Skocz do zawartości

Problem obroty jalowe Honda Hornet 600 pc36 gaznik


girmo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 Więc obstawaim, że wiesz co robisz podczas synchro. Więcej nic mi nie przychodzi do głowy i liczę, że Adam i Nabokow Ci pomogą.

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, _Monter_ napisał:

 Więc obstawaim, że wiesz co robisz podczas synchro. Więcej nic mi nie przychodzi do głowy i liczę, że Adam i Nabokow Ci pomogą.

 

Dziekuje za zainteresowanie sie tematem. Pozdrawiam

9 minut temu, jonaszko napisał:

Z tego co widzę na telefonie, to mi wygląda na jakieś małe wypadanie zapłonu na jednym z cylindrów. Zmieniałeś świece?

Tak swiece sa nowe Denso ale jak moze slychca na filmiku to mam wrazenie ze cos cyka jakby "iskra" raczej to nie zawory bo sprawdzalem przedwczoraj ponownie i mieszcza sie w granicach 0.15-0.17 ustawilem tak jak rozmiary plytek Proxx mi pozwolily 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

airbox czysczony, filtr nowy hiflow czy jakos tak dedykowany. Takie same objawy sa z airboxem i bez. Zapytam jeszcze dla pewnosci czy znak na wale powinnien byc na rownym T czy linni przed T tak jak na zdj?serwisowka jest nie jasna w tym wypadku i ustawialem na GMP pierwszego tloka i wypadala idealnie na linni przed T wiec tak zostawilem, zdj nie moje.  Co iskry to moze i faktycznie dobry trop. Dodam ze aku nowe yuasa i ladownie tez w normie

 

mmmm.jpg

Edytowane przez girmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, nabokow napisał:

TPS do sprawdzenia i jednak troche mogłoby pomóc foto świec po powiedzmy 15 minutach pracy na wolnych obrotach.

TPS sprawdzony i jest ok jak i polaczenie miedzy kompem i tps-em,  na swiece zerkne jutro bo dzis juz czasu nie starczylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposob "maksymalnie zubozyles mieszanke"? Na iglicach gaznikow? Tutaj wyraznie nastepuje zalanie podczas zejscia z obrotow nawet po malym otwarciu przepustnic wiec podejrzewam zuzycie dysz iglic ( needle jets ) albo ich razem z iglicami.

To moze nie dac zadnego sladu na swiecach bo trwa relatywnie krotko w stosunku do reszty pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak, w tych gaziorach jest jedna sruba i wydaje mi sie ze od paliwa a maxymalnie wkrecony mialem na mysli mniej niz wyjsciowe 2 i 3/8 obrotu ale tak zeby moto odpalalo czyli okolo 2 moze niepelne 2 gdzie juz silnik pracowal twardo i nieciekawie.  a max wykrecony to 3 6/8 obrotu dodam ze moto reaguje na zmiane mieszanki. Probowalem ustawiac sklad mieszanki zgodnie z serwisowka i tachometrem niestety chinskim i nadal nic ( tu moze byc problem ze sprzetem i umiejetnosciami wiec nie nalezy tego brac pod wieksza uwage). Ale dzis zauwazylem ze na zupelnie zimnym silniku po odpuszczeniu ssania tych objawow nie ma lub sa znikome.

Edytowane przez girmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wydaje mi sie nalezaloby ustalic jakie masz gazniki, bo w niektorych jak Mikuni sruba regulacyjna reguluje ilosc mieszanki na wolnych a w innych jak Amal i wiele innych ilosc powietrza. To moze skutkowac bledami w regulacji tych gaznikow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, girmo napisał:

A wiec tak, w tych gaziorach jest jedna sruba i wydaje mi sie ze od paliwa a maxymalnie wkrecony mialem na mysli mniej niz wyjsciowe 2 i 3/8 obrotu ale tak zeby moto odpalalo czyli okolo 2 moze niepelne 2 gdzie juz silnik pracowal twardo i nieciekawie.  a max wykrecony to 3 6/8 obrotu dodam ze moto reaguje na zmiane mieszanki. Probowalem ustawiac sklad mieszanki zgodnie z serwisowka i tachometrem niestety chinskim i nadal nic ( tu moze byc problem ze sprzetem i umiejetnosciami wiec nie nalezy tego brac pod wieksza uwage). Ale dzis zauwazylem ze na zupelnie zimnym silniku po odpuszczeniu ssania tych objawow nie ma lub sa znikome.

Nie sugeruj się żadnymi danymi wyjściowymi i każdy cylinder reguluj oddzielnie, do uzyskania najwyższych obrotów, po czym dokręcenie śruby skład o ćwierć obrotu.

 

43 minuty temu, Adam M. napisał:

Najpierw wydaje mi sie nalezaloby ustalic jakie masz gazniki, bo w niektorych jak Mikuni sruba regulacyjna reguluje ilosc mieszanki na wolnych a w innych jak Amal i wiele innych ilosc powietrza. To moze skutkowac bledami w regulacji tych gaznikow.

Szczerze, to nie kojarzę żadnego japońskiego motocykla 4t gdzie skład regulowałoby się powietrzem. W Hornecie na 100% jest regulacja paliwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ganiki keihin. Mala akualizacja, zrobilem tak jak pisal "nabokow" i na tyle na ile umialem to zrobic i widze mala poprawe przy mniejszej przygazowce tak do 4tys wiele nie spadaja obroty, przy wiekszej pow 6tys problem zostale ale tez chyba mniejszy. Postaram sie wrzycic filmik.

Panowie najnowsze wiesci (filmik ponizej nieaktualny), po wymiane walkow rozrzadu pacjent ma checi do zycia. Zaufalem sprzedawcy co do stanu walkow( chociaz sam mogl niewiedziec bo na oko bylo ok). Niestety nie mialem narzedzi aby posprawdzac stan faktyczny lub poprostu cos sie odetkalo. Obroty delikatnie siadaja ale tez przy dodaniu gazu sie dlawi wiec regulacja powinna zalatwic sprawe. Bardzo dziekuje wszystkim ktorzy udzielali sie w temacie i podsuwali pomysly, wielkie dzieki dla was Panowie za poswiecony czas LWG.

 

 

 

Edytowane przez girmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...