyją tych wszystkich koni które drzemią w silniku to wypada sie jeszcze zatrzymać. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem gdzie na forum ale ktos pisał że gość mógł mieć kręcony licznik zeby wyglądało na taką predkość, może coś w tym jest bo zwróć uwage że ten motocykl to prawie naked, chodzi mi o to że ma małą owiewkę typo enduro, wiec przy 300 kierowca powinien wyglądać jak żagiel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...