Jump to content
Tommo

Zabawka na tor

Recommended Posts

Posted (edited)
Godzinę temu, ernestZL napisał:

No o tym piszę. Po cholere sprzedawać tak uniwersalne moto jak z1000sx i brać ktma który jest odpowiednikiem R1. 

🙂

Chłopie ale męczysz...nie mam tyle fantazji co Ty i sportem nie będę napitałał po szutrach i lasach. Miałem 3 lata kawe się zamortyzowała więc sprzedałem. Ot cała filozofia.

990 ADV to bardzo uniwersalny sprzęt. Zależnie jakie włożysz mu opony, możesz pojechać do Paryża albo na Mongolię.

Edited by Tommo

Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To wkładaj opony drogowe i na tor. Z1000SX byłby na torze jak ryba w wodzie. Do tego pojedzie do Paryża i na Mongolie. 

Robię badania naukowe. 

Jak chcesz to wpadaj do mnie. Za darmo daję 600tke na tor. Możesz robić z nią co chcesz. Masz tylko odstawić na koniec pod dom. Nie rzucam słów na wiatr. 

Edited by ernestZL

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, Tommo napisał:

 

990 ADV to bardzo uniwersalny sprzęt. Zależnie jakie włożysz mu opony, możesz pojechać do Paryża albo na Mongolię.

to przejedź się tym na tor, obadaj temat a potem myśl co chcesz kupić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ernest SX waży 238 kg. Do pełna zalany jeszcze więcej. No można na siłę ale po co? 

Jest milion lepszych motocykli do tego.

Jak chcesz możemy się styknąć na torze w Łodzi, jak nic nie kupię, chętnie się przymierzę jak pozwolisz.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chłopie ale męczysz...nie mam tyle fantazji co Ty i sportem nie będę napitałał po szutrach i lasach. Miałem 3 lata kawe się zamortyzowała więc sprzedałem. Ot cała filozofia.
990 ADV to bardzo uniwersalny sprzęt. Zależnie jakie włożysz mu opony, możesz pojechać do Paryża albo na Mongolię.
Ha, ha, ha, wreszcie wiemy, po co Ci motocykl. Ma się zamorttzowac a nie jeździć. Jeszcze by się zarysowal a nie daj Bóg zepsuł

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najwięcej sprzętów do wypożyczenia ma Duszan na swoich eventach. To jednak są 300-tki i zazwyczaj na eventach na torach kartingowych.

pozdr.

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na takiej torowej np R6 zmieściłby się taki klocek jak ja? 190 cm/90 kg ?

Dużym Banditem bywałem w Radomiu i Słomczynie, fun spory ale wiem że mógłby być jeszcze większy 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć Wszystkim!

W końcu trafiłem na temat, który również mi chodzi po głowie i zawiera fajne, konkretne informacje. 

Ja mam w tej chwili 3 motocykle: "główny" to Kawasaki ZX-12R i "zabawki" DRZ 400 Enduro oraz KTM LC4 640 Supermoto. Ten ostatni kupiłem jako następcę po pitbike MRF 140 Supermoto do krótkich przejażdżek wokół komina i do jazdy po torze. Dał mi przez rok sporo frajdy, ale jeśli chodzi o tor, to wolę jednak "sportową" pozycję. Dlatego chcę go "zamienić" na sportową torówkę. Torów do tej pory jedynie liznąłem - byłem na kilku szkoleniach Fazerem 600 oraz kilka razy pitbikiem i tym KTM na małych obiektach - Radom, Lublin, Słomczyn. 

Największa zagwostkę mam co do pojemności: czy wybrać klasę 300/400 czy 600. Trzysetka byłaby za te same pieniądze nowsza i na pewno łatwiejsza w opanowaniu. Z drugiej strony za sześćsetką w mojej opinii przemawia to, że jej opanowanie da konkretniejsze przełożenie na jazdę drogową "normalnym" motocyklem. Tak to przynajmniej czuję. 

Bardzo chętnie wysłucham "za i przeciw" obu pojemności. Mieszkam w Warszawie, więc główne tory, w jakie celuję, to Radom, Słomczyn, Modlin, Jastrząb. Aczkolwiek nie wykluczam sporadycznych wypadów na większe obiekty.

Jeśli ktoś ma na sprzedaż lub do polecenia jakiś sprzęt w granicach powiedzmy 10 - 12 tys. PLN, to będę wdzięczny za info. Sam nie wiem, czy lepiej kupić już coś przerobionego (pytanie, czy taki egzemplarz nie jest hmm trochę skatowany) czy samemu bawić się z drogowym motocyklem. 

Łapcie pozdrowienia!

Tomek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

https://www.facebook.com/groups/2063637393854198 - polecam Ziomusia, prowadzi "puchar małych pojemności", klasy od 125cc do 300. Najwięcej tam jeździ chyba 250/300cc. Czasem i śmigają na 400cc.

Edited by Damian85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filip Tobie się coś chyba pomerdało, jeżeli twierdzisz, że nakedy nie mają zawiasów. 

Tommo Strit Trypel to odpowiedź na Twoje pytanie. Byle po 11tym roku i R w 675, lub RS w 765. Lekki, mocny, z bardzo dobrymi heblami i zawiasami. 

I pacjent 191 i ponad 100 twierdzi, że na lepszym i wygodniejszym sprzęcie nie latał. 

Jeżeli szukasz nakeda na tor, to nawet nie patrz na giksy, czy inne eRki... 


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...