Jump to content

Recommended Posts

Potrzebuje moto dla 2 osob. Beda kufry aluminiowe.

Ja 178 cm, 85 kg, ona 55kg 164 cm

Dystanse 200-400 km od domu. Tylko asfalt.

Chodzi o wygode dla obu osob.

Waham sie miedzy Yamaha Tracer 7/9 a BMW GS850.

Jezdze raczej predkoscia 100-120max.

Docelowo chce wypozyczyc jeden i drugi na tripa weekendowego. Niestety ostatnio pogoda nie pomaga.

Czy potraficie doradzic przy tym temacie? Kazda opinia pomoze mi zwrocic uwage na istotne rzeczy w obu moto.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezeli BMW to dlaczego GS? Bedzie niewygodne przy twoim wzroscie 178 cm. Dlaczego nie normalny model szosowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Adam M. napisał:

Jezeli BMW to dlaczego GS? Bedzie niewygodne przy twoim wzroscie 178 cm. Dlaczego nie normalny model szosowy?

dlaczego niewygodny? bo chyba nie przez wysokość kanapy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, konrad1f napisał:

dlaczego niewygodny? bo chyba nie przez wysokość kanapy?

 

9 godzin temu, Adam M. napisał:

Jezeli BMW to dlaczego GS? Bedzie niewygodne przy twoim wzroscie 178 cm. Dlaczego nie normalny model szosowy?

Też nie bardzo rozumiem? Jeżeli już, to dla kierowcy jak i plecaczka, średni  gs o niebo lepszy i wygodniejszy od Yamachy. Co do wysokości, to jest dużo na rynku wersji obniżonej już fabrycznie. Można bez prpblemu zrobić też to samemu, stosując odpowiednie zawieszenie. Czasem wystarczy tylko dokupić samo obniżone siodło. Są też mniejsze wersje, 700, 650. Ciut mniejsza moc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Różne rzeczy można zarzucić beemce ale na pewno nie brak wygody. Ja latam starym Gs-em i według mojej opinii jest najwygodniejszą maszyną z jaką miałem do czynienia. Koszty części czy serwis to już inna sprawa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wlasnie chodzi mi o wysokosc kanapy. Nie ma normalnej ( niepodwyzszanej ) wersji 850 w Europie, szczegolnie jesli pytajacy bedzie jezdzil tylko po szosie? Rozumiem ze to twin 850, nie bokser zrobiony z jednocylindrowej 650?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kanapy sa i seryjne i akcesoryjne o różnej wysokosci. Co maez na mysli pisząc ze zrobiony jednocylindrowy z boxrra?

 

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba zle czytasz, nie z boksera tylko singla 650 powstal twin 850.. 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.06.2021 o 18:54, Adam M. napisał:

Rozumiem ze to twin 850, nie bokser zrobiony z jednocylindrowej 650?

Może i źle. nie ważne. Jednak jeżeli już, to 650 ma niewiele wspólnego z 850 jak już, to bliżej do 800 chociaż to całkiem inny motocykl. Inny silnik, inne zawieszenie, koła. Produkcja w Rotaxie, konstrukcja niemiecka.Natomiast nowa  850 to już całkiem nowa konstrukcja. Silniki produkowane w Chinach. Też rzędówka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...