Jump to content
Sign in to follow this  
Vretig

[ROZ] skuter junak 305 nie pobiera paliwa z baku.

Recommended Posts

Witam
Wczoraj przejechałem się skuterem i zauważyłem że gdy chce przyśpieszyć skuter jakby się dławi i gaśnie lecz gdy puszczam manetkę to chodzi dobrze na wolnych obrotach ale po jakiejś minucie gaśnie jeszcze przy tym słuchać jakieś „strzelanie z tłumnika” dlatego pomyślałem żeby wyczyścić gaźnik. Wyczyściłem poskładałem, zamontowałem i teraz nie odpala w ogóle. Zauważyłem że z baku nie leci paliwo do gaźnika. Podmuchałem w przewód w stronę baku i było słuchać normalnie bulgotanie. Nie jestem jakimś dobry mechanikiem więc mam nadzieję że tutaj znajdę odpowiedź na mój problem i czy jest możliwość że po prostu źle złożyłem gaźnik albo go podłączyłem?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam.

Jak zawsze sa 2 mozliwosci, raz ze zle zlozyles gaznik, dwa ze nie oczysciles kranika, a wlasciwie jego filtra w zbiorniku.

22 godziny temu, Adam M. napisał:

Jak zawsze sa 2 mozliwosci, raz ze zle zlozyles gaznik, dwa ze nie oczysciles kranika, a wlasciwie jego filtra w zbiorniku.

Okey rozkręciłem wszystko od nowa i złożyłem do kupy i teraz jest git tylko zostaje to strzelanie z tłumnika przy zwiększeniu obrotów. Co może być nie tak? 

Na pewno przy zwiekszaniu obrotow, czy moze przy zejsciu z obrotow kiedy konczysz przyspieszanie. Sprawdz dokladnie.

7 minut temu, Adam M. napisał:

Na pewno przy zwiekszaniu obrotow, czy moze przy zejsciu z obrotow kiedy konczysz przyspieszanie. Sprawdz dokladnie.

hmm byłem teraz sprawdzić lecz nie chciał odpalić ale możesz mieć racje i to mogło być przy zejściu z obrotów. 

Sprawdz polaczenie tlumika z rura wydechowa i wejscie rury wydechowej w glowice. Tam moze byc wypalona / zniszczona podkladka pod rure wydechowa w glowicy lub polaczenie miedzy tlumikiem i rua moze nie byc szczelne.

okazało się że to przez świece wymieniłem ją na inną i problem z odpalaniem jak i z strzelaniem z tłumnika znikł.