Jump to content
Robert J.

Sportster S & Fat Bob 114

Recommended Posts

Doswiadczenia, konkluzje, czyli zje*ac i pochwalic(jak z kobieta). A teraz serio, przymiarzamy sie do zmiany 1200 Custom na Sportster S, w tytule dalem Fat Bob 114, gdyz mi osobiscie ten model sie podoba, chyba przesiade sie ze swojej Stratoliner na HD.


-PAXP-deijE.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robert znowu w dziale HD!!!! Super🍻

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to mi nie przeszkadza ten nowy sportster. Ale... Nie kupiłbym 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

1200S jak najbardziej ... tak z lat 2002/2003 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za tydzien bedzie u Dealera i mamy jazde probna, po ktorej pewnie i tak nic nie bede wiedzial. Ten silnik mnie ciekawi, ogolnie wyglada na to, ze te silniki tylko o roznych poj. beda montowane w kolejnych nastepcach grupy softail i touring, teraz to sie chyba inaczej nazywa. Ngdy nie bylem za nowymi HD, ale ten Sportster s mi sie podoba, Pan America tez, tyle ze nie dla mnie ta grupa. Przemek uzasadnij, w czym widzicie wyzszosc staruchow nad nowymi. Stoja dwa Springery i jak wchodze do garazu zerkam na nie i na tym sie konczy, no raz na pol roku odpale i przejade sie pare mil. Swiatla nie swieca, hamulce nie hamuja, stowka strach leciec na dluzsza mete bo by sie obsmarkal, no siedzenie jedno z wygodniejszych (stock) w motocyklach, jedynie gdyby pier... bomba elektromagnetyczna to beda jedyne pojazdy ktore odpala.


-PAXP-deijE.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten Sportster S to mniej wiecej tak jak Boxster S w Two and half man 🤣 Fat Bob mi sie nie widzi, jezeli juz to Street Bob, tylko kierownice by czeba nizej..... 🤣

 

🙂

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.07.2021 o 04:59, Robert J. napisał:

Fat Bob 114

jeździłem. Kumpla. Nówka z kwietnia tego roku. Niesamowita dynamika. Silnik nie ma słabego zakresu, z dołu wygarnia tak że trzeba mega opanowania żeby się nie wy*ebać jak ci laczek nie sklei, na górze... kurna na górze to jeździ jak litr w supersporcie. Jakby był krótszy to by na gumie stawał.:) Jedyny minus to zbiornik paliwa dajacy zasięg ok 200km w trasie i to oszczędnie obchodząc się z manetą. Przy jeździe w koło komina i tak dynamiczniej ale bez głupoty i wścieklizny zawartość zbiornika znika w 140km.

1626587637579.jpg

1626587637586.jpg

1626587637592.jpg

  • Like it! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podoba mi sie ten motocykle tyle ze....

Rozmawialem z dealerem HD i o ile wiedzial o czym mowi mam nadzieje, Harley zamierza isc w kierunku nowego Sportstera czyli calkowita zmiana poszczegolych modeli. Silniki beda zywcem wziete z  Pan America/Sportster czyli z 1250 120 lub 150 KM , nowe ramy, nowy desing, calkowicie nowa elektronika, wyswietlcze cieklokrystaliczne, mozliwoasc zmiany twardosci zawieszenia, ingerencji w tryb jazdy itd. To ogromna zmiana calej lini montazowej w HD. Powiedzialbym ze najwieksza w historii HD. Stad podjalem decyzje ze dla zony kupie Sportstera S bedzie dostepny pod koniec sierpnia tego roku, a dla siebie wstrzymam sie z bulami i zaczekam na nowego fat boya z tym silnikiem. Nie przesadza to o jego kupnie moze wygladac jak kupa, poczekamy zobaczymy, tak czy siak w przyszlym roku HD wypusci kolejne nowe modele, jak jeszcze nie pod koniec tego roku.


-PAXP-deijE.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem na ile rzetelna ta informacja, ale nie sądzę by Revoultion Max zastąpił Big Twina i M8 - to zupełnie inna kategoria, technologia i charakterystyka napędu. Szczególnie w Touringach.

Dla mnie - osoby która większość przejeździła motocyklami zupełnie nie mającymi wiele wspólnego w konstrukcjami HD - nowa jednostka jest doskonałym silnikiem do sprzętów typu PA czy nowego sporciaka (któremu łeb ukręciło Euro 5). Nie mogę doczekać się pierwszego egzemplarza S-ki . Bazując oczywiście na tym co wypracowali i zaprojektowali do PA na bank wszystkie motocykle z R-Max będą miały też wszystkie w/w dodatki - kompa, tryby jazdy. Pytanie tylko co z pasem/łańcuchem. 

Milwaukee wbrew twierdzeniom domorosłych znawców i ortodoksów jest bardzo dobrą konstrukcją i na bank z dużych harckach zostanie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...