Skocz do zawartości

GSX 1100G nie odpala po serwisie gaźników


M.A.V.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tak.

Masz już dwa komplety gaznikow których nie masz czym wyregulowac. Oddaj moto na regulację do kogoś kto ma narzędzia bo nawet przekładając gazniki pomiędzy takimi samymi silnikami warto je podregulowac.

Robiłeś chociaż synchro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest jak mówisz i faktycznie gazniki czyste to popatrz na przepustnice (te którymi Synchro robisz) czy są uchylone na tą samą wartość przy zamkniętym gazie (możesz spróbować ustawić na 1-2mm jako wyjście do dalszych regulacji).
Membrany, poziom paliwa też sprawdziles? Zaworki sprawne I nie leja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra zaczyna mi brakować pomysłów, ustawilem przepustnice z przerwa około 1-2 mm, motocykl odpala, ale kompletnie nie reaguje ani na śrubę obrotów biegu jałowego ani na żadną z 3 śrub regulacji synchronizacji. Mogę sobie kręcić w jedną i drugą stronę kompletne zero reakcji… po odkręceniu gazu nie wkręca się na obroty tylko chce zgasnąć dopiero jak zatkam ręka wlot powietrza wkręci się na obroty. Czy możliwe ze on sobie ciągnie lewe powietrze ? 

Edytowane przez M.A.V.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ustawiles przepustnice równo to nie ruszaj aż nie będzie stabilnie chodził na wolnych. Wtedy zrobisz synchro .
Jeśli zatyka dolot i zaczyna być lepiej to pewnie lewe łapie. Jak odpalasz to spróbuj plakiem popryskac. Jak gdzieś zwiększy obroty sam z siebie to tam lewe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok sprawdziłem plakiem i rzeczywiście zasysa lewe powietrze jak psikam na górze króćców ssących. Tylko że one wyglądają na szczelne, dziś to odkręcę i sprawdzę dokładnie. Pytanie czy te oringi pod spodem mogą już puszczać , czy w razie czego dostanę nowe krućce ?

Jest jeszcze opcja taka ze te gaźniki od bandita mają delikatnie inny rozstaw niż oryginalne może przez to robi się nieszczelność. Chociaż dokręcone na maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem wszystko krućce nie maja żadnych uszkodzeń, uszczelki są nieco spłaszczone ale nie wyglądały na źle ułożone. Ktoś wie jakie powinny mieć wymiary nominalne ? Patrząc na to wszystko aż nie chce się wierzyć żeby silnik tedy zasysał całe lewe powietrze …

06D59FB4-3C3A-4925-88CF-0E9C81BD5800.jpeg

95EF880F-E5E7-4600-BA52-475469B48338.jpeg

A28BD6FD-19B3-4E25-BEE3-DFD2A012E3FD.jpeg

EC8EE6DA-8D30-42A7-8F85-5B36E2CEC646.jpeg

Edytowane przez M.A.V.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobra chyba znalazłem przyczynę całego tego bałaganu , dziś zorientowałem się że te gaźniki od bandziora nie mają sprężynek dolnych na połączeniu przepustnic skrajnych ! Jest tylko ta centralna wiec pewnie dlatego nie było żadnej reakcji na regulację. Podmienię sprężynki ze starych gaźników i dam znać czy to była przyczyna tego wszystkiego.

362D85EF-BDA6-4A1C-8022-5C43ECC9BE1E.jpeg

4C92C6E1-FA17-49CC-BDA4-E2C242B0BC87.jpeg

258DCF37-70B4-41ED-89A9-D2CF0D8841E2.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...