Skocz do zawartości

Skuter 4T 50cc pali olej


Nexo_2021
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,jestem nowy i mam problem z moim skuterem (ferro 605 4T 50cc) bowiem skuter podczas jazdy nagle osłabł  i zaczął strasznie kopcić na niebiesko okazało się że  skuter zaczął palić olej... więc razem z moim tatą postanowiliśmy wymienić części dokładnie zostały zmienione : Uszczelki silnika,pierścienie na tłoku i zawory Kompletne ssący i zaworowy.I skuter dalej pali olej.Ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieję ? i co by trzeba było sprawdzić/wymienić.Odpowiem na wszystkie pytania i jeśli coś źle napisałem to przepraszam.

Edytowane przez Nexo_2021
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama wymiana tego co wymieniliscie nie gwarantuje sukcesu w sytuacji gdy zuzyta jest para tlok / cylinder. Rowniez sama wymiana zaworow niewiele da gdyz glownie zuzywaja sie ich prowadnice. Caly remont silnika zaczynamy od pomierzenia zuzytych czesci, dopiero to pokazuje na czym stoimy. Te pomiary moze zrobic zaklad mechaniczny naprawy malych silnikow, ktory bedzie mial przyrzady miernicze niezbedne do tego. Naprawa mechaniczna bedzie rowniez sporo kosztowala, moze latwiej i taniej bedzie kupic nowy, lub mniej zuzyty caly silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Stefan Kowalski napisał:

A uszczelniacze zaworowe też zostały wymienione, czy ten drobiazg pomineliscie,?

Też zostały wymienione 

17 minut temu, Adam M. napisał:

Sama wymiana tego co wymieniliscie nie gwarantuje sukcesu w sytuacji gdy zuzyta jest para tlok / cylinder. Rowniez sama wymiana zaworow niewiele da gdyz glownie zuzywaja sie ich prowadnice. Caly remont silnika zaczynamy od pomierzenia zuzytych czesci, dopiero to pokazuje na czym stoimy. Te pomiary moze zrobic zaklad mechaniczny naprawy malych silnikow, ktory bedzie mial przyrzady miernicze niezbedne do tego. Naprawa mechaniczna bedzie rowniez sporo kosztowala, moze latwiej i taniej bedzie kupic nowy, lub mniej zuzyty caly silnik?

Z pomierzeniem może być ciężko ale może damy radę.za blisko mechanika tak że nie mam by to pomierzył 😞 a nowy silnik lub używany to nie zbyt mnie stać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na pewo bedzie ciezko, jesli tlok mierzymy mikrometrem w kilku plaszczyznach, a cylinder srednicowka mikrometryczna. To samo z prowadnicami zaworow, specjalne srednicowki mierzone po tem mkrometrem. Niestey to wieksze dokladnosci niz daje zwykla suwmiarka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...