Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam wszystkich Mam problem z odpaleniem hondy MTX 125r ma chęć odpalać ale kicha w gaźnik i gaśnie co to może być?

Edited by Mlody93

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem z odpalaniem kicha w gaźnik i gasnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

to może być wszystko 😄  a cokolwiek próbowałeś sprawdzić chociaż jakieś ewidentne podstawy w stylu świeca , gaźnik , filtr powietrza czy czekasz aż ktoś oddalony o 500km powie ci przez internet 😄 ?

 

na oko to wygląda na przestawiony zapłona z tego co wiem w 125 nie da się ustawiać zapłonu więc albo uszkodzony moduł albo cewka albo świeca  ale może też być za uboga mieszanka , pęknieta membrana i generalnie wszystko ..............


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wiem ze może to być wszystko ale podstawowe rzeczy sprawdziłem zmieniałem rożne świece zadniej różnicy membrany w porządku teraz próbuje przestawiać iglice i zajrzę do tego zapłonu 

Jeszcze mam jedno pytanie w jakiej pozycji powinien być ustawiony zawór na wydechu na zgaszonym ja mam zamknięty 

A iskra jest bardzo ładna na każdej świecy już sam nie wiem co jej jest   A może ktoś z was może kogoś polecić kogoś w okolicy Warszawy kto mógł by mi pomóc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zawór prawdopodobnie zamknięty do odpalenia , ja bym cewkę zapłonową spróbował w ciemno zmienić jeśli jest cewka osobno od modułu


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, michoa napisał:

zawór prawdopodobnie zamknięty do odpalenia , ja bym cewkę zapłonową spróbował w ciemno zmienić jeśli jest cewka osobno od modułu

Ale dlaczego skoro jakiej bym świecy nie sprawdzał to iskra idealna 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz jak sprawdzic ustawienie zaworow???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Adam M. napisał:

Wiesz jak sprawdzic ustawienie zaworow???

Adam, MTX to dwusuw...

  • Thanks! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Mlody93 napisał:

Ale dlaczego skoro jakiej bym świecy nie sprawdzał to iskra idealna 

nie wytłumacze ci tego ale w starej chłodzonej 80 miałem taki przypadek że strzelała mi w wydech aż grucha podskakiwała i nie paliła , zapłonu w 80 nie da się przestawić , podmieniałem moduł , sprawdzałem magneto klin bez efektów wymieniłem w ciemno cewkę zapłonową na najtańsza za 20 zł do chińskiego pierda i ręka odjął 😄 a iskra była piękna nie wiem być może za niskie napięcie WN albo coś ?


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki Quadrat za info. 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...